Klagetråd!

Flere som kjenner seg igjen?
Altså har symptomer på at jeg er gravid, men idag så er ikke niplene mine ømme… puppene er litt ømme når jeg kjenner på de…. Og da melder redselen seg og jeg tenker det verste med en gang, samme som når jeg skal på do og skal tørke meg så blir jeg livredd :(
Jeg har lest og hørt at symptomer kan komme og gå og det er ikke noe galt… men etter en sa så blir jeg litt huggærn :( er livredd for å miste lille knøttet :(

Utslitt av å være så bekymret for å miste hele tiden. Hver antydning til noe litt fuktig nedentil og jeg styrter på do og sjekker truse og papir :sorry: Har ikke blødd en dråpe enda (5+5), så er litt slitsomt å være så redd. Noen som har tips som hjelper når dere kjenner at dere er oppriktig bekymret og redd for å miste? Hadde håpet det skulle bli bedre når jeg begynte på jobb igjen, men blir nesten mer bekymret pga jobb med tunge løft osv. Sa faktisk ifra til sjefen i går at jeg er bekymret og ønsker tilrettelegging på jobb :banghead: føler meg ikke som meg selv nå. To uker til TUL :(

uff. Det er ikke noe godt å være så redd og bekymret hele tiden. Forstår den veldig godt.
Jeg har hatt 3 sa og 1 MA. Er nå gravid uke 8+3 med første innsett av prøverør. Jeg prøver nå å fokusere på at jeg er gravid nå. Vet ikke om jeg er det om en uke.. så jeg prøver å bare ta en uke av gangen. Nyte hver uke jeg er gravid og håpe det varer helt til termin ca.
Jeg går på lutinus. Som gir sykt mye utflod. Kjennes som det er mensen som kommer hver gang. Så det er virkelig ikke lett å holde fokuset oppe på det positive.
Men det har hjulpet bittelitt. Hender jeg legger hendene på magen når jeg dusjer og takker «reka» for at den fortsatt velger å bo hos meg.

uff. Det er ikke noe godt å være så redd og bekymret hele tiden. Forstår den veldig godt.
Jeg har hatt 3 sa og 1 MA. Er nå gravid uke 8+3 med første innsett av prøverør. Jeg prøver nå å fokusere på at jeg er gravid nå. Vet ikke om jeg er det om en uke.. så jeg prøver å bare ta en uke av gangen. Nyte hver uke jeg er gravid og håpe det varer helt til termin ca.
Jeg går på lutinus. Som gir sykt mye utflod. Kjennes som det er mensen som kommer hver gang. Så det er virkelig ikke lett å holde fokuset oppe på det positive.
Men det har hjulpet bittelitt. Hender jeg legger hendene på magen når jeg dusjer og takker «reka» for at den fortsatt velger å bo hos meg.
Jeg går på crinone og kjenner godt til den følelsen når ting kommer ut! Sykt udigg! Men veldig godt å ha den ekstra støtten.

Har hatt første dag på jobb etter ferien og har gått med jeans for første gang på lenge. Har SÅ vondt i magen nå.. Det er jo bare et bittelite embryo enda, men noe foregår, enten at livmoren vokser eller at jeg er oppblåst eller noe, for føler meg helt kvelt :yuck: Føles for tidlig å kjøpe gravidklær enda, er 6 uker nå. Og dumt å kjøpe nye vanlige bukser også?! Kanskje jeg må kjøpe en løs «vanlig» bukse som jeg kan bruke en del framover til magen vokser på ordentlig.

Har hatt første dag på jobb etter ferien og har gått med jeans for første gang på lenge. Har SÅ vondt i magen nå.. Det er jo bare et bittelite embryo enda, men noe foregår, enten at livmoren vokser eller at jeg er oppblåst eller noe, for føler meg helt kvelt :yuck: Føles for tidlig å kjøpe gravidklær enda, er 6 uker nå. Og dumt å kjøpe nye vanlige bukser også?! Kanskje jeg må kjøpe en løs «vanlig» bukse som jeg kan bruke en del framover til magen vokser på ordentlig.
Noen spesiell grunn til at du synes det er for tidlig å kjøpe gravidklær? (vet at det som er lengst framme i min bevissthet er at det liksom ville blitt ekstra vondt hvis jeg skulle mistet)
Kjenner meg veldig godt igjen med magen, er bare 5+3 og kjenner magen veeldig godt. Den er nok bare bittelitt større pga oppblåstheten, tror størstedelen er at den har blitt ekstremt sensitiv. Jeg hadde med meg en gravidjoggebukse på ferie som jeg tilfeldigvis nettopp hadde kjøpt på Finn fordi jeg elsker å ha det komfortabelt rundt magen, og har bodd i den de siste dagene :p
Har også bestilt meg en til slik bukse nå, selv om det er veldig tidlig, og kommer nok til å finne frem gravidklærne fra boden kort tid etter vi kommer hjem. Komfort trumfer det meste for min del :D

Kan jo kjøpe en gravidbukse til å ha på jobb? Det viktigste er at man har det komfortabelt tenker jeg. Jeg gikk til og med i gravidbukser uten å være gravid,for jeg hater virkelig når noe klemmer på magen. Er jo ingen andre som vet det er en gravidbukse utenom deg.

