Klagetråd!

Huff, så kjipt.. Dere har vel snakket om det?
Ikke gøy å tvinge seg gjennom om man ikke vil, ønsker og kroppen er på lag :dead:
Håper partner forstår at det ikke er pga hen, men at kroppen din er så opptatt med å lage baby akkurat nå så det er vanskelig med seksuell aktivitet :stop:

Rent praktisk kan håndkle gjøre at man slipper sengeskift :Heartred

Takk for fin kommentar ❤️ Ja, vi har snakket om det. Det virker som han forstår hvor jeg kommer fra og vil at jeg skal føle meg komfortabel. Men likevel får jeg dårlig samvittighet.. Håndkle ska vi definitivt prøve neste gang!
 
Hvis det er noen trøst så sliter jeg også med tørre slimhinner. Vi må bruke lang tid på oppvarming evt glidemiddel. Jeg ventet på den berømte økende sexlysten også, som til nå har uteblitt. Men lurt og snakke om det, det måtte jeg sette meg ned og gjøre for ikke p råte bort pga dårlig samvittighet. Formen min er fin, men jeg føler meg ikke bra, eller atteaktiv. Og selv om han syns det så skjønner han det når jeg forteller om det. Men jeg trøster meg selv med en undersøkelse jeg kom over som konstanterer at den økende sexlysten er kun en myte, faktisk så var 73% av de spurte mindre lysten på sex. Men man vet jo aldri, kan jo snu en gang…

Føler meg mindre unormal nå, takk ❤️ vi har snakket om det, han sier han forstår men likevel får jeg dårlig samvittighet.. Godt at du bli møtt med tankene og følelsene dine! Den undersøkelsen kan jeg stille meg bak! Håper det snur snart, jeg føler meg i bedre form og finere nå enn tidligere. Han har også nevnt at han er redd for å gjøre noe som kan påvirke graviditeten negativt, ganske fin tanke, selv om det ikke skal være noe som tyder på at det skal skje nå.
 
Passert 18 uker og ikke vært veldig kvalm på litt over en mnd ig så skal det plutselig komme tilbake :arghh: liker ikke
 
Må klage litt på at jeg har blitt skikkelig forkjøla…
Har oul på torsdag og redd for at jeg ikke får komme om jeg enda er forkjøla da, noen som vet hvor strenge de er på sånt nå etter at det er åpnet opp?
Hvis man har negativ test før timen? :arghh:
 
Må klage litt på at jeg har blitt skikkelig forkjøla…
Har oul på torsdag og redd for at jeg ikke får komme om jeg enda er forkjøla da, noen som vet hvor strenge de er på sånt nå etter at det er åpnet opp?
Hvis man har negativ test før timen? :arghh:

Jeg hadde ringt for å være sikker! Om du kommer med negativ test og munnbind kan de vel ikke kaste deg på dør? :eek:
Når jeg var på sykehuset sist, to uker siden, sto det fortsatt plakater overalt hvor man ble bedt om å snu om man hadde symptomer. Det var samme dag det åpent da om jeg ikke husker gelt feil så jeg vet ikke hvordan det er her nå (Agder)
 
Må klage litt på at jeg har blitt skikkelig forkjøla…
Har oul på torsdag og redd for at jeg ikke får komme om jeg enda er forkjøla da, noen som vet hvor strenge de er på sånt nå etter at det er åpnet opp?
Hvis man har negativ test før timen? :arghh:
De er veldig strenge på sykdom fremdeles! Problemet er at det er veldig dumt for helsepersonell å bli forkjøla nå, for da må de jo bli hjemme ofte :/ så forkjølelse er liksom like ille som corona. Masse god bedring!
 
De er veldig strenge på sykdom fremdeles! Problemet er at det er veldig dumt for helsepersonell å bli forkjøla nå, for da må de jo bli hjemme ofte :/ så forkjølelse er liksom like ille som corona. Masse god bedring!

Har kun tett og rennende nese som «symptom» da, men tenker jeg ringer dagen før å hører hva de sier. Tok en sånn hjemmetest fra apoteket tidligere idag og den var selvsagt negativ (hadde ikke trodd noe annet).
«Problemet» er at jeg alltid har veeeldig langdryge forkjølelser som alltid henger i 2-4 uker. Og jeg er allerede 19+3 når jeg har time, om jeg blir nødt til å vente til jeg er 100% frisk igjen er jeg redd den oul blir i seneste laget… :meh: Syntes den var sen nok nå jeg.

Tusen takk!:)
 
Har kun tett og rennende nese som «symptom» da, men tenker jeg ringer dagen før å hører hva de sier. Tok en sånn hjemmetest fra apoteket tidligere idag og den var selvsagt negativ (hadde ikke trodd noe annet).
«Problemet» er at jeg alltid har veeeldig langdryge forkjølelser som alltid henger i 2-4 uker. Og jeg er allerede 19+3 når jeg har time, om jeg blir nødt til å vente til jeg er 100% frisk igjen er jeg redd den oul blir i seneste laget… :meh: Syntes den var sen nok nå jeg.

Tusen takk!:)

Tror man kan møte hvis man bare har «restsymptomer» og har negativ test. Men ville vurdert en vanlig test, tror ikke sykehuset stoler på en hjemmetest. Håper du får gjennomført timen din :)
 
Har kun tett og rennende nese som «symptom» da, men tenker jeg ringer dagen før å hører hva de sier. Tok en sånn hjemmetest fra apoteket tidligere idag og den var selvsagt negativ (hadde ikke trodd noe annet).
«Problemet» er at jeg alltid har veeeldig langdryge forkjølelser som alltid henger i 2-4 uker. Og jeg er allerede 19+3 når jeg har time, om jeg blir nødt til å vente til jeg er 100% frisk igjen er jeg redd den oul blir i seneste laget… :meh: Syntes den var sen nok nå jeg.

