Klagetråd

Jeg har så vanvittig vondt i halebenet :sad010
Klarer ikke å sitte noe lenge, det gjør dritvondt å reise seg opp, dritvondt å gå, vondt å hoste, alt gjør vondt. Og jeg skjønner ikke hvorfor det har blitt sånn :(
Qdet var det første tegnet mitt forrige gang på bekkenløsning. Begynte vel i uke 15 :eek:
 
Så merkelig :confused: Kan det ha noe med sv.skap og hormoner det også? Eller bare tilfeldig? :joyful:
Vondt er det uansett, håper det går over for deg raskt :) Jeg håper virkelig det ikke er slik i morgen også..
Kommer mye an på bl.a. sittestilling merker jeg, da blir det værre. Blitt fortere værre i svangerskapet, merkelig kropp :hilarious:
 
Kommer mye an på bl.a. sittestilling merker jeg, da blir det værre. Blitt fortere værre i svangerskapet, merkelig kropp :hilarious:
Jeg satt på litt rare plasser i uvant terreng (bokstavelig talt) da jeg monterte trampolina i går, kanskje halebenet ikke likte det :hilarious:
 
Qdet var det første tegnet mitt forrige gang på bekkenløsning. Begynte vel i uke 15 :eek:
Å nei, ikke si sånt da :hilarious: Jeg husker meget godt tilbake til forrige sv.skap, da hadde jeg bekkenløsning, bekkenlåsning og symfyseløsning samtidig :eek:
Får håpe det går fort over :nailbiting:
 
Jeg har så vanvittig vondt i halebenet :sad010
Klarer ikke å sitte noe lenge, det gjør dritvondt å reise seg opp, dritvondt å gå, vondt å hoste, alt gjør vondt. Og jeg skjønner ikke hvorfor det har blitt sånn :(

Nå kom eg på at i mitt første svangerskap hadde eg så vondt i halebeinet fra sånn uke 8-16/18 at eg ikkje kunne sitte lenger enn nokre få timer til dagen (var fulltidsstudent), var eit mareritt! Legen sa at enkelte gravide fikk det, og trengte ikkje være linket til noko varig plager med bekken/rygg etc. Huske det forsvant like fort som det kom og kan ikkje huske eg har hatt noko vondt etterpå, eller i noken andre svangerskap. Kroppen e rar altså! :hilarious:

Haha, kom og på at eine læraren, han ville kjøpe sånn badering til meg så eg kunne sitte på:p hadde jo ikkje hjulpe i det heile tatt då halebeinet ikkje var skada, og dermed ikkje vondt pga press på beinet, men alt press rundt bekken i sittande posisjon.
 
Nå kom eg på at i mitt første svangerskap hadde eg så vondt i halebeinet fra sånn uke 8-16/18 at eg ikkje kunne sitte lenger enn nokre få timer til dagen (var fulltidsstudent), var eit mareritt! Legen sa at enkelte gravide fikk det, og trengte ikkje være linket til noko varig plager med bekken/rygg etc. Huske det forsvant like fort som det kom og kan ikkje huske eg har hatt noko vondt etterpå, eller i noken andre svangerskap. Kroppen e rar altså! :hilarious:

Haha, kom og på at eine læraren, han ville kjøpe sånn badering til meg så eg kunne sitte på:p hadde jo ikkje hjulpe i det heile tatt då halebeinet ikkje var skada, og dermed ikkje vondt pga press på beinet, men alt press rundt bekken i sittande posisjon.
Huff, og så mens du studerte og sikkert måtte sitte masse i løpet av dagen :nailbiting: Jeg kan i hvert fall legge meg ned for å avlaste halebenet nå.
Så snilt tenkt av læreren din, selv om du sier det ikke hadde hjulpet :joyful:
Får håpe det gir seg fort hos meg også, merker allerede litt bedring. Kanskje fordi jeg ikke har trengt å sitte og belaste halebenet så mye?
Har aldri hatt det slik før, så det første jeg tenkte da jeg våkna med skikkelig vondt der, var at "shit, nå har jeg fått tvilling (sacralcyste) igjen!". For det er jo omtrent på samme plass :hilarious:
 
