Klagetråd

Trenger å klage over spottingen.. spottet ca en uke i strekk, stoppet på lørdag/søndag og har vært så heldig å sluppet spotting i ca 3 døgn, før det begynte nå igjen.. blir så stressa! :(

edit: skulle kanskje postet dette påTW-tråden..
 
Last edited:
Klager over hvor irriterende det er med disse murringene, stikkingene og vondtene som kommer når livmora utvider seg osv. går jo rundt å føles ut som man er dagen før IKM hele tiden
 
Klager over vekta jeg! Hadde bare så ønsket meg kvalme istedenfor enorm appetitt!!
 
Skulle endelig få progesteron. Super happy gikk jeg til apoteket... INGEN apotek i nærheten har denne medisinen. Må vente til fredag noe som høres utrolig lenge ut
 
Trenger å klage over spottingen.. spottet ca en uke i strekk, stoppet på lørdag/søndag og har vært så heldig å sluppet spotting i ca 3 døgn, før det begynte nå igjen.. blir så stressa! :(
 
Skulle endelig få progesteron. Super happy gikk jeg til apoteket... INGEN apotek i nærheten har denne medisinen. Må vente til fredag noe som høres utrolig lenge ut

Kanskje du kunne fått resept på et annet preparat?
 
Har lyst til å klage over kvalmen men burde ikke :p for er egentlig glad jeg er kvalm men ikke så lett å være kvalm samtidig som man går hjemme med en 1 åring og har flere barn. Kunne tenke meg å bare ligge på sofaen hele dagen :p
 
I dag var jeg så kvalm at jeg måtte bytte kanal da Fran Fine i The Nanny spiste en pølse :dance018
 
Er så trøtt og har lite energi i dag, skulle ønske jeg bare kunne gått å lagt meg :sleep011
 
Føler jeg har behov for å klage på hvor utrolig lang denne ventetiden er. Jeg er 4+2 i dag, og det føles ut som jeg har vært i uke 4 i en liten evighet allerede :rolleyes: Akkurat nå ser jeg frem til 5+0 og forhåpentligvis 3+ på digital :cat:
 
Jeg spyr nå daglig på jobb...... skjønner ikke hvordan dette skal gå videre
 
Jeg har fått feber! Sleit med dette i forrige svangerskap også :(
 
Jeg spyr nå daglig på jobb...... skjønner ikke hvordan dette skal gå videre

Det høres ikke så veldig lett ut. Har du vurdert å snakke med legen din? Jeg er veldig kvalm, men uten oppkast heldigvis. Jeg har hjemmekontor nå, og jeg skal virkelig prøve å holde ut. Det føles litt dårlig å sykemelde seg så tidlig, samtidig går jo kvalmen normalt over slik at man kan komme tilbake på jobb igjen etter noen uker.
 
Back
Topp