Klagetråd!

Jeg fikk nettopp litt brunt utflod etterfulgt av tynt blod. Så da var det vel game over for min del :oops:
 
Gruer meg litt til å begynne på jobb igjen i dag. Er sykepleier og har en del løft på jobb, samt at jeg er veldig sensitiv på lukt fortiden. Kjempetrøtt og sliten i dag.. og klarer ikke å bestemme meg om jeg skal dele nyheten med kollegaer eller ikke. Sikkert irriterende for dem om de synes jeg virker lite arbeidsvillig:shifty:

Jeg jobber på sykehus og sist jeg var gravid så måtte jeg bare si det til de jeg jobbet nærmest med fort slik at jeg kunne unngå potensielt skadelige ting. Vanskelig å holde ting hemmelig i sånne situasjoner!
 
Jeg fikk nettopp litt brunt utflod etterfulgt av tynt blod. Så da var det vel game over for min del :oops:
Trenger ikke være det, krysser fingrene for deg.
Jeg har blødd i alle mine svangerskap både det som ble barn og de som ikke ble det...
Var 100 % sikker på at jeg mistet når jeg gikk gravid med treåringen pga mengde og følelsen var helt lik SA.

Har fått offentlig TUL når jeg er 8+4 pga historikken med blødning i uke 8, føles som en evighet til siden jeg er 5+4 nå.
 
Trenger ikke være det, krysser fingrene for deg.
Jeg har blødd i alle mine svangerskap både det som ble barn og de som ikke ble det...
Var 100 % sikker på at jeg mistet når jeg gikk gravid med treåringen pga mengde og følelsen var helt lik SA.

Har fått offentlig TUL når jeg er 8+4 pga historikken med blødning i uke 8, føles som en evighet til siden jeg er 5+4 nå.
Jeg har hatt skikkelig murring nederst i magen i en ukes tid nå. Så jeg har egentlig bare ventet på at det skulle skje noe.. Blødningen har gitt seg nå, men jeg forventer nesten at det tar seg opp igjen senere. Jeg har skikkelig mensenmurring, og litt ømhetsfølelse bak på låret og leggen. :(
 
Hadde første dag på jobb etter ferie i dag. Helt grusomt. Måtte hele tiden gå å sette meg bak på kontoret å spise nøtter for å føle meg bedre. Jeg har tatt to postafen og i tillegg brukte jeg Sea-bands eller hva det heter. Aner ikke hvordan jeg skal holde ut:arghh:
 
Juhu.. første dag av ferie ble mini forkjølet, nå tar jeg over virker det som. Hvilken «fantastisk» ferie dette vil bli:(
 
Last edited:
Første dag i ferien min og det pissregner, er meldt sånn hele uka :yuck: Så jeg sitter bare inne og kjeder meg, og da går tiden fryktelig seint
 
Diagnostisert med HG og innlagt på sykehus for å få væske. Det var ikke sånn denne graviditeten skulle gå! :(

Så kjipt :( Men bra at du får væske nå, det kan jo virkelig bli ille hvis ikke. Klem ❤️
 
Er så himla trøtt :eek: Var ikke forberedt på at det kunne begynne SÅ tidlig! Har bare gjort helt vanlige ting i dag, men «utslitt» nå.
 
Sååå hvor lenge må jeg vente før det kommer fossende ut? :wacky: Det har ikke kommet noe mer enn det som kom isted, så nå går jeg bare å venter på at det skal ta seg opp.. Jeg er bare 4+3 så jeg får ikke sjekket med ultralyd :sorry: Æsj altså..
 
Våknet i dag og verden bare spant. Er blitt noe bedre, men går fortsatt rundt og er småsvimmel. Utrolig ubehagelig :hungover:
 
Små deprimert av å se på været ute. Det høljer ned med regn og sludd. I går hagla det :smiley-angry017
Ungene slåss om tv og pc. Ingen vil merkelig nok ikke ut i dette været.
 
Back
Topp