Klagetråd!

Jeg har endelig fått min etterlengtede fjellsommerferie, men tre dager med høljregn av og på, lavt skydekke og/eller tåke... Ja, så mye for fine fjellturer, liksom...
Blir forhåpentligvis bra i morgen, siste dagen før vi drar på lørdag.
 
På lørdag er jeg der fosteret døde sist gang. Jeg er så redd. Redd for at symptomer skal forsvinne. For å se blod. For enda en missed abortion. Vet jo at det er direkte ulogisk at fosteret dør på samme dag som sist, men det er noe med å komme over den dagen igjen… håper så inderlig det skal gå bra denne dagen. Har ultralyd om en uke. Måtte det enda være liv i den lille da :Heartred vær så snill å la oss få en baby denne gangen! Jeg klarer ikke enda en runde med sorg. Håper alle gode ting er 3 og at det er vår tur nå:Heartred
 
Jeg har endelig fått min etterlengtede fjellsommerferie, men tre dager med høljregn av og på, lavt skydekke og/eller tåke... Ja, så mye for fine fjellturer, liksom...
Blir forhåpentligvis bra i morgen, siste dagen før vi drar på lørdag.
Håper du får litt bra vær og fine turer!
 
På lørdag er jeg der fosteret døde sist gang. Jeg er så redd. Redd for at symptomer skal forsvinne. For å se blod. For enda en missed abortion. Vet jo at det er direkte ulogisk at fosteret dør på samme dag som sist, men det er noe med å komme over den dagen igjen… håper så inderlig det skal gå bra denne dagen. Har ultralyd om en uke. Måtte det enda være liv i den lille da :Heartred vær så snill å la oss få en baby denne gangen! Jeg klarer ikke enda en runde med sorg. Håper alle gode ting er 3 og at det er vår tur nå:Heartred
Så skummelt. Klart du er redd, selv om det kan virke ulogisk. Krysser alt jeg har for at alt er i orden på ultralyd! ❤️
 
Har time til tul nr 2 på mandag, da skal jeg være 9+5 ca. kjenner jeg er så redd for at jeg ikke skal få se at hjerte slår denne gangen… alt var bra i uke 6+2 men jeg klarer ikke slippe frykten :crybaby2
 
Har time til tul nr 2 på mandag, da skal jeg være 9+5 ca. kjenner jeg er så redd for at jeg ikke skal få se at hjerte slår denne gangen… alt var bra i uke 6+2 men jeg klarer ikke slippe frykten :crybaby2
Har og tul nr 2 på mandag og sitter med akkurat samme frykten:(
 
På lørdag er jeg der fosteret døde sist gang. Jeg er så redd. Redd for at symptomer skal forsvinne. For å se blod. For enda en missed abortion. Vet jo at det er direkte ulogisk at fosteret dør på samme dag som sist, men det er noe med å komme over den dagen igjen… håper så inderlig det skal gå bra denne dagen. Har ultralyd om en uke. Måtte det enda være liv i den lille da :Heartred vær så snill å la oss få en baby denne gangen! Jeg klarer ikke enda en runde med sorg. Håper alle gode ting er 3 og at det er vår tur nå:Heartred

Forstår deg så godt! Mine to sa skjedde 7+3 og 7+4, bare en dag i forskjell. Forventer jo nå at det skal gå galt igjen, men foreløpig ser det lysere ut. Så levende foster 8+2 og er nå 9+2 uten å ha hatt mer blødning enn en liten i uke 7 (fikk litt panikk da). Krysser fingrene for at alle gode ting er 3 for oss begge!
 
Sitter på legekontoret og venter på nok en blodprøve (hcg). Ingen andre pasienter her, bare meg. Og jeg har venta i 20 minutter. føler ikke at jeg kan klage heller, for jeg anser meg selv som heldig som har fått blodprøve 1-2 ganger i uka. Neste uke er det nok en TUL.

Men litt smålei av venting, TROSS at jeg er heldig som får dette tilbudet :p
 
Hei! Sniker litt her da jeg opplevde det samme idag. 4+5. hvordan gikk det med deg? Fikk du mere blødning?

