Klagetråd

Klager over mareritt! For joda, jeg drømmer om blod :crybaby2

Og kvalme. Og vonde pupper. Og trøtthet. Og hjernetåke. Og at jeg skal på jobb igjen i morgen. Og at det er kaldt. Og at vannkokeren har klikket mens vi var på ferie, og lekket vann ned i kokeelementet, som har dratt med seg noe svartfarget ned på benken. Den fine trebenken min som jeg pusset og oljet så fint for en drøy måned siden :arghh:

Godt å få det ut :shy:
 
Jeg har noia.. Er så redd for at det ikke er liv.
Føler symptomene kommer og går litt, og vet det er normalt, men har allikevel liksom en dårlig magefølelse.
Det har jo ikke gått bra de andre gangene, hvorfor skal det gå bra nå liksom?
Samboer kan ikke være med på tidlig ultralyd pga et viktig jobbmøte, og freaker plutselig litt ut pga det, fordi jeg må ta i mot de dårlige nyhetene alene igjen, og gråte i bilen på vei hjem.
Jeg er sykt pessimistisk i dag…
Samboer forstår ingenting stakkar. Han er sikker på at dette går bra.

Jeg starter å bli forstoppet, jeg er kvalm, og kaffen smakte DRIT, så egentlig så er alt slik det skal være! Puppene innbiller jeg meg ikke er like vonde som de har vært, men de er nok det. Og store.
Jeg bare… æsj.. vet ikke.. har bare dårlige erfaringer…. Frem til nå så har jeg vært så sikker på at alt er bra og denne gangen kommer det til å gå!
Men så har magefølelsen endret seg.. og, vel… magefølelsen er jo liksom noe som svært ofte har rett…
Uff.. vet ikke hva jeg vil med dette, for det et jo egentlig bare sjukt teit :p

Men så hjalp det overraskende mye å skrive det her også :) ❤️
 
Hvilepuls har sunket hver dag her den siste uken, så nå stresser jeg over det og er redd jeg mister:( Forrige graviditet så gikk hvilepulsen sakte opp fra positiv test og stabiliserte seg rundt 73 gjennom hele graviditeten. Denne gangen gikk den igjen opp til 72-75, og så nedover igjen.. er på 67 nå.

Har fitbit altså. Vet det kan være uskyldig, men også mange som har synkende hvilepuls før en SA/MA
 
Hvilepuls har sunket hver dag her den siste uken, så nå stresser jeg over det og er redd jeg mister:( Forrige graviditet så gikk hvilepulsen sakte opp fra positiv test og stabiliserte seg rundt 73 gjennom hele graviditeten. Denne gangen gikk den igjen opp til 72-75, og så nedover igjen.. er på 67 nå.

Har fitbit altså. Vet det kan være uskyldig, men også mange som har synkende hvilepuls før en SA/MA
Skjønner deg!
Min har sunket litt i helga, men jeg tror det er mest fordi jeg ikke har gjort annet enn å hvile på sofaen :p Dvs, jeg håper det!
Men kjenner følelsen! Jeg prøver bare å finne gode unnskyldninger.

Oppdater gjerne!! :)
 
På grunn av operasjon i bryst, har jeg ligget på rygg i flere år. Ligger jeg på venstre side i fem-ti minutter, blir det smertefult. Får smerter om jeg ligger ligger mot høyre i rundt 30 min. Blir kult når jeg skal begynne å ligge på siden for å ikke legge press på sentrale blodkar. Blir nok litt våkennetter
 
Jeg angrer på at jeg ble med i termingrupper så tidlig (3+4 tror jeg). Føler det har bidratt til så mye ekstra stress og nye problemstillinger å tenke på. Alltid noe å stresse over! Jeg er lei av å stresse:laughing002 Gleder meg til TUL om 8 dager. Det blir jammen godt for sjela å få et svar. Samtidig er det jo veldig kjekt å være med i et slikt fellesskap:love017
 
Skjønner deg!
Min har sunket litt i helga, men jeg tror det er mest fordi jeg ikke har gjort annet enn å hvile på sofaen :p Dvs, jeg håper det!
Men kjenner følelsen! Jeg prøver bare å finne gode unnskyldninger.

Oppdater gjerne!! :)
Har sunket i en uke her, litt mer for hver dag, noen dager med langtur, andre dager helt rolig. Har ultralyd på fredag heldigvis! Skal oppdatere etter det :)
 
På grunn av operasjon i bryst, har jeg ligget på rygg i flere år. Ligger jeg på venstre side i fem-ti minutter, blir det smertefult. Får smerter om jeg ligger ligger mot høyre i rundt 30 min. Blir kult når jeg skal begynne å ligge på siden for å ikke legge press på sentrale blodkar. Blir nok litt våkennetter
Kanskje Bbhugme gravidpute kan hjelpe? Eg brukte den under halve ryggen for å tilte meg berre litt over til sida, så støtta eg opp med puter på andre sida.
 
Bihulebetennelse + kvalm + syk unge som holdt meg våken hele natta :( Ikke den beste dagen i dag med andre ord :(
 
Klager over at de første 12 ukene går treigt
 
Har hatt så svake tester helt siden første test, og de har heller ikke økt på 3 dager. Nå er jeg tom for tester, og det går helt fint, for har egentlig skjønt at det ikke går veien. Litt murringer de siste dagene, og brun/rosa spotting. Har vært å målt hcg tre ganger. Legen mener det er fin økning, jeg er fullstendig uenig. Første dag var det 168, dag 4 var det 576, og dag 8 var det 839 (i dag). Det vil si at den ikke engang har dobla seg på 4 dager. Sammenligna med forrige graviditet, tok hcg samme dag som i dag, og til sammenligning hadde jeg da 97252. Har fått tul om en uke, så i hodet mitt er det timen for å bekrefte det jeg allerede vet. Håper bare kroppen ordner opp av seg selv denne gangen.
 
Har hatt så svake tester helt siden første test, og de har heller ikke økt på 3 dager. Nå er jeg tom for tester, og det går helt fint, for har egentlig skjønt at det ikke går veien. Litt murringer de siste dagene, og brun/rosa spotting. Har vært å målt hcg tre ganger. Legen mener det er fin økning, jeg er fullstendig uenig. Første dag var det 168, dag 4 var det 576, og dag 8 var det 839 (i dag). Det vil si at den ikke engang har dobla seg på 4 dager. Sammenligna med forrige graviditet, tok hcg samme dag som i dag, og til sammenligning hadde jeg da 97252. Har fått tul om en uke, så i hodet mitt er det timen for å bekrefte det jeg allerede vet. Håper bare kroppen ordner opp av seg selv denne gangen.
Ånei :( Kan det ikke bare være en som er litt treig til å komme i gang? Krysser fingrene flr deg ❤️
 
Ånei :( Kan det ikke bare være en som er litt treig til å komme i gang? Krysser fingrene flr deg ❤️
Kan jo selvfølgelig ikke være helt sikker enda! Og nå så jeg at jeg hadde fått tul 3.11, ikke 3.10! Kan ikke leve i fornektelse i én måned til…
 
Klager nå over at jeg har blitt skikkelig forskjølet! Alt er vondt, super tett i pappen og kvalm av graviditeten! Hadde ikke vært så ille hadde ikke mannen og ungen vært syk samtidig! Ingen tid til healing :rolleyes:
 
Kan jo selvfølgelig ikke være helt sikker enda! Og nå så jeg at jeg hadde fått tul 3.11, ikke 3.10! Kan ikke leve i fornektelse i én måned til…
Nei, den må du få framskyndet ja! Hvor langt er du på vei nå da?
 
Back
Topp