Klagetråd

Ikke sant... men fysj, jeg HATER virkelig å føle meg så shitty som dette. Har i tillegg vondt i hodet.. Nå kaaan dette selvsagt ha noe sammenheng med at jeg har to valpekull her, et på 5 uker og ett på 3 dager, sistnevnte krever fortsatt «døgnvakt» og jeg sover nesten ikke om natten. Sover ved siden av kassen for å kunne redde valper fra eventuell klemming under mor, begravelse i tepper etter overdreven graving fra mor, sørger for at alle finner pattene osv.. begynner nok å tære når en er nygravid og dårlig i tillegg!
Får trøste meg med at om et par tre dager blir det mindre risiko for insidenter i valpekassen, da kan jeg snart sove hele netter i min egen seng.. åå som jeg gleder meg til det!:dead:

Vet ikke om samboeren er hjelpsom heller. Da jeg klaget litt over kvalmen og utmattetheten sa han tørt «så bra at det bare er 8 måneder igjen da». :banghead:
Gøy med valper da! Det for sikkert tiden til å gå fortere, bare du kommer over døgnvaktstadiet.

Tilbake på jobb mandag, og må ta over alle prosjektene til en annen som skal ha ferie, inkl mine, og i tillegg til at jeg blir stedfortreder for sjefen på avdelingen. Med kvalme snikende over meg store deler av dagen og stressende jobb så blir det utfordrende! Håper resten av sommeren går fort!

I dag var like før jeg spydde for første gang :depressed: Herlig å få økt symptomer fordi jeg er redd for å miste, men kjipt å bare måtte stirre ut bilvinduet for å ikke spy.

Huff, føler virkelig med alle dere som er kvalme altså. Samtidig er det jo en bekreftelse på at man er gravid da (selv om det sikkert er en mager trøst når det står på:shy:)

Drømte at det var masse blod i toalettet i natt! Heldigvis bare en drøm.

Ellers hadde jeg min første spyrunde i går. I bilen. På motorveien. Nødlys, veiskulder, våtservietter og verdens beste mann som tar alt med et smil og sier jeg er tøff. Heldigvis sov jentungen i baksetet under hele seansen :wtf::Heartpink

Første dag tilbake på jobb etter ferien og jeg er så trøtt og ufokusert :facepalm:

Guttungen på 4 spurte litt bekymret idag om jeg er "sånn syk at jeg må til legen" :(

Klager over at progesteronen synker til tross for at jeg har begynt på crione.
Mandag formiddag (5+6): 59,5 (begynte på crione på kvelden)
Torsdag morgen (6+2): 53,8

Hcg stiger heldigvis veldig bra, så det lover likevel godt foreløpig. Men klarer liksom ikke legge fra meg bekymringene om hva som skjer videre om det fortsetter å synke, og spekulering i hva progesteronverdiene ville vært uten medisin osv. Er 6+6 i dag, og jeg pleier miste rundt uke 6-7..:(

Så søt da, koslig og se at han som er så liten har så mye omtanke for moren sin da <3 blir nok verdens beste storebror det der <3
Ja, han kommer til å bli en fin storebror :Heartred Men jeg vil jo helst ikke at han skal være bekymret for meg da.

Første dag tilbake på jobb i dag, og er sååå trøtt :wideyed::wideyed:

Synes det er så syyyykt lenge å vente på første kontroll om 4 uker og 2 dager!:wtf: Og enda lenger til TUL om 5 uker og 1 dag!:yuck:

Føler ikke jeg helt kan stole på at jeg virkelig er gravid, og at alt er som det skal, før jeg får høre og/eller se ett levende lite foster..

Synes det er så syyyykt lenge å vente på første kontroll om 4 uker og 2 dager!:wtf: Og enda lenger til TUL om 5 uker og 1 dag!:yuck:

Føler ikke jeg helt kan stole på at jeg virkelig er gravid, og at alt er som det skal, før jeg får høre og/eller se ett levende lite foster..

husk: det går stort sett bra. De aller, aller fleste får en baby når de får positiv test.

Tusen takk for oppmuntrende ord!:Heartred
Du har jo så klart helt rett i dette, så jeg må bare huske å minne meg selv på det:rolleyes:
Lett å glemme! Spesielt når man henger på forum der alle det går galt med forteller sin historie. Tenk så mange som får barn hver dag! ❤️

Har vært så kvalm de siste dagene, og brekket meg en del. Spesielt om morgenen, ligger strak ut på sofaen. Idag kasta jeg opp av lukten av skyllemiddel :sick006 fått postafen av legen, så håper det hjelper litt på. Lei av å gå kvalm hele dagen.

Klager over økende kvalmefølelse og strålende smerter i bekkenet. Samt at jeg koker over og er en istapp om hverandre.
5+6 i dag

Back
Topp