Nei, det kom ingenting mer. Jeg testet meg igjen noen dager etter blødningen og den var veldig positivt :D har ellers blitt mer kvalm så jeg håper dette går veien :happy:

Det er veldig skummelt med sånn blødning.. håper det går bra for deg også:love7
 
Nei, det kom ingenting mer. Jeg testet meg igjen noen dager etter blødningen og den var veldig positivt :D har ellers blitt mer kvalm så jeg håper dette går veien :happy:

Det er veldig skummelt med sånn blødning.. håper det går bra for deg også:love7

Takk for svar :happy: har foreløpig ikke hadd noe met blødning enn det jeg hadde i dag tidlig, men man blir jo så redd. Håper det ikke kommer mer blod her heller :smiley-angelic001
 
Jeg klikker!! En av kattene har pissa i senga.. på min side og en svær flekk… ÆSJ!! Håper ikke det er protest fordi de lukter at jeg er gravid eller noe :-(
 
Sååå utrolig lei av å være dårlig:banghead: vet det er et godt tegn men er seriøst helt kjørt bare etter en dusj:( begynner å tære skikkelig på psyken :sorry: 8+4
 
Hei! Sniker litt her da jeg opplevde det samme idag. 4+5. hvordan gikk det med deg? Fikk du mere blødning?
Oi, opplevde litt lysbrun/rosa utflod på papiret ved første dobesøk i dag. Skummelt! Ikke kommet noe mere. Er 8+1 etter menstermin i dag. Så regnet meg frem til at jeg etter min gamle syklus skulle hatt mens omtrent i dag også. Håper det bare er uskyldig, og at det ikke kommer noe mere. :Heartpink For har mange symptomer og ingen smerter.
 
Oi, opplevde litt lysbrun/rosa utflod på papiret ved første dobesøk i dag. Skummelt! Ikke kommet noe mere. Er 8+1 etter menstermin i dag. Så regnet meg frem til at jeg etter min gamle syklus skulle hatt mens omtrent i dag også. Håper det bare er uskyldig, og at det ikke kommer noe mere. :Heartpink For har mange symptomer og ingen smerter.

Høres ut som samme blødning som meg. Har ikke kommet noe mer her heller, så krysser fingrene for at det ikke er noe å bekymre seg for :nailbiting:
 
Jeg fikk nettopp litt brunt utflod etterfulgt av tynt blod. Så da var det vel game over for min del :oops:
Blødde du noe mer? Så nettopp at du har vært på tul og sett et bankende hjerte? ♡
Opplevde litt brun utflod/lys rosa på papiret til morran. Ikke kommet mer etter det. Men da begynner hjernen å spinne usikkert :(
Men skal prøve å være positiv! Ingen smerter. 8+1.
 
Blødde du noe mer? Så nettopp at du har vært på tul og sett et bankende hjerte? ♡
Opplevde litt brun utflod/lys rosa på papiret til morran. Ikke kommet mer etter det. Men da begynner hjernen å spinne usikkert :(
Men skal prøve å være positiv! Ingen smerter. 8+1.
Mitt sluttet med en gang. Har ikke kommet noe etter det ❤️ Så lenge det ikke har kommet noe mer, og du ikke har hatt smerter, så tror jeg ikke det er noe å bekymre seg for (selvom jeg vet at jeg hadde vært like bekymret :hilarious:). Men etter all googlingen jeg har gjort, så virker det veldig normalt å ha sånne små blødninger i svangerskapet. :happy:
 
Mitt sluttet med en gang. Har ikke kommet noe etter det ❤️ Så lenge det ikke har kommet noe mer, og du ikke har hatt smerter, så tror jeg ikke det er noe å bekymre seg for (selvom jeg vet at jeg hadde vært like bekymret :hilarious:). Men etter all googlingen jeg har gjort, så virker det veldig normalt å ha sånne små blødninger i svangerskapet. :happy:
Så bra det ikke kom mer hos deg :Heartpink
Ja sant, lettere sagt enn gjort :p man blir skeptisk.
Men ja, det er det jeg har klart å google meg frem til også. :) at det kan være ganske normalt også. Jeg får vel bare ta tiden til hjelp, prøve å slappe av så godt jeg kan, og krysse fingrene for at det ikke kommer mer.
 
Jeg klikker!! En av kattene har pissa i senga.. på min side og en svær flekk… ÆSJ!! Håper ikke det er protest fordi de lukter at jeg er gravid eller noe :-(
Fy fillern. Da tror jeg at jeg hadde dødd... Ut med madrassen i og hadde kjøpt ny tvert. Den lukta :depressed:. Her får ikke pus inn på soverom :angry4
 
Back
Topp