Klagetråd

Slenger meg på den, har behov for å klage! Begynner å bli litt tungt det her, 34+6 idag. Har bekkenløsning med låsning, rastløse bein og halsbrann. Våkner ca annenhver time hver natt nå, enten pga vondt i kroppen, baby som sparker (elsker visst nattelivet og å hoppe på blæra mi :rolleyes:),eller kjæreste som snorker :p Sikkert god trening til hun kommer, men er litt slitsomt nå kjenner jeg. Men en ting bekymrer meg litt, og det er at jeg av og til får noe som minner om rier om natten. Det er kanskje bare kraftige kynnere som drar litt i ligamenter osv, men andre som har det? Har nevnt det for jordmor og lege, men siden det ikke er noe blødning eller annet så tror de ikke at det er noe å bekymre seg for..
Ja, jeg har også det. Men jeg har ingen tegn til moding (du kan kjenne selv om livmortappen er spiss (umoden), eller du kan ikke kjenne den lenger (begynner å modne)), så det er bare "mas" fra kroppen som ikke fører til annet en redusert søvn :p
 
er det flere som har begynt å kjenne på kvalme uansett hva de spiser for tiden?
 
Altså jeg kjeder meg sp fælt mens jeg venter. Kan jo potensielt gå i to uker tilo_O skjønner ikke åssen jeg skal holde ut. Nå vil jeg heller ha søvnmangel og bebis på yttersiden:rolleyes:
 
Altså jeg kjeder meg sp fælt mens jeg venter. Kan jo potensielt gå i to uker tilo_O skjønner ikke åssen jeg skal holde ut. Nå vil jeg heller ha søvnmangel og bebis på yttersiden:rolleyes:
Tell me about it:bored: Dagene tilbringes med å spille kabal på tlf og sjekke oppdateringer på snap og BV:hilarious:
 
Back
Topp