Altså, må bare klage litt på dette
ble henvist til tidlig-ultralyd for over 3 uker siden, og har ikke hørt noe. Så idag meldte jeg dem og etterspurte time, og fikk dette til svar:
"Hei. Vi vil prøve å gi deg et tilbud om time så godt vi kan, men må vente å se om vi får noen avbestillinger. Vi hadde ferie da fastlegen sin sendte henvisningen til oss, og skal ha ny ferie i begynnelsen av august.
Med hilsen Gynekolog ***********."
Syns det var veldig snodig svar. Klart de skal ha ferie, og jeg antok at det var årsak til manglende timeavtale, men at de må vente å se om de får avbestillinger?? Det vanlige er vell å sette opp første mulige time, ikke vente på avbestillinger. Jeg har tross alt en jobb selv, og kan ikke bare møte opp på kort tids varsel
Snodige greier.
ble henvist til tidlig-ultralyd for over 3 uker siden, og har ikke hørt noe. Så idag meldte jeg dem og etterspurte time, og fikk dette til svar:"Hei. Vi vil prøve å gi deg et tilbud om time så godt vi kan, men må vente å se om vi får noen avbestillinger. Vi hadde ferie da fastlegen sin sendte henvisningen til oss, og skal ha ny ferie i begynnelsen av august.
Med hilsen Gynekolog ***********."
Syns det var veldig snodig svar. Klart de skal ha ferie, og jeg antok at det var årsak til manglende timeavtale, men at de må vente å se om de får avbestillinger?? Det vanlige er vell å sette opp første mulige time, ikke vente på avbestillinger. Jeg har tross alt en jobb selv, og kan ikke bare møte opp på kort tids varsel

kjøpte meg reisesyketabletter idag for å prøve å se om det hjelper
går bedre nå etter å ha fått ett par liter væske intravenøst. Kom inn med kjempelavt blodtrykk, elektrolyttforstyrrelser og ketoner i urinen. Så husk mat og drikke folkens! Det er veldig viktig! 
Har ikke blødd en dråpe enda (5+5), så er litt slitsomt å være så redd. Noen som har tips som hjelper når dere kjenner at dere er oppriktig bekymret og redd for å miste? Hadde håpet det skulle bli bedre når jeg begynte på jobb igjen, men blir nesten mer bekymret pga jobb med tunge løft osv. Sa faktisk ifra til sjefen i går at jeg er bekymret og ønsker tilrettelegging på jobb
føler meg ikke som meg selv nå. To uker til TUL
sikkert fordi jeg har vært så heldig og aldri mistet før
har bare vært litt surrealistisk fram til tidlig UL alle gangene. Godt du sa ifra til sjefen så du kan få hjelp med tilrettelegging

dere kan jo tro denne hormonelle dama klikka i vinkel