Klagetråd

Etter 3 nattevakter var det så godt å legge seg i egen seng inntil sambo igår:love017 men fikk jeg sove da?! Lå lenge før jeg sovnet, og når jeg sovet har jeg sovet så dårlig! Og våknet kl.05, fikk ikke sove igjen :sick009 Nå skal jeg sløve på sofaen før jeg skal gå meg en tur..
 
Jeg klager enda over ingen symptomer ! Vil gjerne ha til HCG bare for å vite sikkert!!!:wtf:
 
Internettet ligger nede pga kraftig vind:shifty:
Men det er sol ute da:happy:
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    28,9 KB · Visninger: 10
Klager over å ha blitt syk, storebror var syk før helgen, har nok smittet meg hardt :eek:
 
Må bare klage litt over en god venninne av meh!

Jeg er så fryktelig kvalm om dagen og helt utslitt, sliter skikkelig med å gjøre mer enn det minimale.

Hun er sånn typisk, "GraViDiteT eR iKke En SykDoM" person. Nei det er jo ikke det, men det betyr ikke at man ikke har lov til å føle seg dårlig. Jeg tenker at livet i magen alltid kommer først og at man skal lytte til kroppen, kroppen vet som oftest best. Jeg piner meg ikke gjennon en arbeidsdag bare for å få skryt.

Men hun mener at man er svak og en dårlig kvinne om man ikke jobber fulltid helt frem til to uker før termin. Og snakker så negativt om de som ikke klarer det... At de er late og bruker graviditeten som en unskyldning for å ikke jobbe osv.

De har begynt prøvingen nå i Januar, og jeg merker at jeg håper hun får litt ekstra kvalme og plager når hun blir gravid slik at hun kan gå ned fra den høye hesten sin.:gen045

Måtte bare ha en liten utblåsning her :smiley-angelic001
 
Må bare klage litt over en god venninne av meh!

Jeg er så fryktelig kvalm om dagen og helt utslitt, sliter skikkelig med å gjøre mer enn det minimale.

Hun er sånn typisk, "GraViDiteT eR iKke En SykDoM" person. Nei det er jo ikke det, men det betyr ikke at man ikke har lov til å føle seg dårlig. Jeg tenker at livet i magen alltid kommer først og at man skal lytte til kroppen, kroppen vet som oftest best. Jeg piner meg ikke gjennon en arbeidsdag bare for å få skryt.

Men hun mener at man er svak og en dårlig kvinne om man ikke jobber fulltid helt frem til to uker før termin. Og snakker så negativt om de som ikke klarer det... At de er late og bruker graviditeten som en unskyldning for å ikke jobbe osv.

De har begynt prøvingen nå i Januar, og jeg merker at jeg håper hun får litt ekstra kvalme og plager når hun blir gravid slik at hun kan gå ned fra den høye hesten sin.:gen045

Måtte bare ha en liten utblåsning her :smiley-angelic001
"Dess mindre du veit, dess mindre er du klar over kor lite du veit" kan du sei til ho. Fin måte å sei at ho ikkje burde prate om ting ho tydeligvis ikkje har peiling om. Og det å seie det utan å faktisk ha vore gravid sjølv o_O

Graviditet er ikkje ein sjukdom nei, men det er ein tilstand. Samme er koma, om ein skal sette det veeeldig på spissen.
Makan til folk altså, føler med deg i frustrasjonen din:facepalm:
 
Fortsatt syk :shifty:
Kraftig forkjølet og slapp, kjenner heldigvis ikke noe til gravid plager enda.
 
"Dess mindre du veit, dess mindre er du klar over kor lite du veit" kan du sei til ho. Fin måte å sei at ho ikkje burde prate om ting ho tydeligvis ikkje har peiling om. Og det å seie det utan å faktisk ha vore gravid sjølv o_O

Graviditet er ikkje ein sjukdom nei, men det er ein tilstand. Samme er koma, om ein skal sette det veeeldig på spissen.
Makan til folk altså, føler med deg i frustrasjonen din:facepalm:

Takk, ja...tror jeg må si noe sånt til henne neste gang det blir brakt opp!

Det verste er at jeg vet hun kommer til å ha det letteste svangerskapet og så tro at det er hun selv som er så god!:hungover:

En felles venninne av oss sliter med å finne seg en kjæreste, mens hun som er nevnt over er gift med sin første kjæreste og første fyr hun var på date med, sier da til vår felles venninne at det er hennes feil, fordi hun selv fant noen på førsts forsøk. Og så rabler om at det er mer ekte kjærlighet enn om man dater flere før man finner den rette.:bored:

Tror jeg har litt ekstra irritable gravidhormoner i dag:smiley-angelic006
 
Takk, ja...tror jeg må si noe sånt til henne neste gang det blir brakt opp!

Det verste er at jeg vet hun kommer til å ha det letteste svangerskapet og så tro at det er hun selv som er så god!:hungover:

En felles venninne av oss sliter med å finne seg en kjæreste, mens hun som er nevnt over er gift med sin første kjæreste og første fyr hun var på date med, sier da til vår felles venninne at det er hennes feil, fordi hun selv fant noen på førsts forsøk. Og så rabler om at det er mer ekte kjærlighet enn om man dater flere før man finner den rette.:bored:

Tror jeg har litt ekstra irritable gravidhormoner i dag:smiley-angelic006

Høres utrolig irriterende ut! Typisk sånne som har superlette fødsler og klager over folk som syns det var vondt, og ikke skjønner at folk orker å skrike sånn for de syns det var best å bare puste litt sånn meditativt gjennom riene...
Eller de som har sovebaby og skal fortelle alle andre hva de gjør feil.
Altså, unner alle å ha det fint, men det å gå ut i fra at alle som ikke har samme opplevelse som deg er sytepaver når du selv har vært ekstremt heldig....

