Klagetråd

Klager over sykt mye luft i magen!! Jeg er normalvektig men ser ut som jeg er super gravid nå i kveld. Har sluppet mye luft men det bare kommer mer hele tiden!! Magen er helt oppblåst!!! :meh:

Ene visdomstanna har laget gnagsår i kinnet. Au. Bare håper det ikke blir betent, sist det var noe sånt så ble jeg så betent at jeg fikk problemer med å gape. Sykt ekkelt.

Og ja, de bør fjernes men. Jeg har litt noia for tanntrekking :bag:

Jeg tror jeg har hull i en tann... sukk, jeg får vel bestille meg en time til tannlegen selvom jeg syns det er drittskummelt! :arghh:

Fryser. Må huske på å ta med pledd på jobb snart, høst jo!

Jeg er skikkelig frysepinn med stillesittende jobb. Det er sånn temperaturmessig egentlig ikke kaldt her, men. :hilarious:

Sliter sånn med søvnen, det samme gjorde jeg da jeg var gravid for noen måneder siden :dead: Vanskelig å sovne, og våkner konsekvent klokka 5:arghh:

Alt på tbanen lukter så STERKT!! Kan lukte jakkene til folk, og tyggisene, og hårsprayen..

Og sykt sensitiv for røyklukt- skjønner ikke hvordan jeg skal klare å være i nærheten av mamma når hun nettopp har tatt seg en blås.

Overaktiv blære er noe dritt. Var nettopp starta på medisin for det da jeg oppdaget at jeg var gravid, og måtte slutte. Enda ikke hørt fra legen om det finnes noe alternativ som trygt kan brukes i svangerskap. Googlesøk sier vel at ingenting egentlig er egna, og en bare må satse på blæretrening. :dead:

Dårlig i magen. Glad jeg starter jobbdagen rolig idag, men det blir en fryktelig lang dag. Veldig glad for at jeg ikke har flere oppdrag av denne typen før i mars, med reising og hele pakka.

Tbane og gravid er ikke noen fest altså. Kvalm av bevegelsene og ikke minst av all parfymen.

Først var jeg fortvilet over at ryggen/bekkenet mitt har klikka allerede. Så skulle jeg tygge en bit med tortillachips og pang sa det. Tanna mi knakk! :sad015 Det er en gammel rotfylling og selve tanna er jo død og gjør ikke vondt i seg selv. Men det henger nå et stort skall som dingler og det henger fast i tannkjøttet. Det er umulig å tygge fordi det da dyttes ned i tannkjøttet... Det er jo så typisk det skal skje når tannlegekontor er stengt. Håper jeg får komme inn fort. Jeg har tannlegeskrekk og temmelig skrapa konto. Nå er jeg dritt lei. Garantert hormonell også og dermed ekstra sur nå.

Følte at jeg brygget på noe på jobb i dag og tenkte at jaja, da kan jeg hvert fall hvile alene hjemme når jeg er syk for første gang. Henta i bhg og fikk den gode nyhet om at eldstemann hadde hatt diare, så nå ligger jeg med korona og må ha diareungen hjemme samtidig :hungover:

Klager på at bikkja er i full røyting når jeg skal ha venninnekveld i morgen og styremøte onsdag… har nå shinet snart hele huset, inkludert vask av kjøkkenmatte og skrubbing av to bad… må bare lage ferdig paideig, paifyll og en eplekake nå, så er jeg i mål for kvelden. Er ganske pumpa!

Trøtt, trøtt og trøtt. Sov på sofaen to ganger i går, og allikevel så sovna jeg før 23 ... Vanskelig å konsentrere seg på jobb når man er så trøtt.

I dag er en skikkelig tung dag. Jeg er så overfylt av sorg og savn. Jeg sitter bare med tanker om at den nye lille vennen i magen ikke får treffe tanten sin, akkurat som vesle jenta mi. Så da går tankene over på alt som kunne ha vært og alt som ikke ble... :Heartpink Jeg føler meg litt alene i dag egentlig.

Jeg har kastet så vilt opp de to siste dagene. I morgen har jeg et obligatorisk heldagskurs, og jeg aner ikke hvordan jeg skal klare å komme igjennom det slik jeg har det nå. :yuck:

Ligger fortsatt coronaflat, den utmattelsen :hilarious: Og nå med begge ungene hjemme med diare, de er så hypre:hungover:

Omgangssyke på hele familien :depressed: Og eg blir så bekymret for at lille i magen skal ta skade av det :confused1
Jeg hadde skikkelig heftig omgangssyke med barn nr 2, da var jeg 3 måneder på vei. Babyen tok ikke noe skade av det :happy:

Back
Topp