Klagetråd

Litt klaging i dag. Jeg syns det er tøft å være gravid så langt.. Så sliten og aldri uthvilt. Selv om 1-3 timer søvn på ettermiddagen og 8-10 timer på natta. Så utrolig lavt energinivå og det sliter på hvordan jeg ellers er som person.. :inpain::dead:
Skjønner deg godt. Topper det med en ett åring son gjør at jeg sjeldent får slappe av på dagtid og er jeg heldig 7 timer søvn :playful: Men husker at 2. trimester var mye bedre

Er sååå utålmodiiig..! :whacky011
Har lyst til å dele med alle (de nærmeste hvertfall), men tør ikke enda, syns det er litt tidlig (4+3).
Har veldig lite symptomer enda også, kun bittelitt småmurring nederst i magen som kommer og går, og litt ømme nipler. Veit jeg burde være glad for det så lenge det varer, for plutselig kommer vel kvalme osv, men er nesten så jeg ønsker meg flere symptomer. Bare for å føle at det er enda litt mer virkelig :happy090
Har fått time til tul i midten av februar (8+5) og den datoen kan ikke komme fort nok :dance018
Også så giddalaus/lat som jeg er :dead: Som om det går fortere ved å bare sitte i sofaen hver dag :schoked025
Nei, nå skal jeg sette på musikk og shine huset litt, så går vel tiden litt fortere hvertfall :dance008

Murringer hele tiden, må tisse hele tiden.. Trøtt, går og gjesper selv etter å ha sovet på dagtid. Kan ikke ta adhd medisinen min. Begynte å male kjøkken for noen dager siden, men er skeptisk til å fortsette mtp løsemidler. «Uengasjert» samboer, sikkert siden vi mistet sist - etter at han lykkelig hadde fortalt halve slekta.. Føler meg alene om graviditeten, men det går seg vell til når jeg har kommet lengre.. ❤️

Murringer hele tiden, må tisse hele tiden.. Trøtt, går og gjesper selv etter å ha sovet på dagtid. Kan ikke ta adhd medisinen min. Begynte å male kjøkken for noen dager siden, men er skeptisk til å fortsette mtp løsemidler. «Uengasjert» samboer, sikkert siden vi mistet sist - etter at han lykkelig hadde fortalt halve slekta.. Føler meg alene om graviditeten, men det går seg vell til når jeg har kommet lengre.. ❤️
Mulig det blir bedre med en gang dere passerer der dere mistet sist? Er det noe alternativ medisin du kan gå på?

Går i dvale hele døgnet - sliten og kvalm. Gleder meg til første trimester er over!

Mulig det blir bedre med en gang dere passerer der dere mistet sist? Er det noe alternativ medisin du kan gå på?

Håper det ❤️ Har time hos gyn 11/02, skulle egentlig starte utredning for å finne ut hvorfor vi ikke fikk til. Vurderer å ringe de i morgen, kanskje heller få tidlig ul? Tror det blir mer «ekte» da.. Hadde risikosvangerskap sist, og fikk det meste av oppfølging av gyn da - men han er pensjonert nå.

Har hatt time hos fastlege for å diskutere medisin tidligere i høst, vi finner ingen alternativ. Kan ta dersom det er høyst nødvendig, men vil ikke ta noen sjanser - da det er amfetamin preparat. Er for lite/usikker forskning på det..

Håper det ❤️ Har time hos gyn 11/02, skulle egentlig starte utredning for å finne ut hvorfor vi ikke fikk til. Vurderer å ringe de i morgen, kanskje heller få tidlig ul? Tror det blir mer «ekte» da.. Hadde risikosvangerskap sist, og fikk det meste av oppfølging av gyn da - men han er pensjonert nå.

Har hatt time hos fastlege for å diskutere medisin tidligere i høst, vi finner ingen alternativ. Kan ta dersom det er høyst nødvendig, men vil ikke ta noen sjanser - da det er amfetamin preparat. Er for lite/usikker forskning på det..
Når mistet du sist? :) jeg fikk ekstra oppfølgning sist av lege.

VIL HA GRAVIDITETSSYMPTOMER!!! Etter en miniblødning i går(ei lita spiseskje) så er jeg jammen ikke sikker på at der er noe:eek: Venter på innkalling til tidlig ultralyd, men skulle SÅÅÅÅ gjerne hatt tegn på at kroppen er gravid!!!

noen som vet om tidlig ultralyd er prioritert eller om man må regne vanlig ventetid...???

Passe sliten her i dag.. mannen er bortreist med jobb (igjen) og jeg er kvalm, alene med en stykk syk 1.5 åring, en super aktiv 4.5 åring og en hund som gjerne springer en mil om dagen. jeg trenger søvn:wideyed:

Passe sliten her i dag.. mannen er bortreist med jobb (igjen) og jeg er kvalm, alene med en stykk syk 1.5 åring, en super aktiv 4.5 åring og en hund som gjerne springer en mil om dagen. jeg trenger søvn:wideyed:
Sender en styrkeklem og håper alle sammen er sovna nå så du får litt tid for deg selv:Heartred

Klager over TUL på onsdag. 7+5.(pga ivf) Jeg er så nervøs at det gjør vondt i kroppen:(

Håper ryktene om at andre trimester er bedre stemmer! Trøtt, trøtt, trøtt. Og kvalm hvis ikke jeg spiser jevnlig. Prøver så godt jeg kan å holde humøret oppe, men blir ganske nedstemt av så dårlig allmenntilstand. Krysser alt jeg har for en fin vår!!

Får så sinnsykt dårlig samvittighet.. Hver dag samboern kommer hjem i lunsjen, så ligger jeg å sover. I dag hadde jeg sovna mens hunden sto ute å frøs :( Kaos imorgest når vi ikke fant hanskene til guttungen = knakk sammen i hulking..

Får så sinnsykt dårlig samvittighet.. Hver dag samboern kommer hjem i lunsjen, så ligger jeg å sover. I dag hadde jeg sovna mens hunden sto ute å frøs :( Kaos imorgest når vi ikke fant hanskene til guttungen = knakk sammen i hulking..

Uffda, de er tøffe disse ukene, og ikke så mye som skal til for å vippe oss av pinnen visst :smiley-angelic003

er så sykt kvalm hele dagen, men kaster ikke opp ( heldigvis)..er trøtt som en dupp og sovner så snart jeg setter meg ned. I første svangerskap så var jeg bare trøtt så denne kvalmen HELE tiden er nytt for meg..måtte den forsvinne snart:meh:

VIL HA GRAVIDITETSSYMPTOMER!!! Etter en miniblødning i går(ei lita spiseskje) så er jeg jammen ikke sikker på at der er noe:eek: Venter på innkalling til tidlig ultralyd, men skulle SÅÅÅÅ gjerne hatt tegn på at kroppen er gravid!!!

noen som vet om tidlig ultralyd er prioritert eller om man må regne vanlig ventetid...???

Vil tro du får det ganske raskt (innenfor noen dager), men smittesituasjonen kan jo føre til at det tar lengre tid nå. Kan trøste deg med at jeg hadde to store blødninger med frisk blod i tidlig i mitt første svangerskap. Gyn kunne se rester av blod på ultralyd, men ingen tegn til begynnende spontanabort. Det endte med en frisk baby. Hadde få symptom da, men det kom raskt tilbake.

Back
Topp