Klagetråd

Skjønner godt at du er engstelig ❤
Det er nok helt uskyldig! Vi krysser fingrene.

Tror det er fra typ 6-9? Veldig mye som skjer den tiden her. Er ofte da kroppen oppdager om det er noen farlige misdannelser/kromosom/genavvik også, og evt støter fra seg fosteranlegget.sånn du beskriver høres det bare ut som småblødninger og ikke nødvendigvis noe farlig.
Ja, det varte kun den kvelden og var kun rosa den ene gangen jeg var på do og var vekke etter ett tørk, kun brun utflod som komm etterpå, men var vekke fort det og. Har ikkje hatt noe siden

Ja, det varte kun den kvelden og var kun rosa den ene gangen jeg var på do og var vekke etter ett tørk, kun brun utflod som komm etterpå, men var vekke fort det og. Har ikkje hatt noe siden
Jeg hadde sånn i uke 3-4

Jeg klager over at jeg må på do hele tiden. Er faktisk imponert over at det er mulig å produsere så mye urin, det kan jo ikke være normalt! Er sikkert på do fire ganger i timen.
Hadde glukosetoleranse sist, men det er vel litt tidlig at det skal melde seg?

Nå er jeg lei av svake tester :( vil heller at de skal minke og at tr kan komme istedetfor denne limboen med samme styrke på testene hver dag...

Hvilket merke bruker du? Har du ikke mulighet til å ta blodprøve? :Heartpink
Bruker make sure.. :/ Jooo, men det tar jo litt tid og er sure penger hvis mensen allikevel kommer i morgen eller torsdag :meh: Men hvis det fortsetter så må jeg nok vurdere det ja! Men tenkte først å kjøpe et annet merke på testene og se om det er like svak strek på de!

Bruker make sure.. :/ Jooo, men det tar jo litt tid og er sure penger hvis mensen allikevel kommer i morgen eller torsdag :meh: Men hvis det fortsetter så må jeg nok vurdere det ja! Men tenkte først å kjøpe et annet merke på testene og se om det er like svak strek på de!
Du skal jo ikke betale for det når du er gravid, med mindre du går privat?

Jeg har vært veldig fornøyd med make sure..de jeg har brukt også. Rart du bare får svake tester :confused:

Klager over trøttheten! La meg kl 20 i går kveld og sov til 6, enda like trøtt

Jeg har vært veldig fornøyd med make sure..de jeg har brukt også. Rart du bare får svake tester :confused:
Jaa.. Ser jo andre får sterke steke er med makesure, så! Jeg tror jo selvfølgelig ikke det er noe feil med testene, det er bare et halmstrå å klamre seg til :p

Jaa.. Ser jo andre får sterke steke er med makesure, så! Jeg tror jo selvfølgelig ikke det er noe feil med testene, det er bare et halmstrå å klamre seg til :p
Ville nok gått til lege å få målt HCG med blodprøve der. Så får du et ordentlig svar på hva som skjer

Har vondt i hovudet i dag, sjuk 2 åring og masete hund. Me må ut alle saman og få oss litt frisk luft.

Klager over den mest udugelige legen!! Hun sendte inn henvisning til sykehuset jeg vil føde på, men så klarte hun å ikke fylle den ut fullstendig, så henvisningen ble returnert. Nå er hun på ferie i 2 uker...

Er et veldig populært sykehus som fylles opp veldig raskt, så nå er jeg redd for at jeg ikke får plass der :sad010

I dag må jeg klage litt. Er på fagdag med jobben med overnatting fra i går til i dag. Jeg våkner 04-05 hver morgen og er skikkelig kvalm, noe som varer til rundt 8-9 på morgenen. Og i dag kasta jeg opp for gørste gang. Nå er jeg så trøtt og dårlig :playful: Skal bli gøy med full dag med program nå...skyt meg nå sier jeg...

Back
Topp