Noen spesiell grunn til at du synes det er for tidlig å kjøpe gravidklær? (vet at det som er lengst framme i min bevissthet er at det liksom ville blitt ekstra vondt hvis jeg skulle mistet)
Kjenner meg veldig godt igjen med magen, er bare 5+3 og kjenner magen veeldig godt. Den er nok bare bittelitt større pga oppblåstheten, tror størstedelen er at den har blitt ekstremt sensitiv. Jeg hadde med meg en gravidjoggebukse på ferie som jeg tilfeldigvis nettopp hadde kjøpt på Finn fordi jeg elsker å ha det komfortabelt rundt magen, og har bodd i den de siste dagene :p
Har også bestilt meg en til slik bukse nå, selv om det er veldig tidlig, og kommer nok til å finne frem gravidklærne fra boden kort tid etter vi kommer hjem. Komfort trumfer det meste for min del :D

Hmm, hadde tenkt å vente til etter TUL om 12 dager med å finne frem flere gravidbukser fra boden her. Synes det var så utrolig kjipt å pakke de sammen etter MA i februar...

Men tror jammen jeg henter de frem i dag. Er meldt kaldt mot slutten av uka og da kan jeg ikke bare gå i kjole lenger ;)

Nesten alle buksene mine er highwaist og det fungerer ikke nå :smiley-angelic006

Kan jo kjøpe en gravidbukse til å ha på jobb? Det viktigste er at man har det komfortabelt tenker jeg. Jeg gikk til og med i gravidbukser uten å være gravid,for jeg hater virkelig når noe klemmer på magen. Er jo ingen andre som vet det er en gravidbukse utenom deg.

Det er sant :) er kanskje bare fordi jeg er litt redd for at det ikke skal gå bra, men tror ikke det blir noe verre om jeg mister fordi jeg har en gravidbukse eller to. Kanskje jeg skal dra ut og kjøpe det i helgen :) blir jo litt stas også, og ikke minst mer behagelig.

Tror det er fordi jeg er redd for at det skal gå galt igjen, selv om jeg egentlig tror alt er i skjønneste orden nå. Er litt vanskelig å tro på det enda syns jeg! Hadde tenkt å vente til etter TUL om to uker, men kanskje jeg bare kjører på. En eller annen gang skal jeg uansett fullføre et svangerskap ❤️ Gravidjoggebukse høres veeeldig deilig ut. Jeg har gått en del med noen litt for store tightser hjemme!

Det er sant :) er kanskje bare fordi jeg er litt redd for at det ikke skal gå bra, men tror ikke det blir noe verre om jeg mister fordi jeg har en gravidbukse eller to. Kanskje jeg skal dra ut og kjøpe det i helgen :) blir jo litt stas også, og ikke minst mer behagelig.
Ja en bukse fra eller til tror jeg ikke har så mye å si uansett hvordan det skulle gå. Er bedre å ha det behagelig,du er jo tross alt gravid akkurat nå uansett:)

Klage litt på irriterende halsbrann hver kveld nå :sour:selv om jeg VET den kommet til å bli værre :hilarious: får ut å kjøpe gaviscon i morgen ja.

Legger inn en liten klage på de elendige emojiene her inne. De er jo så små og utydelige, helt ubrukelig på telefonen. Så ikke legg for mye i emojiene mine:happy:happy10

Legger inn en liten klage på de elendige emojiene her inne. De er jo så små og utydelige, helt ubrukelig på telefonen. Så ikke legg for mye i emojiene mine:happy:happy10
Haha så sykt enig! Blir frustrert, det er jo helt elendig brukervennlighet på telefon. Gi meg mulighet til å bruke mobilens egne emoji!

Er. Så. Trøtt.

Synes det er så kjipt å spy og være kvalm, sliten....
Og mini skjønner jo ikke hvorfor mamma må løpe fra matbordet eller er slapp hele dagen...

Synes det er så kjipt å spy og være kvalm, sliten....
Og mini skjønner jo ikke hvorfor mamma må løpe fra matbordet eller er slapp hele dagen...
Mini er forøvrig tre år, og vi vil vente litt med å fortelle om baby siden vi har mistet noen ganger ❤️
6+6

Kvalm hele dagen + oppkast + sensitiv for lukt + mye luft i magen. Går rundt og brekker meg av egen fis og vet ikke om jeg skal le eller gråte :dead:

Back
Topp