Klagetråd

Blir så akutt plutselig ekstremt trøtt på kveldene. Er jo kronisk trøtt. Men så plutselig som nå. Er sjeldent.

Jeg er også litt redd. Jeg har ikke så mye symptomer. Jeg tisser ikke en gang 10 ganger om dagen... det har vært symptomene mine hver gang fra før positiv test. Litt øm i puppene, men de er heller ikke merkbart større. Men har ikke råd/mulighet for så mange tul heller, så bør vente til jeg er lengre,helst 10 uker +. Men hei. Er jo bare 5+2 enda
 
Samme her. Ingen symptomer, er ikke spesielt trøtt en gang…
Nei, ikke jeg heller.. Sliter jo nesten heller med å sove. Våkner tidlig på morgenen og legger meg seint uten å må sove på dagen. Forrige svangerskap sov jeg mye, og mer og mer jo lengre jeg var på sei da.
 
Vi har kjøpt hus og skal selge leiligheten, men innerst inne vil jeg egentlig ikke selge leiligheten fordi den er så fin og jeg er så innmari glad i den. Blir emosjonell av å tenke på å flytte, og føler meg utakknemlig som tenker sånn når vi er så heldige som har fått fått kjøpt hus og får mer plass :(
 
Lei :gen014 Av :gen014 Å :gen014 Vente :gen014:gen014Time :gen014 Til :gen014 Offentlig :gen014 Tidlig :gen014 Ultralyd.

Har ikke ventet en uke en gang, jeg er bare syyykt utålmodig! :smiley-ashamed004:hilarious:
 
Lei :gen014 Av :gen014 Å :gen014 Vente :gen014:gen014Time :gen014 Til :gen014 Offentlig :gen014 Tidlig :gen014 Ultralyd.

Har ikke ventet en uke en gang, jeg er bare syyykt utålmodig! :smiley-ashamed004:hilarious:
Her tok det 15 dager fra henvisning til jeg fikk time!! Holdt på å klikke av utålmodighet til slutt :hilarious:
 
Her tok det 15 dager fra henvisning til jeg fikk time!! Holdt på å klikke av utålmodighet til slutt :hilarious:
Haha, jeg synes det har tatt lang tid nå!! Hjelper ikke med frist for å vurdere henvisningen hvis ikke de kan gi meg en time fort som fy :hilarious:
Ble henvist torsdag, henvisningen er vurdert i dag (onsdag). Venter i spenning på når timene blir!

Edit: Trenger ikke at timen er fort som fy, jeg vil bare ha datoen fort som fy :)
 
Lei :gen014 Av :gen014 Å :gen014 Vente :gen014:gen014Time :gen014 Til :gen014 Offentlig :gen014 Tidlig :gen014 Ultralyd.

Har ikke ventet en uke en gang, jeg er bare syyykt utålmodig! :smiley-ashamed004:hilarious:
Samme her. Ble henvist mandag og har allerede logget inn på helsenorge for å se om det stod noe der... det gjorde det ikke
 
Haha, jeg synes det har tatt lang tid nå!! Hjelper ikke med frist for å vurdere henvisningen hvis ikke de kan gi meg en time fort som fy :hilarious:
Ble henvist torsdag, henvisningen er vurdert i dag (onsdag). Venter i spenning på når timene blir!

Edit: Trenger ikke at timen er fort som fy, jeg vil bare ha datoen fort som fy :)
Henvisningen min ble sendt den 20 september, vurdert den 30 september og fikk time 5 oktober :dead: Det var noen treige dager. Jeg trengte jo heller ikke timen så fort, men synes det er greit for alt som er ordnet :hilarious:
 
Lei :gen014 Av :gen014 Å :gen014 Vente :gen014:gen014Time :gen014 Til :gen014 Offentlig :gen014 Tidlig :gen014 Ultralyd.

Har ikke ventet en uke en gang, jeg er bare syyykt utålmodig! :smiley-ashamed004:hilarious:
Helt enig!! Time til ordiner ultralyd kom dagen etter jordmor søkte om fødeplass. Henvisningen til tidlig ultralyd ble sendt i går. Jeg vet jeg er ekstremt utålmodig. Jeg logger inn på Helse-Norge hvert 10. minutt for å sjekke om det har kommet noe. Spesielt siden timen til ordiner kom så fort.
 
Nå vil jeg klage over at når jeg har spist eller må bæsje får jeg den søteste lille kulen på magen. :Heartred Og så går det en liten stund/jeg får på do… så er den borte igjen..:mumum
er bare 10+4 og er allerede SÅ lei av å vente!!!!! :sad010 Føler jeg måler meg i speilet hver dag, er nå på er punkt hvor jeg ikke lenger vet om jeg har blitt feit eller om det faktisk er tegn til endring.. æsj. Tenk om jeg er en av de som har sånn liten mage og ikke viser før i uke 30…:eek:
 
Nå vil jeg klage over at når jeg har spist eller må bæsje får jeg den søteste lille kulen på magen. :Heartred Og så går det en liten stund/jeg får på do… så er den borte igjen..:mumum
er bare 10+4 og er allerede SÅ lei av å vente!!!!! :sad010 Føler jeg måler meg i speilet hver dag, er nå på er punkt hvor jeg ikke lenger vet om jeg har blitt feit eller om det faktisk er tegn til endring.. æsj. Tenk om jeg er en av de som har sånn liten mage og ikke viser før i uke 30…:eek:
Livmoren kommer ikke opp av bekkenet før uke 12 er det vel. Så du må nok vente til litt etter det hvert fall :playful: Også er det veldig individuelt hvor raskt man får mage. Sist fikk jeg tydelig babykul når jeg var rundt 17-19 uker mener jeg å huske.
 
Back
Topp