Huff, og så mens du studerte og sikkert måtte sitte masse i løpet av dagen :nailbiting: Jeg kan i hvert fall legge meg ned for å avlaste halebenet nå.
Så snilt tenkt av læreren din, selv om du sier det ikke hadde hjulpet :joyful:
Får håpe det gir seg fort hos meg også, merker allerede litt bedring. Kanskje fordi jeg ikke har trengt å sitte og belaste halebenet så mye?
Har aldri hatt det slik før, så det første jeg tenkte da jeg våkna med skikkelig vondt der, var at "shit, nå har jeg fått tvilling (sacralcyste) igjen!". For det er jo omtrent på samme plass :hilarious:

Ja eg var ikkje masse på skulen i 1 trimester for å sei det sånn, var ufattelig trøtt i tillegg! :hilarious: men hadde fantastiske lærere som tilpassa, og så hadde eg berre toppkarakterer så då gjorde det ikkje så mykje at eg var awall:hilarious:

Håper det blåser over for deg, og at det iallefall ikkje er tvilling :hungover: det kan hjelpe å massere/trykke på musklene og festene rundt halebeinet og korsrygg, så slipper den spenningen litt taket, så du ikkje har så vondt :) f.eks å sitte/ligge på ein tennisball kan løsne godt opp!
 
Ja eg var ikkje masse på skulen i 1 trimester for å sei det sånn, var ufattelig trøtt i tillegg! :hilarious: men hadde fantastiske lærere som tilpassa, og så hadde eg berre toppkarakterer så då gjorde det ikkje så mykje at eg var awall:hilarious:

Håper det blåser over for deg, og at det iallefall ikkje er tvilling :hungover: det kan hjelpe å massere/trykke på musklene og festene rundt halebeinet og korsrygg, så slipper den spenningen litt taket, så du ikkje har så vondt :) f.eks å sitte/ligge på ein tennisball kan løsne godt opp!
Godt jobba uansett :D

Hehe, nei. Det er nok ikke tvilling ;) Har gått over det området og det er ikke noe tegn til betennelse der. Har vært så heldig at jeg har hatt tvilling 2 ganger, og blitt litt deformert øverst der, men er heldigvis ikke noe i veien der.
Så det er halebenet, ja :joyful:
Det kan jeg prøve vettu :happy: Har prøvd å massere litt og brukt pilatesballen min mer enn vanlig :)
 
.. at tiden går så saaaakte:sorry: dette er min første graviditet og fikk positiv test i uke 4+5, blir smågal av ventingen på jeg skal på første kontroll hos lege og at magen skal komme, så jeg slipper å bare være smålubben:smiley-angelic006
 
Tett i nesa og kvalm idag:(
 
Må si det er skikkelig digg å dra til tannlegen uten å ha vondt, for så å få vondt når man kommer hjem igjen og bedøvelsen går ut :rolleyes:
 
Skikkelig hodepine i dag, måtte kaste inn håndkle halveis i arbeidsdagen:banghead:
 
I dag er en sånn dag hvor absolutt alt suger. Og jeg har allerede tenkt hundre ganger at jeg skal aldri være så dum å bli gravid igjen :p Kvalm og uvel, vondt i hodet, vondt i ryggen, sliten og trett. Kjenner meg ikke igjen i egen kropp. Og den dårlige samvittigheten som kommer over at man ikke er smørblid og lykkelig over dette mirakelet hele tiden...skulle ønske jeg kunne spole frem i tid og bare få det lille nurket mitt NÅ, og ikke måtte gå gjennom et svangerskap :p
 
Min lille klage, skulle ringe å bestille time hos jordmor i kommunen. Fikk første LEDIGE time som da var 1. September :banghead: Godt jeg både får oppfølging hos min gynekolog og fastlege:rolleyes:
 
