12 timer gikk det fra jeg dro hjemmefra til jeg fikk mulighet til å gjemme meg et sted.. Får jo så vondt i magen av det ogDet hadde ikke jeg klart, da hadde jeg tissa meg ut!![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
12 timer gikk det fra jeg dro hjemmefra til jeg fikk mulighet til å gjemme meg et sted.. Får jo så vondt i magen av det ogDet hadde ikke jeg klart, da hadde jeg tissa meg ut!![]()
![]()
12 timer gikk det fra jeg dro hjemmefra til jeg fikk mulighet til å gjemme meg et sted.. Får jo så vondt i magen av det og

Egentlig ikke. Men har ikke så mye valg…Klarer du virkelig å holde deg så lenge? Jeg som føler jeg har satt rekord når jeg ikke har gått på do på 4t på dagtid.![]()
Prøv så godt du kan å drite i det! Sånn hadde jeg det hele mitt første svangerskap- bare en masse «bare-vent-trusler» og forståsegpåere. Det er dødsirriterende!! Prøv å bare svare med et smil: det er forskjellig for alle- jeg er nok bare heldigere enn deg!Venter min første nå, og har foreløpig et veldig fint svangerskap hvor jeg har kunnet kose meg mye og glede meg over graviditeten og tida som kommer.
Venner og familie har vært fra seg av begeistring, men nå føler jeg egentlig at de bare skal dra frem negative ting:
Jeg har slitt veldig lite med kvalme, men "bare vent, plutselig dukker det opp, og da får du ikke gjort noooenting!".
De nettene jeg sover godt så er det "det er det snart slutt på, så nyt det mens du kan".
Jeg har begynt å få ømme pupper, men "bare vent, det blir SÅ mye verre".
Og gjengangeren er den som kommer hvis jeg er dum nok til å si at jeg synes tida går fort i svangerskapet..:
"Det gjør den ikke på slutten, det kan jeg love deg", også kommer det x antall grunner til det. Nå bare gruer jeg meg til typ mars, for alt kommer åpenbart til å bli tungt, ubehagelig, vanskelig, vondt, slitsomt, tregt og gudene vet hva. Synes det er veldig trist at det ble så vanskelig å være positiv ..
Uff, så trist å høre! Men det er faktisk mange som har et veldig flott svangerskap uten så mye plager også. Fortsett å vær positiv du, og lukk ørene og gjerne si i fra at du ikke orker å høre på sånn snakk. Kanskje er du heldig, man må bare være optimistisk og vente å se hvordan ting går. Mange synes faktisk at fødsel også går overraskende greit. Alt dette er svært individuelt!Venter min første nå, og har foreløpig et veldig fint svangerskap hvor jeg har kunnet kose meg mye og glede meg over graviditeten og tida som kommer.
Venner og familie har vært fra seg av begeistring, men nå føler jeg egentlig at de bare skal dra frem negative ting:
Jeg har slitt veldig lite med kvalme, men "bare vent, plutselig dukker det opp, og da får du ikke gjort noooenting!".
De nettene jeg sover godt så er det "det er det snart slutt på, så nyt det mens du kan".
Og gjengangeren er den som kommer hvis jeg er dum nok til å si at jeg synes tida går fort i svangerskapet..:
"Det gjør den ikke på slutten, det kan jeg love deg", også kommer det x antall grunner til det. Nå bare gruer jeg meg til typ mars, for alt kommer åpenbart til å bli tungt, ubehagelig, vanskelig, vondt, slitsomt, tregt og gudene vet hva. Synes det er veldig trist at det ble så vanskelig å være positiv ..
Venter min første nå, og har foreløpig et veldig fint svangerskap hvor jeg har kunnet kose meg mye og glede meg over graviditeten og tida som kommer.

Samme her, kan ikke huske sist jeg sov uavbrutt en natt, våkner sikkert 30 gangerJeg sover så dårlig om natten nå, er i uke 19.. Det gjør at jeg er helt skutt på dagtid og MÅ sove på dagen, noe som igjen gjør det vanskelig å sovne når egentlig leggetid kommer. Også våkner jeg 04:30 eller 5 hver morgen, like clockwork. Ond sirkel!!

Huff, det er altså så slitsomt! Skjønner ikke hvordan jeg skal funke i jobben når det er sånnSamme her, kan ikke huske sist jeg sov uavbrutt en natt, våkner sikkert 30 ganger![]()

Jaa samme tenker jeg, er helt i koma på dagtid, får ikke til å sove etter jobb heller, så da blir det bare en ond sirkelHuff, det er altså så slitsomt! Skjønner ikke hvordan jeg skal funke i jobben når det er sånn![]()

Oisann, det var lengeHadde time til OUL 1020, venter fremdeles…
Håper du har kommet inn nå!I feel ya- 18+6 her med twins, og de siste dagene er kvalmen tilbake, og det hjelper ikke at frøknene har turnfest…Gravid med tvillinger 19 + 3 og føler meg såå tung allerde! Blir så sjukt stinn i magen etter jeg spiser, føler magen strammer skikkelig! Blir nesten litt bekymret for hvordan det skal gå når jeg føler meg sånn allerde..![]()