Klagetråd

Æsj, i dag har jeg vært kvalm fra sekundet jeg våknet. Må få i meg noe mat snart.

Uff ja... fortsatt kvalm. Og trøtt. Og oppblåst og forstoppet.

Denne kvalmen gjør at jeg revurderer dette svangerskapet konstant :arghh:
Og jeg tenker noen ganger at dette blir definitivt siste gangen!
Men kjenner jeg meg selv rett, så har jeg en stund etter svangerskapet glemt hvor jævlig det er å være kvalm! Og bare tenke på de koselige tingene :D og så ønske meg ny graviditet.. typisk meg!

Jeg sitter og angrer litt på at jeg ikke drakk mer rødvin og spiste mer spekemat før jeg ble gravid igjen. Har skikkelig lyst på et glass med rødt nå :wacky: :hilarious:

Jeg sitter og angrer litt på at jeg ikke drakk mer rødvin og spiste mer spekemat før jeg ble gravid igjen. Har skikkelig lyst på et glass med rødt nå :wacky: :hilarious:
Hahaha, samme her! Rødvinen er «dessverre» bytta ut med non stop (som egentlig ikke smaker like godt som vanlig, men craver noe søtt likevel)

Same :hilarious:

Jeg har altså så lyst på fenalår at jeg nesten gråt i butikken!
Vurderer som noen skrev, å steke det i panna.
Det føles som en avhengighet, jeg MÅ bare ha det! Haha :hilarious:

Og jeg tenker noen ganger at dette blir definitivt siste gangen!
Men kjenner jeg meg selv rett, så har jeg en stund etter svangerskapet glemt hvor jævlig det er å være kvalm! Og bare tenke på de koselige tingene :D og så ønske meg ny graviditet.. typisk meg!
Dette er definitivt det siste (sett at det går bra… tror jeg). Orker ikke denne kvalmen igjen, og særlig ikke med barn. Alt lukter og ingen ting hjelper. Kjæresten får stadig beskjed om å dusje eller pusse tenner, og jeg takler ikke barnehagelukten som setter seg i ungen etter en dag i bhg :hilarious: :hungover:

Back
Topp