#harmøttetparsånne
 
Takk, ja...tror jeg må si noe sånt til henne neste gang det blir brakt opp!

Det verste er at jeg vet hun kommer til å ha det letteste svangerskapet og så tro at det er hun selv som er så god!:hungover:

En felles venninne av oss sliter med å finne seg en kjæreste, mens hun som er nevnt over er gift med sin første kjæreste og første fyr hun var på date med, sier da til vår felles venninne at det er hennes feil, fordi hun selv fant noen på førsts forsøk. Og så rabler om at det er mer ekte kjærlighet enn om man dater flere før man finner den rette.:bored:

Tror jeg har litt ekstra irritable gravidhormoner i dag:smiley-angelic006
Så frekt og empatilaust!
Høyres ut som ein person eg ikkje ville hatt i livet mitt:happy090
 
Høres utrolig irriterende ut! Typisk sånne som har superlette fødsler og klager over folk som syns det var vondt, og ikke skjønner at folk orker å skrike sånn for de syns det var best å bare puste litt sånn meditativt gjennom riene...
Eller de som har sovebaby og skal fortelle alle andre hva de gjør feil.
Altså, unner alle å ha det fint, men det å gå ut i fra at alle som ikke har samme opplevelse som deg er sytepaver når du selv har vært ekstremt heldig....

#harmøttetparsånne

Både moren og svigermoren hennes hadde veldig enkle svangerskap og fødsler, ja! Så venter bare på å høre det :rolleyes:

Så frekt og empatilaust!
Høyres ut som ein person eg ikkje ville hatt i livet mitt:happy090

Hun lever i den tankegang at siden alt går veldig lett for henne, betyr det at andre gjør noe galt om de sliter. Hun har veldig mange gode sider også da, kan bare ikke snakke om dypere ting med henne, måtte bare få ut litt frustrasjon her!:smiley-angelic006
 
Både moren og svigermoren hennes hadde veldig enkle svangerskap og fødsler, ja! Så venter bare på å høre det :rolleyes:



Hun lever i den tankegang at siden alt går veldig lett for henne, betyr det at andre gjør noe galt om de sliter. Hun har veldig mange gode sider også da, kan bare ikke snakke om dypere ting med henne, måtte bare få ut litt frustrasjon her!:smiley-angelic006
Berre til å få det ut, trur dei fleste her inne forstår deg veldig godt:joyful:
Har du prøvd å forklare ho korleis det er for deg eller er det heilt nyttelaust? :rolleyes:
 
Berre til å få det ut, trur dei fleste her inne forstår deg veldig godt:joyful:
Har du prøvd å forklare ho korleis det er for deg eller er det heilt nyttelaust? :rolleyes:

Nytteløst :hilarious: "Ja, men det er jo mange som er på jobb helt fint med kvalme, så er ikke noen unskyldning"

:banghead:

Hadde nesten vært litt gøy om hun registrerer seg her på babyverden når hun blir gravid, og så begynner å klage på at folk er late når de blir sykemeldt :angelic:
 
Må bare klage litt over en god venninne av meh!

Jeg er så fryktelig kvalm om dagen og helt utslitt, sliter skikkelig med å gjøre mer enn det minimale.

Hun er sånn typisk, "GraViDiteT eR iKke En SykDoM" person. Nei det er jo ikke det, men det betyr ikke at man ikke har lov til å føle seg dårlig. Jeg tenker at livet i magen alltid kommer først og at man skal lytte til kroppen, kroppen vet som oftest best. Jeg piner meg ikke gjennon en arbeidsdag bare for å få skryt.

Men hun mener at man er svak og en dårlig kvinne om man ikke jobber fulltid helt frem til to uker før termin. Og snakker så negativt om de som ikke klarer det... At de er late og bruker graviditeten som en unskyldning for å ikke jobbe osv.

De har begynt prøvingen nå i Januar, og jeg merker at jeg håper hun får litt ekstra kvalme og plager når hun blir gravid slik at hun kan gå ned fra den høye hesten sin.:gen045

Måtte bare ha en liten utblåsning her :smiley-angelic001

Åh, det er så kleint å være en sånn menneske!

Håper også hun får merke litt ekstra på kvalmen ja :rolleyes:
 
Klager over at jeg starta dagen med å spy magesyre :grumpy:

Sist gang spydde jeg bare 3-5 ganger totalt og ingen av dem før uke 10/11ish selvom jeg hele tiden var veldig kvalm da. Så hvis dette er starten på flere uker spying synes jeg veldig synd på meg selv! :shifty:
 
Klager over en usikker fremtid med spire:shifty::arghh:
Hater å ikke vite. Tenk om man kunne vært like sorgløs som sist for 12 år siden. Positiv test og tjohei frem til November. Null tanke om at det ikke skal gå hele veien.
Men NÅ: 4,5 år med prøving, IVF, innsett og alder som ikke taler FOR =gremme seg:bored:

Var min skikkelig furteutblåsing
 
Å herregud, den minst romslige dongeribuksen passer ikke lengre :bag:
Samme heeeer :shifty:

Og nå har jeg vært våken i to timer og vil bare ta med meg kvalmen og legge meg å sove igjen :disgust
 
Back
Topp