Klagetråd

Flere som har vanvittig vondt i fingerleddene? Klarer ikke å strekke ut fingrene når jeg våkner, blir bedre utover dagen med fy så vondt det gjør :arghh:
Høres ut som karpaltunnel syndrom, hadde det sist graviditet. Kan kjenne antydninger til det nå, men håper det ikke blir like ille som sist. Kjempevondt og ekkelt!

Høres ut som karpaltunnel syndrom, hadde det sist graviditet. Kan kjenne antydninger til det nå, men håper det ikke blir like ille som sist. Kjempevondt og ekkelt!
Har tenkt at det er det, men jeg har ikke noe prikking, kun smertefulle hovne ledd, er det karpaltunnel syndrom det og? Haff :sorry:

Har tenkt at det er det, men jeg har ikke noe prikking, kun smertefulle hovne ledd, er det karpaltunnel syndrom det og? Haff :sorry:
Skal ikke sitte her og fjerndiagnotisere deg :smiley-ashamed004 men var det første jeg tenkte, virker som det er relativt vanlig i svangerskap og! Jeg ble tipset om å sove med skinne sist, men synes ikke det hjalp. Gikk over med en gang babyen kom ut:happy:

Skal ikke sitte her og fjerndiagnotisere deg :smiley-ashamed004 men var det første jeg tenkte, virker som det er relativt vanlig i svangerskap og! Jeg ble tipset om å sove med skinne sist, men synes ikke det hjalp. Gikk over med en gang babyen kom ut:happy:
Ja er nok den nærmeste forklaringen til smerten, mye rart man får som gravid :hilarious:

Et tungt svangerskap fortsetter å være tungt her. Sover helt elendig med mye bekkensmerter, ligamentsmerter, sure oppstøt og toalettbesøk. Også har jeg gjerne en times tid midt på natten hvor jeg bare ikke får sove..
Overskuddet er fremdeles helt fraværende, så jeg ligger stort sett på sofaen hele dagen.
Jeg har vært SÅ mye forkjøla, i lange perioder, med feber og det hele. Jeg har vel hatt tre runder som har strukket seg over minst tre uker hver, i tillegg til kortere sykdomsperioder. Og nå er jeg på fjerde uka med svak feber, bihulevondt og en mild versjon av krystallsyken.
Jeg har vært i varierende grad av sykmelding siden kvalmen meldte sin ankomst i uke 7 eller noe, og nå når jeg har litt i overkant av tre uker igjen til permisjon kjenner jeg at det er på tide å kaste inn håndkleet! Tok en prat med nærmeste leder på jobb i dag og hun var heldigvis helt enig i avgjørelsen.

Sykt hvor ulike to svangerskap kan være! Forrige gang jobbet jeg selv etter jeg hadde gått ut i permisjon (faktisk til jeg var én uke over termin! Som høres rart ut, men jeg jobbet med å ferdigstille en artikkel for egen grads skyld), i tillegg til at jeg pendlet en time hver vei, i tillegg til at jeg tok kjøretimer og oppkjøring som (svært) høygravid. Denne gangen er jeg fornøyd om jeg får til å legge 5-åringen på kvelden liksom

Back
Topp