Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner deg godt. Topper det med en ett åring son gjør at jeg sjeldent får slappe av på dagtid og er jeg heldig 7 timer søvnLitt klaging i dag. Jeg syns det er tøft å være gravid så langt.. Så sliten og aldri uthvilt. Selv om 1-3 timer søvn på ettermiddagen og 8-10 timer på natta. Så utrolig lavt energinivå og det sliter på hvordan jeg ellers er som person..![]()
Men husker at 2. trimester var mye bedre

Som om det går fortere ved å bare sitte i sofaen hver dag 

Mulig det blir bedre med en gang dere passerer der dere mistet sist? Er det noe alternativ medisin du kan gå på?Murringer hele tiden, må tisse hele tiden.. Trøtt, går og gjesper selv etter å ha sovet på dagtid. Kan ikke ta adhd medisinen min. Begynte å male kjøkken for noen dager siden, men er skeptisk til å fortsette mtp løsemidler. «Uengasjert» samboer, sikkert siden vi mistet sist - etter at han lykkelig hadde fortalt halve slekta.. Føler meg alene om graviditeten, men det går seg vell til når jeg har kommet lengre..![]()
Mulig det blir bedre med en gang dere passerer der dere mistet sist? Er det noe alternativ medisin du kan gå på?
Når mistet du sist?Håper detHar time hos gyn 11/02, skulle egentlig starte utredning for å finne ut hvorfor vi ikke fikk til. Vurderer å ringe de i morgen, kanskje heller få tidlig ul? Tror det blir mer «ekte» da.. Hadde risikosvangerskap sist, og fikk det meste av oppfølging av gyn da - men han er pensjonert nå.
Har hatt time hos fastlege for å diskutere medisin tidligere i høst, vi finner ingen alternativ. Kan ta dersom det er høyst nødvendig, men vil ikke ta noen sjanser - da det er amfetamin preparat. Er for lite/usikker forskning på det..
Når mistet du sist?jeg fikk ekstra oppfølgning sist av lege.

Sender en styrkeklem og håper alle sammen er sovna nå så du får litt tid for deg selvPasse sliten her i dag.. mannen er bortreist med jobb (igjen) og jeg er kvalm, alene med en stykk syk 1.5 åring, en super aktiv 4.5 åring og en hund som gjerne springer en mil om dagen. jeg trenger søvn![]()

Det ble halvsoving med minsten oppå meg i natt, 40.7 i feber er ikke enkelt for en liten kroppSender en styrkeklem og håper alle sammen er sovna nå så du får litt tid for deg selv![]()
Uff, det høres ikke godt ut nei! God bedring til minsten (og søvn til mamma)Det ble halvsoving med minsten oppå meg i natt, 40.7 i feber er ikke enkelt for en liten kropp![]()

Får så sinnsykt dårlig samvittighet.. Hver dag samboern kommer hjem i lunsjen, så ligger jeg å sover. I dag hadde jeg sovna mens hunden sto ute å frøsKaos imorgest når vi ikke fant hanskene til guttungen = knakk sammen i hulking..

VIL HA GRAVIDITETSSYMPTOMER!!! Etter en miniblødning i går(ei lita spiseskje) så er jeg jammen ikke sikker på at der er noeVenter på innkalling til tidlig ultralyd, men skulle SÅÅÅÅ gjerne hatt tegn på at kroppen er gravid!!!
noen som vet om tidlig ultralyd er prioritert eller om man må regne vanlig ventetid...???