Tusen takk!:)
Uff, maks uflaks med timingen der :( hvis du har negativ pcr test så er nok sjansene gode dersom du bare er småsnufsete. Krysser fingrene :Heartred
 
Har hatt første fulle arbeidsdagen etter en periode med sykemelding. Veldig deilig å være på jobb, men er skikkelig øm i korsryggen etter all sittingen. Spent på hvordan det skal gå! Har reist meg opp og gått litt inni mellom, men har vært travelt og det er begrenset hvor mye bevegelse jeg får til på jobb da
 
Jeg klarer ikke finne en behagelig sovestilling :arghh: har pute mellom beina, men er akkurat som at uansett hvordan jeg ligger drar det i magen og jeg får vondt :wtf:
 
Jeg klarer ikke finne en behagelig sovestilling :arghh: har pute mellom beina, men er akkurat som at uansett hvordan jeg ligger drar det i magen og jeg får vondt :wtf:

Etter to svangerskap med dårlig søvn, har jeg nå kjøpt bbhugme, og nå sover jeg sååå godt! Ikke gjør samme feil som meg, og pine deg gjennom noen lange måneder med dårlig søvn. Det kommer en tid for det når babyen er født. Årets beste investering!
 
Etter to svangerskap med dårlig søvn, har jeg nå kjøpt bbhugme, og nå sover jeg sååå godt! Ikke gjør samme feil som meg, og pine deg gjennom noen lange måneder med dårlig søvn. Det kommer en tid for det når babyen er født. Årets beste investering!

Dette er 3e svangerskap og har ikke hat det problemet før. Vi er ikke hjemme akkurat nå fordi vi pusser opp bad så er ikke min seng jeg sover i :arghh: tenker det er det som er problemet.
 
Etter nesten 3 uker med fin form har jeg i dag kastet opp alt jeg har spist hele dagen. Var endelig tilbake i 100% jobb, så kjipt å måtte ringe seg syk!
 
Etter nesten 3 uker med fin form har jeg i dag kastet opp alt jeg har spist hele dagen. Var endelig tilbake i 100% jobb, så kjipt å måtte ringe seg syk!
Ånei! Får håpe det bare er ett lite litbakefall og at du er opp på beina igjen raskt! Det skjedde med meg for noen uker siden
 
Etter nesten 3 uker med fin form har jeg i dag kastet opp alt jeg har spist hele dagen. Var endelig tilbake i 100% jobb, så kjipt å måtte ringe seg syk!

Skjedde her og og varte i ei uke :hungover: heldigvis gått over igjen!
 
Sliter veldig med konsentrasjonen :banghead: ikke veldig gøy når jeg har flere innleveringer som må gjøres:wtf:
 
Her hjemme går det i navneforslag om dagen. skal få gutt. Og sambo vil egentlig bare ha et spesifikt navn. Men det navnet liker virkelig ikke jeg.
jeg har gitt han forlag på 14 navn foreløpig som jeg syns er skikkelig fine. Men han har sagt blankt nei til alle. Så føler han sier sånn brått nei på trass. At han ikke vil tenke på navnene engang bare fordi jeg ikke liker det ene navnet han ønsker. :hungover:

Det er jo ikke en konkurranse om å finne på navnet. Og jeg skulle virkelig ønske jeg likte forslaget til sambo men jeg får hjertebank av å tenke på å kalle sønnen min det. Alt i meg stritter imot :sorry:
Forslaget hans er jo et greit navn i seg selv. Om man er 40 år og nordlending. Jeg ønsker bare ikke at sønnen vår skal hete det.
Det er heldigvis 4 mnd til termin. Og man kan vel vente til ungen er ca 6 mnd eller no før MÅ finne et navn.
 
Her hjemme går det i navneforslag om dagen. skal få gutt. Og sambo vil egentlig bare ha et spesifikt navn. Men det navnet liker virkelig ikke jeg.
jeg har gitt han forlag på 14 navn foreløpig som jeg syns er skikkelig fine. Men han har sagt blankt nei til alle. Så føler han sier sånn brått nei på trass. At han ikke vil tenke på navnene engang bare fordi jeg ikke liker det ene navnet han ønsker. :hungover:

Det er jo ikke en konkurranse om å finne på navnet. Og jeg skulle virkelig ønske jeg likte forslaget til sambo men jeg får hjertebank av å tenke på å kalle sønnen min det. Alt i meg stritter imot :sorry:
Forslaget hans er jo et greit navn i seg selv. Om man er 40 år og nordlending. Jeg ønsker bare ikke at sønnen vår skal hete det.
Det er heldigvis 4 mnd til termin. Og man kan vel vente til ungen er ca 6 mnd eller no før MÅ finne et navn.
Dette med navn er vanskelig å alltid bli enig om altså! Hva med å ansvarliggjøre samboer litt? Dere må jo bli enig så kanskje han kan sette opp en liste med 5 navn han kunne tenke seg bortsett fra det du ikke ønsker. Også kan du gjøre det samme :) plutselig finner dere da et navn dere begge liker! Her gjorde vi det på jenta i magen da vi hadde forskjellige favoritter. Nå har vi 2 navn begge liker, selv om vi selvfølgelig har ulik favoritt igjen :hilarious: Enig om å velge et av dem etter hvilket som passer best når hun er født og vi kan begge leve med enten eller :)
 
Back
Topp