Klagetråd

Klager på at i dag orker jeg ikke ut av pysjen. Har vondt i hode, tannverk, vondt i magen siden jeg aldri kommer på do, og masse husarbeid som jeg må utsette:sorry:
 
Klager på forstoppelse og hemoroider :arghh: kan ikke huske at det startet så tidlig forrige gang :bag:
 
Fikk sms fra legekontoret om blodprøvene jeg tok.. Det eneste som stod var at jeg må ta nye i svangerskapsuke 24. Ingenting annet. Så utrolig slemt å sende det en halvtime etter telefontiden til legekontoret..

Andre som har fått samme beskjed og vet hva det dreier seg om? Livredd for at noe er galt.. Eller svangerskapsdiabetes..
 
Fikk sms fra legekontoret om blodprøvene jeg tok.. Det eneste som stod var at jeg må ta nye i svangerskapsuke 24. Ingenting annet. Så utrolig slemt å sende det en halvtime etter telefontiden til legekontoret..

Andre som har fått samme beskjed og vet hva det dreier seg om? Livredd for at noe er galt.. Eller svangerskapsdiabetes..

Vil tippe pga blodtype.
Om du og babyen har ulik blodtype kan det dannes antistoffer. Jeg er rh negativ, da tar de blodprøve for å sjekke babyens blodtype senere i svangerskapet, og om de da wr ulike tar de antistoff prøver og man får profylakse før og etter fødsel.
 
Vil tippe pga blodtype.
Om du og babyen har ulik blodtype kan det dannes antistoffer. Jeg er rh negativ, da tar de blodprøve for å sjekke babyens blodtype senere i svangerskapet, og om de da wr ulike tar de antistoff prøver og man får profylakse før og etter fødsel.
Aah! Takk!! Da er det nok kun dette! Puh :joyful: Er også rh neg og fikk den sprøyta før og etter fødsel forrige gang :glasses9 Hadde helt glemt dette og tenkte det verste :rolleyes:
 
Aah! Takk!! Da er det nok kun dette! Puh :joyful: Er også rh neg og fikk den sprøyta før og etter fødsel forrige gang :glasses9 Hadde helt glemt dette og tenkte det verste :rolleyes:

Da er det derfor... jeg er veldig spent på antistoff prøvene mine denne gang... har ikke fått svar på blodprøvene enda...
 
Da er det derfor... jeg er veldig spent på antistoff prøvene mine denne gang... har ikke fått svar på blodprøvene enda...
Sjekker de om vi har dannet antistoffer? Eventuelt hvor høye verdiene av de er?
 
Klager på at jeg er SÅ lei tette bihuler :meh:
Prøver å venne meg av nesespray igjeeeen. Er mye plaget med bihulene og ritalin bruker å hjelpe. Men kan ikke ta det nå når jeg er gravid :mad:
 
Legen min bestillte antistoff test også.
Men tror det er vanligere å sjekke senere i svangerskapet.
Ok, mulig de sjekker det i uke 24 da. Har kun et svangerskap fra tidligere. Håper ikke det ble dannet så mange antistoffer da :wideyed:
 
Fikk sms fra legekontoret om blodprøvene jeg tok.. Det eneste som stod var at jeg må ta nye i svangerskapsuke 24. Ingenting annet. Så utrolig slemt å sende det en halvtime etter telefontiden til legekontoret..

Andre som har fått samme beskjed og vet hva det dreier seg om? Livredd for at noe er galt.. Eller svangerskapsdiabetes..
Kan være at du er rhesus negativ. Det er jeg å jeg må ta nye blodprøver etter uke 20 en gang for å se om jeg lager antistoffer mot baby..
 
Kan være at du er rhesus negativ. Det er jeg å jeg må ta nye blodprøver etter uke 20 en gang for å se om jeg lager antistoffer mot baby..
Ja, var ei annen som foreslo det også og jeg tror dere har helt rett! Jeg hadde glemt at jeg tok ny blodprøve forrige svangerskap pga jeg er rh neg :hilarious:
 
Klager over at jeg ofte må opp og tisse, og da ikke klarer å sovne dersom jeg er oppe fra rundt 04.00-tida og frem til vekkerklokka ringer rundt 06.30!:dead:
 
Andre som fortsatt er veldig trøtte?? 14 uker
 
Back
Topp