Klagetråd

Etter å ha sett et normalt embryo i rett str med hjerteslag på torsdag, ble det i dag konstantert ny MA. Det gjør så fryktelig vondt og føles så urettferdig.
Ånei. Det var ikke sånn det skulle gå:( så utrolig trist!
Sender deg en god klem❤️
 
Soppinfeksjon... av alle ting man skal plages av som gravid så var dette en stor og mindre hyggelig overraskelse. Er visst supervanlig for gravide.

En liten advarsel dersom noen av dere får det samme. Om dere velger den canesten myk kapsel så kommer den ut igjen ROSA. Jeg trodde det var blod, evt noe alvorlig rar utflod, men det er visst helt normalt. Og ikke farlig! Så ikke få sjokk om det skjer med dere også :p
 
Etter å ha sett et normalt embryo i rett str med hjerteslag på torsdag, ble det i dag konstantert ny MA. Det gjør så fryktelig vondt og føles så urettferdig.

Ånei, gode deg ❤ livet er hardt! Føler SÅ med deg ❤❤
 
Etter å ha sett et normalt embryo i rett str med hjerteslag på torsdag, ble det i dag konstantert ny MA. Det gjør så fryktelig vondt og føles så urettferdig.
Neei! Så trist å høre :sorry: kan jeg spør hvordan fikk du mistanke om det hvis alt var fint på torsdag?
 
Neei! Så trist å høre :sorry: kan jeg spør hvordan fikk du mistanke om det hvis alt var fint på torsdag?
Jeg hadde ikke mistanke, ble tatt helt på senga. Hadde ny planlagt ultralyd i dag, ekstra oppfølging siden 1) det er assistert befruktning og 2) gikk på blodfortynnende
 
Jeg hadde ikke mistanke, ble tatt helt på senga. Hadde ny planlagt ultralyd i dag, ekstra oppfølging siden 1) det er assistert befruktning og 2) gikk på blodfortynnende
Ååå, da skjønner jeg! Off - så forferdelig trist å høre :sorry:.
 
:arghh::arghh::arghh::arghh:
jentungen på 11 kommer hjem fra skolen og skal lage seg noe mat. Så kjekt tenkte jeg. Kos deg i kjøkkenet. Og så drar hun igang stekeplata med stekepanna og smør på litt for høy varme som gjør at egget brenner seg. Det lukter svidd og stekt og alt som er ekkelt :yuck:
Men det kan jeg jo ikke si til henne stakkars som ikke vet noe.
 
Etter 3 nattevakter var det så godt å legge seg i egen seng inntil sambo igår:love017 men fikk jeg sove da?! Lå lenge før jeg sovnet, og når jeg sovet har jeg sovet så dårlig! Og våknet kl.05, fikk ikke sove igjen :sick009 Nå skal jeg sløve på sofaen før jeg skal gå meg en tur..

Er så slitsom når man ligger våken, selv om man er trøtt. Sover særlig dårlig når jeg er sliten
 
Jeg hadde ikke mistanke, ble tatt helt på senga. Hadde ny planlagt ultralyd i dag, ekstra oppfølging siden 1) det er assistert befruktning og 2) gikk på blodfortynnende

Ord blir fattige! Go klem til deg ❤️
 
Jeg hadde ikke mistanke, ble tatt helt på senga. Hadde ny planlagt ultralyd i dag, ekstra oppfølging siden 1) det er assistert befruktning og 2) gikk på blodfortynnende
Ord blir fattige. Mange klemmer!
 
Flere som har pollenallergi? Frustrerende å ikke kunne ta allergimedisin når formen er dårlig fra før av
 
Flere som har pollenallergi? Frustrerende å ikke kunne ta allergimedisin når formen er dårlig fra før av
Hvem har sagt at du ikke kan ta allergi medisin? Jeg har pollenallergi, og bruker alle medisiner som vanlig både under svangerskap og amming. Gjorde det sist også. Bruker aerius, dymista nesespray, kortison øyedråper og livostin øyedråper :)

Sjekk hva relis sier om allergimedisin
 
Hvem har sagt at du ikke kan ta allergi medisin? Jeg har pollenallergi, og bruker alle medisiner som vanlig både under svangerskap og amming. Gjorde det sist også. Bruker aerius, dymista nesespray, kortison øyedråper og livostin øyedråper
Sjekk hva relis sier om allergimedisin

Det var fastlegen min som sa jeg ikke burde bruke allergimedisin Bruker Cetrisin og kortisonsprøyter til vanlig
 
Det var fastlegen min som sa jeg ikke burde bruke allergimedisin Bruker Cetrisin og kortisonsprøyter til vanlig
Kortisonsprøyter er vel ikke anbefalt, men cetirizin er helt trygt. Om du trenger Kortisonsprøyter bør du heller etter svangerskapet henvises til ØNH for allergivaksinering :)

Sjekk som sagt relis og trygg mammamedisin, de har flere artikler om allergi og svangerskap

https://relis.no/pollenallergi/

https://tryggmammamedisin.no/faq/ammer/pollenallergi/
 
Back
Topp