Klagetråd

Kitty

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Ett sted å klage er greit

Jeg klager over vond korsrygg og dårlig søvn
 
Er så kvalm.. Kryper til korset idag og blir sykmeldt en stund:wacky:
 
Sitter å venter på å få tatt blodprøve hos legen nå.. å det er så mye lukter av andre personer at jeg holder på å dø.. :depressed: ikke nødvendigvis dårlig lukt, men lukt.. :hilarious:
 
Det er skikkelig dritt at jeg må legge joggingen på hylla. Det knekker i høyre hofte når jeg går ned trappen her hjemme, og da må jeg nok si farvel til løpeskoa ett års tid :cwm:crybaby2

Da blir det gravid-yoga og styrketrening fremover. Kanskje jeg får til å ro på romaskinen en stund også. Ikke dumt å øke hvileforbrenninga. Jeg legger på meg altfor fort..:confused1
 
Klager over manglende kvalme. Kunne fått litt av dosen fra forrige svangerskap..
 
Klager over ingen symptomer! Vil ha litt. Trenger ikke kvalmen, men gjerne litt ømme pupper:hilarious:Trenger vite at jeg er gravid og at den kanskje skal sitte denne gang! Så bare send litt over til meg, tar gjerne imot.
 
Klager over ingen symptomer! Vil ha litt. Trenger ikke kvalmen, men gjerne litt ømme pupper:hilarious:Trenger vite at jeg er gravid og at den kanskje skal sitte denne gang! Så bare send litt over til meg, tar gjerne imot.
Klager over det samme som deg jeg :hilarious:
 
I går klagde jeg over manglende symptomer, i dag klager jeg over ekstrem kvalme i natt som gjorde at jeg ikke fikk sove så er utslitt i dag OG ekstrem kvalme nå på dagtid når jeg burde studert! :yuck:
 
Altså jeg er så seriøst trøtt o_O måtte gå hjem tidlig fra jobb både i går og i dag. Helt zombie...
 
Jeg er på en oljerigg langt ute på havet å jobber 12 timer + hver dag med en intens kvalme å murringer i magen:yuck::yuck: 2 skift igjen:bored:
 
Klager over å ligge så langt bak i løypa i forhold til mangen andre her inne :hilarious: Utolmodig sjel:smiley-angelic006
 
Klager over å ligge så langt bak i løypa i forhold til mangen andre her inne :hilarious: Utolmodig sjel:smiley-angelic006
Husker jeg følte på det samme da jeg var med i en termingruppe sist. Da hadde jeg termin 21, og følte jeg var den eneste igjen på slutten:rolleyes:
Plutselig tar du oss igjen:D
 
blir ekstra godt å komme hjem nå da tenker jeg:rolleyes: når er neste gang du skal ut igjen?
Ja håper det går i morgen ( er mye dårlig vær så mye kanselleringer :wacky: skal ut igjen når jeg er 10 uker på vei! Men om formen ikke er bra så blir jeg hjemme! Får bare lov og reise offshore til man er uke 28, så blir tidlig permisjon:Heartred
 
Ja håper det går i morgen ( er mye dårlig vær så mye kanselleringer :wacky: skal ut igjen når jeg er 10 uker på vei! Men om formen ikke er bra så blir jeg hjemme! Får bare lov og reise offshore til man er uke 28, så blir tidlig permisjon:Heartred

Krysser fingrene for at du får reise hjem imorgen:happy:
Det hørtes deilig ut når det begynner å bli tungt :D
 
Back
Topp