Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som karpaltunnel syndrom, hadde det sist graviditet. Kan kjenne antydninger til det nå, men håper det ikke blir like ille som sist. Kjempevondt og ekkelt!Flere som har vanvittig vondt i fingerleddene? Klarer ikke å strekke ut fingrene når jeg våkner, blir bedre utover dagen med fy så vondt det gjør![]()
Har tenkt at det er det, men jeg har ikke noe prikking, kun smertefulle hovne ledd, er det karpaltunnel syndrom det og? HaffHøres ut som karpaltunnel syndrom, hadde det sist graviditet. Kan kjenne antydninger til det nå, men håper det ikke blir like ille som sist. Kjempevondt og ekkelt!

Skal ikke sitte her og fjerndiagnotisere degHar tenkt at det er det, men jeg har ikke noe prikking, kun smertefulle hovne ledd, er det karpaltunnel syndrom det og? Haff![]()
men var det første jeg tenkte, virker som det er relativt vanlig i svangerskap og! Jeg ble tipset om å sove med skinne sist, men synes ikke det hjalp. Gikk over med en gang babyen kom ut
Ja er nok den nærmeste forklaringen til smerten, mye rart man får som gravidSkal ikke sitte her og fjerndiagnotisere degmen var det første jeg tenkte, virker som det er relativt vanlig i svangerskap og! Jeg ble tipset om å sove med skinne sist, men synes ikke det hjalp. Gikk over med en gang babyen kom ut
![]()