Klagetråd

Klager over ømhet/småvondt rundtomkring venstre eggstokk.. håper det er det gule legemet og ikke exu..

Jeg har akkurat det samme. Prøver å berolige meg selv med at smerten ikke har tatt seg opp noe jeg antar at den hadde gjort?.. Tørr ikke lese mer, blir bare mer redd. Men flere her inne som har sagt det er normalt :Heartred

Kjøpte Nespresso i dag etter jeg leste at du hadde kjøpt det. Visste ikke at de hadde koffeinfri. Smakte i butikken, synes det var supert jeg:) og halleluja for det, i dag ble livet litt bedre :hilarious: så takk for tips!!
Ja som sagt, holder muligheten åpen for at jeg bare har mista smaken på kaffe her:hilarious: så bra at klaginga mi kunne bidra litt :p

Klager over sår på trommehinna :bag: lillemann fant en kjærlighet-pinne under sofaen og stakk den med kraft inn i øret mitt mens jeg lukket øynene i noen få minutter :eek: au..!

blødende øre og ingen hørsel. :facepalm: ..uflaks!

Klager over sår på trommehinna :bag: lillemann fant en kjærlighet-pinne under sofaen og stakk den med kraft inn i øret mitt mens jeg lukket øynene i noen få minutter :eek: au..!

:wideyed: Au

Ånei det høyrtes veldig vondt ut :(

Fleire som er sjukt trøtte? Eg kan sove heile tiden! Mannen gjekk ut ein tur med minsten og eg sovna på sofaen... føles nesten ut som eg er fyllesjuk...

Fleire som er sjukt trøtte? Eg kan sove heile tiden! Mannen gjekk ut ein tur med minsten og eg sovna på sofaen... føles nesten ut som eg er fyllesjuk...

Akkurat samme her. Sove, sove sove. Vil bare ligge på sofaen eller i senga å slappe av. Å jeg pleier ikke å få sove på dagen:wideyed:

Akkurat samme her. Sove, sove sove. Vil bare ligge på sofaen eller i senga å slappe av. Å jeg pleier ikke å få sove på dagen:wideyed:

Samme her, men no er eldste hos faren sin og sambo har forståelse for trøttheten, heldigvis. Så han har stått opp med mini og lekt med han i heile dag <3

Var ekstra på jobb idag. Ikke det at arbeidet i seg selv er slitsomt, tungt eller belastende, men ble ganske uvel og trøtt/sliten, så kvelden så langt har gått til soving i sofa og sofasliting :( får dårlig samvittighet ovenfor barna og mann, men trøster meg med at vi har en hel dag sammen i morgen :)

Samme her, men no er eldste hos faren sin og sambo har forståelse for trøttheten, heldigvis. Så han har stått opp med mini og lekt med han i heile dag <3

Godt å ha en forståelsesfull og hjelpsom samboer nå:Heartred Har det heldigvis selv:Heartblue

Da var kvalmen her for fylt. Hadde helt glemt ut hvordan det føles ut. Blææ

jeg har masse luft i magen, og får vondt hver gang jeg spiser... tarmene jobber veldig tregt og jeg plages masse med dette...
jeg drikker masse og spiser fiber, holder meg unna alt søtt, men likevel hjelper det ikke...
var veldig plaget sist også..

Har det likens som deg, våkner hver natt med mageknip, samt at jeg har vondt etter hvert måltid. Lar jeg være å spise blir jeg kjempekvalm

Nei å nei! Ikke meningen å le litt her, men så for meg lillemannen med kjærligheten:smiley-bounce022

huff! Håper det går fort over iallefall!!:dance008

Nei å nei! Ikke meningen å le litt her, men så for meg lillemannen med kjærligheten:smiley-bounce022

huff! Håper det går fort over iallefall!!:dance008

Ja, egentlig ganske komisk:bag:
Hørselen er ennå borte da:blackeye: skikkelig plagsomt med mono-lyd

Uæææ i dag kom mini hjem fra bhg tett som ei potte, og nå har han begynt å hoste! :nailbiting: Jeg vil jo IKKE bli syk nå, vilikkevilikkevilikke, men kan jo ikke isolere meg helt fra 2,5-åringen heller... dammit :dead:

Har med meg hubba bubba hvor enn jeg går, for det hjelper mot kvalmen å få noe sukker :p

Sover dårlig og føler meg konstant mett, som om jeg har en bowlingkule i magen - jeg er jo ikke langt på vei, så det var litt uventa.

Uæææ i dag kom mini hjem fra bhg tett som ei potte, og nå har han begynt å hoste! :nailbiting: Jeg vil jo IKKE bli syk nå, vilikkevilikkevilikke, men kan jo ikke isolere meg helt fra 2,5-åringen heller... dammit :dead:
Å nei. Så uheldig da. Stakkar liten. Håper at du slipper å bli syk selv! Jeg hater å være tett og forskjølet. Tror det er noe av det mest kjedeligste og irriterende du kan få. Er liksom så vanskelig å sove på nettene når du må puste med munnen.

Litt klaging i dag. Jeg syns det er tøft å være gravid så langt.. Så sliten og aldri uthvilt. Selv om 1-3 timer søvn på ettermiddagen og 8-10 timer på natta. Så utrolig lavt energinivå og det sliter på hvordan jeg ellers er som person.. :inpain::dead:

Litt klaging i dag. Jeg syns det er tøft å være gravid så langt.. Så sliten og aldri uthvilt. Selv om 1-3 timer søvn på ettermiddagen og 8-10 timer på natta. Så utrolig lavt energinivå og det sliter på hvordan jeg ellers er som person.. :inpain::dead:
Helt enig! Jeg føler jeg gjør ikke annet enn å sove, orker ikke bidra med noe som helst. Prøver av og til å tvinge meg selv til å gå en tur eller være i bevegelse, men føler hele tiden at jeg burde gjøre så mye mer. Orker ikke husarbeid, orker ikke lage mat, orker ingenting. Sover hele natten og gjerne et par runder på ettermiddagstid også, og er likevel aldri ovenpå. Håper bare akkurat den delen går over etter hvert!:rolleyes:

Back
Topp