Klagetråd

Jeg er så sinnsykt trøtt på kvelden! Etter mini har lagt seg, sovner jeg tvert på sofaen. Hver kveld. Utrolig irriterende!
 
Jeg er så sinnsykt trøtt på kvelden! Etter mini har lagt seg, sovner jeg tvert på sofaen. Hver kveld. Utrolig irriterende!
Her og, kombinert med hodepine. Har fungert særs dårlig i ettermiddag og kveld. Venter på at eldste jentungen skal sovne slik at jeg kan legge meg.
 
Fått omgangssyke tror jeg :depressed: skikkelig dårlig mage, løper på do hele tiden.. Spesielt artig med noen travle timer på jobb før jeg kom meg hjem, der man virkelig kunne høre høy buldring og bråk fra magen.. :arghh:
 
Vil ikke klage ennå, men... Vær trygg det kommer! :smiley-ashamed004 og så vil jeg gi dere "sytere" :biggrin en riktig god gravid klem :love022
 
Får bare snakke med kontoret, ringte dem å sa i fra at jeg ventet barn og ønsket en time, fikk da bekjed om at jeg måtte vente til uke 12 pga noen prøver så fikk time i starten av mars, måtte ringe de igjen og dobbelt skjekke denne timen fordi I følge hun jeg snakket med var det viktig at jeg var i minst uke 12 og timen er satt opp når jeg er i uke 11+5, når jeg snakket med kontoret igjen sa hun at det gikk fint at jeg var i 11+5. Og at det var slik fordi det var så mange som ringte i typ uke 2-4 så en får time rundt uke 12...
Her har jeg ikke sagt noe om graviditet til noen enda. Er uke 11 nå, og tenkte dra til legen rundt 14. tar tul rundt uke 12 først :) 1.termin er frem til uke 13, så er nok helt innafor for din del med rett før uke 12 :)
 
Vil bytte jobb.. men føler det blir dumt før permisjon
 
Skal ikke kvalmen gi seg snart? Den blir jo bare verre :yuck: 11+6 nå og sitter på dass på jobb og kaster opp.. *prøver å huske og nyte graviditeten*
 
Skal ikke kvalmen gi seg snart? Den blir jo bare verre :yuck: 11+6 nå og sitter på dass på jobb og kaster opp.. *prøver å huske og nyte graviditeten*
Uff, føler med deg! Jeg trodde også den skulle gi seg. Her gjelder den fortsatt... så håper det gir seg helt snart! Greit å funke litt bedre :) masse god bedring!
 
Klager litt på så mange fantastiske damer som har forlatt gruppen. Det er noen ganger så urettferdig hvor vanskelig det skal være å få baby:Heartred:Heartred:Heartred
 
Hatt magesmerter siden i natt. Trodde det var luftsmerter, men nå er det en skikkelig vond smerte ned mot skambeinet. Hører hjertelyden på Doppler, så tror ikke det er spontanabort, men bekymringene kommer likevel :silent
 
Jeg får ikke sove! :inpain:

Denne uka har jeg vært så plaget med å ikke få sove, og det er så slitsomt. Håper virkelig mitt gode sovehjerte kommer tilbake snart, jeg er så trøtt! :sleep011
 
Klager over ingen energi til å jobbe. Jobber tilvanlig dag men skulle jobbe helgevakter kveld i helga men dette gikk altså ikke. Null energi, null overskudd, null niks å nada..! Utrolig frustrerende og vanskelig å forstå da kroppen ikke er til å kjenne igjen! Dette er vel vanlig at kroppen forandrer seg, men så frustrerende når man egentlig kjenner kroppen sin så godt! Blæh, for en møkkavakt. Stakkar sambo som har snakket med strigråtende kjerring uten å kunne gjøre noe da han er på sjøen, men kunne ikke klart meg uten!
 
Klager over kvalmen. :yuck:Klager over humørsvingninger. Klager over ømme pupper som gjør at jeg ikke får til å sove på magen mens jeg enda kan. Klager over konstant utmattelse og tretthet. Klager over at partner ikke skjønner hva jeg trenger til en hver tid. Skal ikke han liksom være tankeleser da? :bored:Klager over at jeg griner av alt og ingenting, og når det først starter så klarer jeg ikke å stoppe.:sad010 Mye å klage over, men også mye å gleder seg over! :love7
Uke 10+2, håper på at det gir seg litt snart så jeg kan glede meg over lille miraklet i magen:Heartred
 
Klager over at jeg er så ufattelig tørst hele tiden, men "hver gang" jeg drikker litt blir jeg så kvalm at jeg spyr :yuck: Synes kvalmen bare blir verre og verre :hungover:
 
Må nesten klage litt over at jeg må tisse flere ganger per natt, lengter etter å sove hele netter :smiley-ashamed005
 
klager over at kvalmen ikke gir seg... kaster fortsatt opp flere ganger om dagen, og begynner å bli rimelig sliten av det 13+2 idag...
 
Ååh ungen på 2 år har fått livets første omgangssyke og moren kaster opp i kor over doen mens faren må ordne opp:woot:
 
Har siden helgen kjent på stikninger og murringer nederst i korsryggen. Først på venstre side, men nå også på høyre. I natt har det dunket svakt i bikinilinjen også. Dette må da være begynnende bekkenplager? :(
 
Back
Topp