Min lille klage, skulle ringe å bestille time hos jordmor i kommunen. Fikk første LEDIGE time som da var 1. September :banghead: Godt jeg både får oppfølging hos min gynekolog og fastlege:rolleyes:
Jeg har time hos jordmor for første samtale 24 august, og da er jeg ca 24 uker på vei. For min del holder det, da fastlegen følger meg opp hver 3-4 uke fram til da:happy:
 
Naboklage! Naboene trener som maskiner i bakgården , blir helt svett og støl av å se på. Takk og lov så trener jeg på sommerkroppen fra solveggen med årets største iskrem :D
 
Klaget råd, jeg vekker liv i deg igjen. Jeg har så sterkt behov for å klage.
Jeg er så svimmel og airheaded, har pressfølelse i brystet og er utrolig trøtt hele tiden. Jeg kan ikke vente til den 3 desember da jeg skal ha KS. Som jeg gruer meg til, men jeg kan heller ikke vente
 
Slenger meg på den, har behov for å klage! Begynner å bli litt tungt det her, 34+6 idag. Har bekkenløsning med låsning, rastløse bein og halsbrann. Våkner ca annenhver time hver natt nå, enten pga vondt i kroppen, baby som sparker (elsker visst nattelivet og å hoppe på blæra mi :rolleyes:),eller kjæreste som snorker :p Sikkert god trening til hun kommer, men er litt slitsomt nå kjenner jeg. Men en ting bekymrer meg litt, og det er at jeg av og til får noe som minner om rier om natten. Det er kanskje bare kraftige kynnere som drar litt i ligamenter osv, men andre som har det? Har nevnt det for jordmor og lege, men siden det ikke er noe blødning eller annet så tror de ikke at det er noe å bekymre seg for..
 
Slenger meg på den, har behov for å klage! Begynner å bli litt tungt det her, 34+6 idag. Har bekkenløsning med låsning, rastløse bein og halsbrann. Våkner ca annenhver time hver natt nå, enten pga vondt i kroppen, baby som sparker (elsker visst nattelivet og å hoppe på blæra mi :rolleyes:),eller kjæreste som snorker :p Sikkert god trening til hun kommer, men er litt slitsomt nå kjenner jeg. Men en ting bekymrer meg litt, og det er at jeg av og til får noe som minner om rier om natten. Det er kanskje bare kraftige kynnere som drar litt i ligamenter osv, men andre som har det? Har nevnt det for jordmor og lege, men siden det ikke er noe blødning eller annet så tror de ikke at det er noe å bekymre seg for..
Det kan være kynnere eller modningsrier. Vi er ganske mange som kjenner på akkurat samme, men tror det har blitt diskutert mest inne på skjult-forum. Hvis det blir veldig slitsomt så har det funket godt for de fleste av oss å ta en paracet og en varm dusj, for så å legge seg:happy:
 
Slenger meg på den, har behov for å klage! Begynner å bli litt tungt det her, 34+6 idag. Har bekkenløsning med låsning, rastløse bein og halsbrann. Våkner ca annenhver time hver natt nå, enten pga vondt i kroppen, baby som sparker (elsker visst nattelivet og å hoppe på blæra mi :rolleyes:),eller kjæreste som snorker :p Sikkert god trening til hun kommer, men er litt slitsomt nå kjenner jeg. Men en ting bekymrer meg litt, og det er at jeg av og til får noe som minner om rier om natten. Det er kanskje bare kraftige kynnere som drar litt i ligamenter osv, men andre som har det? Har nevnt det for jordmor og lege, men siden det ikke er noe blødning eller annet så tror de ikke at det er noe å bekymre seg for..
Jeg tolker det som modningsrier! :)
Mer menssmerter, mer trykk nedover som også genererer flatulens og mer løs mage hos meg. Kynnerne sitter høyere, mens modningsriene kjenner jeg definitivt mer som et belte fra trusestrikken og ned, og noen ganger som stråling ned i lårene.
Ingen tvil om at kroppene våre jobber nå! ☺️♥️
 
Back
Topp