Flere som kjenner seg igjen?
Altså har symptomer på at jeg er gravid, men idag så er ikke niplene mine ømme… puppene er litt ømme når jeg kjenner på de…. Og da melder redselen seg og jeg tenker det verste med en gang, samme som når jeg skal på do og skal tørke meg så blir jeg livredd
Jeg har lest og hørt at symptomer kan komme og gå og det er ikke noe galt… men etter en sa så blir jeg litt huggærn
er livredd for å miste lille knøttet 
Altså har symptomer på at jeg er gravid, men idag så er ikke niplene mine ømme… puppene er litt ømme når jeg kjenner på de…. Og da melder redselen seg og jeg tenker det verste med en gang, samme som når jeg skal på do og skal tørke meg så blir jeg livredd
Jeg har lest og hørt at symptomer kan komme og gå og det er ikke noe galt… men etter en sa så blir jeg litt huggærn
Har ikke blødd en dråpe enda (5+5), så er litt slitsomt å være så redd. Noen som har tips som hjelper når dere kjenner at dere er oppriktig bekymret og redd for å miste? Hadde håpet det skulle bli bedre når jeg begynte på jobb igjen, men blir nesten mer bekymret pga jobb med tunge løft osv. Sa faktisk ifra til sjefen i går at jeg er bekymret og ønsker tilrettelegging på jobb
føler meg ikke som meg selv nå. To uker til TUL
Føles for tidlig å kjøpe gravidklær enda, er 6 uker nå. Og dumt å kjøpe nye vanlige bukser også?! Kanskje jeg må kjøpe en løs «vanlig» bukse som jeg kan bruke en del framover til magen vokser på ordentlig.
selv om jeg VET den kommet til å bli værre
får ut å kjøpe gaviscon i morgen ja.
happy10