Klagetråd

Andre som fortsatt er veldig trøtte?? 14 uker
Ja, er nesten mer trøtt nå jeg... Kan ha sammenheng med at jeg sover dårligere også. Avhengig av en times powernap hver dag for å fungere og begynner å bli klar for senga rundt kl åtte hver kveld. Men pleier å holde meg våken til ti :rolleyes: Sover ca 10 timer hver natt med flere oppvåkninger
 
Andre som fortsatt er veldig trøtte?? 14 uker

Med min første så var jeg ekstremt trøtt ganske lenge, tror ikke det roet seg før i uke 16...sovna flere ganger om dagen og sov gjennom hele natten! Nå er jeg også veldig trøtt, men sliter med søvn på dagen og våkner mye om natten :hilarious:
 
Klager på at jeg egentlig skulle på tul på onsdag, men måtte utsette siden jeg er forkjølet. Får ikke komme tilbake før jeg er helt symptomfri :(
 
Klager over at bekkenet krangler litt med meg. Vært mye ståing og gåing i dag :(
 
Lei av og våkne på natta og slite med og sovne.. :( bare for og toppe det våknet jeg med hodepine i natt.. Og den sitter i enda :/
 
Lei av alt idag jeg :wtf:. Ikke ting som rører baby bare alt annet.
 
Idag klikket bekkenet :nailbiting: :nailbiting: med første var jeg over 7 mnd på vei før jeg fikk problemer, hvordan skal det her gå det neste halvåret :nailbiting::depressed:
 
Klager over bekkenet..... så vondt
 
Ugh.
Jeg er passe lei fastlege-vikaren min nå.
Jeg var på rutinekontroll 3. mars, og hun skulle sende henvisning til oul.
Denne dukket aldri opp i helsenorge, så jeg ringte legekontoret som bekreftet at den var sendt.
For 2 dager siden var jeg på ekstra kontroll fordi jeg har kraftige kynnere som setter seg i ryggen, og er bekymret da jeg har prematur fødsel fra før og hadde da samme type kynnere.

Hun sendte henvisning (hvor nesten alt er omskrevet iforhold til hva jeg sa) og jeg ba henne purre på oul.

Denne henvisningen dukket umiddelbart opp, og svaret fra sykehuset i dag: de har ikke mottatt henvisning til oul tidligere, men skal sette opp i uke 19. Resten vil de ta stilling til etter oul.

Sorry for langt innlegg :grumpy:
 
Flere som har vondt nederst i magen?
Kan ikke huske jeg har hatt slik vondt tidligere, men så er det fem og ti år siden sist jeg var gravid.
Kan vel sammenlignes med noe alla svake menssmerter. Er ikke sånn at det hemmer meg i noe, og de er ikke konstante, men jeg legger merke til det i løpet av dagen. Det kjennes ikke ut som ligamentsmerter.
 
Flere som har vondt nederst i magen?
Kan ikke huske jeg har hatt slik vondt tidligere, men så er det fem og ti år siden sist jeg var gravid.
Kan vel sammenlignes med noe alla svake menssmerter. Er ikke sånn at det hemmer meg i noe, og de er ikke konstante, men jeg legger merke til det i løpet av dagen. Det kjennes ikke ut som ligamentsmerter.

Kan det være kynnere? Blir magen stram når det gjør vondt? Jeg har vonde kynnere, og de er i nederste halvdel av magen (hvor livmor er).
 
Kan det være kynnere? Blir magen stram når det gjør vondt? Jeg har vonde kynnere, og de er i nederste halvdel av magen (hvor livmor er).
Nei, det er nok ikke kynnere. Er nok kun livmoren som vokser og strekker seg, men kan ikke huske at det føltes helt slik de andre gangene.
 
Nei, det er nok ikke kynnere. Er nok kun livmoren som vokser og strekker seg, men kan ikke huske at det føltes helt slik de andre gangene.

Er sånn hos meg òg! Hadde ikke noe sånt med førstemann.. Men har vært på ekstra ultralyd pga det og alt såg helt fint ut. :) legen insisterte på at jeg skal ha lav terskel for å ta kontakt da, det var litt godt å høre siden det egentlig føltes litt dumt å stresse med det når det er noe så normalt :bag:
 
Back
Topp