Klagetråd!

Har fått så mye vann i lår og knær. Så sover nesten ikke om natten. For det presser på og verker i knærne. Og det begynner jo å bli et prosjekt å snu seg om natten også…jeg var også forkjøla for snart 2 mnd siden. Og hoster ennå ganske mye.. lei av å være så sliten. Ca 3 mnd igjen…
 
JEG FØLER SÅ MED DEG!!!! Var på OUL for noen dager siden, og ble flyttet 6(!!) dager bakover. Jeg har snakket med jordmor om dette, for jeg synes det er utrolig merkelig i og med at dette er IVF-forsøk med innsett av blastocyst. Vi skal forholde oss til den "originale" termindatoen, som ble satt av to uavhengige private gynekologer i uke 7 og i uke 8.

Jeg hadde keisersnitt 14 dager før termin sist på grunn av vekstavvik på over 40%. Jeg skal ha fødselsforberedende samtale med sykehuset og termindatoen er jo avgjørende da som du sier ifht keisersnitt eller igangsettelse :wideyed:
Så rart at de flytter termindatoen når det er IVF… vi har også IVF-barn og ingen jeg har vært hos rører datoen som er beregnet ut fra innsett, og jeg har vært hos to private i tillegg til OUL. De måler bare og sier at størrelsen ser bra ut opp mot denne terminen. Og selv om det har variert med noen dager frem og tilbake har de aldri rørt termindatoen.
 
Må bare klage over et litt merkelig fenomen jeg er rammet av... "White coat syndrome"! Hvit frakk-syndrom gjør at blodtrykket stiger voldsomt på legekontoret, men er normalt ellers. Ikke så veldig praktisk fremover, da jordmor måler det på hver kontroll:facepalm::hilarious: .
Så nå må jeg ta kontakt med legen igjen, og høre litt... Kjedelig! Sist tok jeg døgnmåling, men det gidder jeg jo ikke etter hver svangerskapskontroll :bored:
 
Må bare klage over et litt merkelig fenomen jeg er rammet av... "White coat syndrome"! Hvit frakk-syndrom gjør at blodtrykket stiger voldsomt på legekontoret, men er normalt ellers. Ikke så veldig praktisk fremover, da jordmor måler det på hver kontroll:facepalm::hilarious: .
Så nå må jeg ta kontakt med legen igjen, og høre litt... Kjedelig! Sist tok jeg døgnmåling, men det gidder jeg jo ikke etter hver svangerskapskontroll :bored:
Kanskje du kan få lånt ett hjemmeapperat?
 
Kanskje du kan få lånt ett hjemmeapperat?

Jeg har kjøpt meg et allerede, og har brukt det siden døgnmålingen. :hilarious: Men jordmor vil likevel sjekke en gang til med legen. Det er jo ingen krise, men blir mye frem og tilbake. Fikk til og med medisin av en vikarlege i sommer, og da jeg da kom til en ny lege, fikk jeg beskjed om å slutte på dagen. :wacky:
Jaja. Best å være på den sikre siden og sjekke en gang for mye! :Heartred
 
Back
Topp