Klagetråd

Toffifee

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Januarlykke 2020
Februarbarna 2020
Maiskolbene 2023 :-)
Alle må vel ha en klagetråd? Klag i vei!
 
Klager over at jeg har blitt skikkelig sår i halsen.. Håper ikke jeg blir syk nå!
 
Klager over at jeg blir så ufattelig varm om natten at svetten bare renner
 
Klager over at sjøl etter å ha gått gravid og født 3 friske jenter, forstår eg fortsatt ikke korsen eg regne ut kor mange uke eg e nå.
Er gravid me nr 4 og forstår ikke helt.
Helseoversikt app sier 6 uke.
Babyverden app sier 5 uke .....
 
Klager over at sjøl etter å ha gått gravid og født 3 friske jenter, forstår eg fortsatt ikke korsen eg regne ut kor mange uke eg e nå.
Er gravid me nr 4 og forstår ikke helt.
Helseoversikt app sier 6 uke.
Babyverden app sier 5 uke .....
Vet du når eggløsning var eller første dag i siste mens? Jeg og syns det der er skikkelig vanskelig :hilarious:
 
Klager over at jeg har blitt smittet av mini, og det selvsagt har satt seg i bihulene men at jeg ikke kan bruke rinexin som gravid. Hvordan skal man overleve da?

Også gruer jeg meg til å jobbe 100% fra neste uke etter å ha jobbet 50% i 1,5år for å være med mini.
 
Klager over at jeg har blitt smittet av mini, og det selvsagt har satt seg i bihulene men at jeg ikke kan bruke rinexin som gravid. Hvordan skal man overleve da?

Også gruer jeg meg til å jobbe 100% fra neste uke etter å ha jobbet 50% i 1,5år for å være med mini.
God bedring ❤️ Jeg begynner også i 100% fra 1 september etter å ha vært hjemme i redusert stilling etter at nr to kom til. Er mest bare for å få utbetalt 100% lønn i ny permisjon, hehe :angelic:
 
God bedring ❤️ Jeg begynner også i 100% fra 1 september etter å ha vært hjemme i redusert stilling etter at nr to kom til. Er mest bare for å få utbetalt 100% lønn i ny permisjon, hehe :angelic:
Samme her :angelic: Spare opp litt så jeg kan ha mikro hjemme i 2 år også.
 
Samme her :angelic: Spare opp litt så jeg kan ha mikro hjemme i 2 år også.
Herlig :love017 Hadde første hjemme i to år, nr to hadde vi bare mulighet til å ha hjemme i ett år og 7 mnd. Men begynte å spare allerede før jeg ble gravid denne ganga og håper minstemann også kan bli to år før bhgstart ❤️
 
Idag klager jeg over at jeg hadde en liiiiten blødning i går, kun litt rosa på papiret og liitt brunlig utflod etterpå, som kun varte i går kveld og noen få dobesøk, har hatt pittelitt brunlig utflod idag som kom etter at jeg hadde gått en liten tur med hundene, jeg blir så utrolig bekymret, tenk om jeg mister.. IGJEN gad jeg blir så lei meg selvom det ikke trenger å bety noe som helst..
 
Idag klager jeg over at jeg hadde en liiiiten blødning i går, kun litt rosa på papiret og liitt brunlig utflod etterpå, som kun varte i går kveld og noen få dobesøk, har hatt pittelitt brunlig utflod idag som kom etter at jeg hadde gått en liten tur med hundene, jeg blir så utrolig bekymret, tenk om jeg mister.. IGJEN gad jeg blir så lei meg selvom det ikke trenger å bety noe som helst..
Krysser fingrene for at alt er bra ❤️
 
Krysser fingrene for at alt er bra ❤️
Ja, jeg tror det er det, leste at det er vanlig med småblødninger i uke 6,7 og 8 og jeg er 6+3 nå, har ikke blødd noe siden og begge de andre gangene jeg mistet så var det helt annerledes. Jeg har ikke vondt eller noe og har fremdeles symptomer så håper og tror det bare er skjøre slimhinner som har blødd bittelitt
 
Ja, jeg tror det er det, leste at det er vanlig med småblødninger i uke 6,7 og 8 og jeg er 6+3 nå, har ikke blødd noe siden og begge de andre gangene jeg mistet så var det helt annerledes. Jeg har ikke vondt eller noe og har fremdeles symptomer så håper og tror det bare er skjøre slimhinner som har blødd bittelitt
Er nok bare morkaka som begynner å overta for plommesekken- krysser fingrene for deg!
 
Tror det er fra typ 6-9? Veldig mye som skjer den tiden her. Er ofte da kroppen oppdager om det er noen farlige misdannelser/kromosom/genavvik også, og evt støter fra seg fosteranlegget.sånn du beskriver høres det bare ut som småblødninger og ikke nødvendigvis noe farlig.
 
Back
Topp