Klagetråd

Det var fastlegen min som sa jeg ikke burde bruke allergimedisin Bruker Cetrisin og kortisonsprøyter til vanlig
Jeg bruker Cetirizin, Mommox nesespray og øyedråper. Godkjent av lege for graviditet.
 
Så rart at legen min ikke ville skrive ut resept, kan jo ikke være bra å være så allergisk
Ja, be legen din om å oppdatere seg! Skriv gjerne ut artikkelen fra RELIS og lever til legen
 
Idag og i går trur eg må ha vært toppen på den dårligste formen eg har vært gjennom alle svangerskap.. 8+3 idag, så håpe inderlig det snur snart ❤
 
Idag og i går trur eg må ha vært toppen på den dårligste formen eg har vært gjennom alle svangerskap.. 8+3 idag, så håpe inderlig det snur snart ❤
Samme her. Er helt lammet av kvalme. Fikk noe av legen tidligere idag, men det tar bare toppene og varer ikke for lenge akkurat. Så håper det blir bedre utover uka så jeg får gjort noe skolearbeid.
Klem til deg og din kvalme!
 
Er det flere enn meg som «sliter» med å bli andpusten? Jeg føler jeg har løpt en heftig intervalløkt bare jeg går opp trappa det er slitsomt. Kan godt hende det var sånn i de andre svangerskapene også, men det har jeg fortrengt
 
Er det flere enn meg som «sliter» med å bli andpusten? Jeg føler jeg har løpt en heftig intervalløkt bare jeg går opp trappa det er slitsomt. Kan godt hende det var sånn i de andre svangerskapene også, men det har jeg fortrengt
Jeg har det slik:p
 
Er det flere enn meg som «sliter» med å bli andpusten? Jeg føler jeg har løpt en heftig intervalløkt bare jeg går opp trappa det er slitsomt. Kan godt hende det var sånn i de andre svangerskapene også, men det har jeg fortrengt
Joiner meg i klubben for andpustne :anyone
 
Er det flere enn meg som «sliter» med å bli andpusten? Jeg føler jeg har løpt en heftig intervalløkt bare jeg går opp trappa det er slitsomt. Kan godt hende det var sånn i de andre svangerskapene også, men det har jeg fortrengt
Jeg også :bag:
 
Er det flere enn meg som «sliter» med å bli andpusten? Jeg føler jeg har løpt en heftig intervalløkt bare jeg går opp trappa det er slitsomt. Kan godt hende det var sånn i de andre svangerskapene også, men det har jeg fortrengt

Jupp! E så gale at eg trur ikkje det var så gale på slutten av svangerskapa sist ein gong:hilarious: puste og pese berre eg reise meg opp fra sofaen for å hente eit glass vann o_O
 
Hvem har sagt at du ikke kan ta allergi medisin? Jeg har pollenallergi, og bruker alle medisiner som vanlig både under svangerskap og amming. Gjorde det sist også. Bruker aerius, dymista nesespray, kortison øyedråper og livostin øyedråper :)

Sjekk hva relis sier om allergimedisin
Jeg har kuttet ned på allergimedisinene, burker mye av det samme. Men hvis det er trygt tar jeg helst vanlig dose fremover:woot:
 
Jeg har kuttet ned på allergimedisinene, burker mye av det samme. Men hvis det er trygt tar jeg helst vanlig dose fremover:woot:
Jeg tar vanlig dose for meg, som er 2 aerius daglig. En er ikke nok :p men før forrige svangerskap brukte jeg 4, så er jo forsåvidt halvert :p
 
Jeg har så vanvittig vondt i halebenet :sad010
Klarer ikke å sitte noe lenge, det gjør dritvondt å reise seg opp, dritvondt å gå, vondt å hoste, alt gjør vondt. Og jeg skjønner ikke hvorfor det har blitt sånn :(
 
Jeg har så vanvittig vondt i halebenet :sad010
Klarer ikke å sitte noe lenge, det gjør dritvondt å reise seg opp, dritvondt å gå, vondt å hoste, alt gjør vondt. Og jeg skjønner ikke hvorfor det har blitt sånn :(
Halebeinet mitt er også helt ute å kjører i dag! Absolutt alt gjør vondt! Gikk fra bilen og inn i bhg for å hente snuppemor, og da kjente jeg det "knakk"/bevegde seg inni der for hvert skritt jeg tok :confused:
 
Halebeinet mitt er også helt ute å kjører i dag! Absolutt alt gjør vondt! Gikk fra bilen og inn i bhg for å hente snuppemor, og da kjente jeg det "knakk"/bevegde seg inni der for hvert skritt jeg tok :confused:
Så merkelig :confused: Kan det ha noe med sv.skap og hormoner det også? Eller bare tilfeldig? :joyful:
Vondt er det uansett, håper det går over for deg raskt :) Jeg håper virkelig det ikke er slik i morgen også..
 
Back
Topp