Klagetråd

Nå vil jeg klage over at når jeg har spist eller må bæsje får jeg den søteste lille kulen på magen. :Heartred Og så går det en liten stund/jeg får på do… så er den borte igjen..:mumum
er bare 10+4 og er allerede SÅ lei av å vente!!!!! :sad010 Føler jeg måler meg i speilet hver dag, er nå på er punkt hvor jeg ikke lenger vet om jeg har blitt feit eller om det faktisk er tegn til endring.. æsj. Tenk om jeg er en av de som har sånn liten mage og ikke viser før i uke 30…:eek:
Fatter frustrasjonen :banghead::) er ei uke lengre enn deg, og kan ennå ikke kjenne at livmora titter opp fra bekkenet når jeg ligger på rygg. Går nok noen uker før vi ser noe, så det er bare å smøre seg med tålmodighet. På en annen side, kan vi jo være glad så lenge vi kan bruke vanlige bukser, og slipper gravidbukser som siger? :happy: ukene går veeeldig fort, tenk snart tre måneder på veg!! :smiley-bounce015
 
Nå vil jeg klage over at når jeg har spist eller må bæsje får jeg den søteste lille kulen på magen. :Heartred Og så går det en liten stund/jeg får på do… så er den borte igjen..:mumum
er bare 10+4 og er allerede SÅ lei av å vente!!!!! :sad010 Føler jeg måler meg i speilet hver dag, er nå på er punkt hvor jeg ikke lenger vet om jeg har blitt feit eller om det faktisk er tegn til endring.. æsj. Tenk om jeg er en av de som har sånn liten mage og ikke viser før i uke 30…:eek:
Haha kjenner meg igjen! Synes jeg fikk veldig fort mage, men nå har jeg spydd en hel dag og plutselig var magen nesten flat igjen :laughing002 Har bare vært oppblåst:oops: jaja den kommer nok tidsnok..
 
Fatter frustrasjonen :banghead::) er ei uke lengre enn deg, og kan ennå ikke kjenne at livmora titter opp fra bekkenet når jeg ligger på rygg. Går nok noen uker før vi ser noe, så det er bare å smøre seg med tålmodighet. På en annen side, kan vi jo være glad så lenge vi kan bruke vanlige bukser, og slipper gravidbukser som siger? :happy: ukene går veeeldig fort, tenk snart tre måneder på veg!! :smiley-bounce015
Ja du sier noe der, det er jo mye å glede seg over. :happy: Jeg tok på meg litt stramme dongeribukser i dag og, så jeg tenker jeg får kjøre på med figurnære klær så lenge jeg kan.:laughing002
 
Sliter masse for tiden, er hjemme i mammaperm, med frøkna som er 7mnd nå, hun går igjennom en del ting som gjør hun er en del grinete (mye skriking) vil bli bært hele tiden før å se på ting, men hun veier nesten 11kg og er veldig tung å bære rundt, jeg sliter masse med å leke med henne da jeg er så trøtt og sliten enda og kvalm i perioder, føler meg som tidens dårligste mamma.
 
Klager for at jeg er såå forstoppa og såå kvalm hele tiden...la de neste ukene gå fort og håpe på ting blir bedre
 
Jeg har fått feber!!! Hjelpes. :dead: Ubehagelig og ekkelt. Er så og si aldri syk, og får nesten aldri feber. Håper dette går fort over, og ikke er farlig for nurket:eek:
 
Ok, en til:
Kom til aller første time med jordmor og når jeg skal ta opp urinprøven ser jeg at glasset har lekket og det er vått i zip-posen :shifty:
 
Er så redd for at det ikke er liv i magen. Selv om jeg har begynt å få en liten babykul. Tankene svirrer alt for mye når man går hjemme :(
 
I tillegg går tiden så vanvittig sakte.. Er så lei av å må gå hjemme og være alene så og si hele dagen.
Jeg vet akkurat hvordan det føles. Må liksom gå å minne meg selv på at jeg har sett bilde og hørt hjertelyd hos jordmoren men spesielt i tiden hvor tidlige symptomer går bort og man ser kanskje ikke magen veldig tydelig enda så føles alt ut som om det bare var lureri eller innbillelse...
Jeg håper det ikke er så lenge til din neste time hos jordmor eller ultralyd slik at du kan få en til bekreftelse på at du faktisk ikke er alene, men har en liten og livlig skapning inni magen :Heartbigred
 
Føler meg som en hval...allerede! Er jo "bare" halvveis!
 
Back
Topp