Klagetråd

Ja, jeg har hatt det i noen dager.
Var hos lege i går men alt så bra ut!
Hun sa det var mange harmløse grunner som kunne forårsake det. Bla. dehydrering eller en liten irritasjon.
Så greit å høre :) takk for at du deler!

Er så lei av kvalmen allerede :depressed: er konstant kvalm hele dagen, konstant sulten men lite mat frister og lei av å spise heletiden. Skal på jobb i helgen første gang etter ferie og graviditet, gruer meg så mye til å jobbe natt og hvor gale kvalmen blirm

Er ikke spesielt kvalm (enda iallfall), men fader jeg er jo sulten hele tiden føler jeg! Redd jeg skal legge på meg mer enn jeg er komfortabel med!:(

Klager over at brystknoppene har blitt så såre når jeg ammer lillegutt :dead:

Drømmer så mye at jeg blir helt tullete. I går drømte jeg bla at jeg fødte en katt, og i natt drømte jeg at jeg begynte å blø skikkelig mye :nailbiting: Hva blir det neste:rolleyes:

Er så lei av kvalmen allerede :depressed: er konstant kvalm hele dagen, konstant sulten men lite mat frister og lei av å spise heletiden. Skal på jobb i helgen første gang etter ferie og graviditet, gruer meg så mye til å jobbe natt og hvor gale kvalmen blirm
Føler med deg :sorry: Masse lykke til med jobb, håper det går bra.

Drømmer så mye at jeg blir helt tullete. I går drømte jeg bla at jeg fødte en katt, og i natt drømte jeg at jeg begynte å blø skikkelig mye :nailbiting: Hva blir det neste:rolleyes:
Signerer denne. Lurer på hva som skjer med fantasien. I natt drømte jeg at jeg var innlagt på psykiatrisk og at jeg prøvde å stikke av og gjemme meg i skogen :wacky:

Signerer denne. Lurer på hva som skjer med fantasien. I natt drømte jeg at jeg var innlagt på psykiatrisk og at jeg prøvde å stikke av og gjemme meg i skogen :wacky:

Huff, hørtes slitsomt ut! :wacky: Ikke noe gale med fantasien nei :hilarious: Kan ikke skryte av at det blir kvalitetssøvn når man kaver slik!

Vondt i puppene i dag. Ikke så gøy når han på 3,5 år hopper opp og slår meg rett i puppene :sad015
Skikkelig bøllefrø om dagen den lille herremannen min.

Jeg er så kvaaalm! Og jeg føler meg så utakknemlig som klager over at jeg er kvalm når jeg er heldig som får bære frem ett barn. Men så sitter jeg her med sitronvannet og saltkjeksen min og synes synd på meg selv :depressed:

Jeg er så kvaaalm! Og jeg føler meg så utakknemlig som klager over at jeg er kvalm når jeg er heldig som får bære frem ett barn. Men så sitter jeg her med sitronvannet og saltkjeksen min og synes synd på meg selv :depressed:
Det er fullt lov.. :Heartred Det er fult lov å de gode og mindre gode opplevelsene ved graviditeten.

Selv om mat ikke frister, opplever jeg at det lindrer i korte perioder- avhengig av dagsform. Nektarin, vannmelon, kesam/yoghurt, sjokomelk(skjønner ikke denne) og moreller er noen av mine redninger nå om dagen.
Klem til deg :love7

Det er fullt lov.. :Heartred Det er fult lov å de gode og mindre gode opplevelsene ved graviditeten.

Selv om mat ikke frister, opplever jeg at det lindrer i korte perioder- avhengig av dagsform. Nektarin, vannmelon, kesam/yoghurt, sjokomelk(skjønner ikke denne) og moreller er noen av mine redninger nå om dagen.
Sjokolademelk! Det husker jeg hjalp sist gang! Tusen takk for at du minnet meg på det! :Heartred
Kesam og yoghurt får jeg ikke ned i det hele tatt, så det har jeg gitt opp. Men jeg skal helt klart teste nektarin, vannmelon og moreller :)

Moreller er jeg avhengig av også! Enda ikke på sjokolademelkkjøret.. men drikker eplejuice med vann.

Føler med deg :sorry: Masse lykke til med jobb, håper det går bra.
Takk for det. Jeg var hos legen i dag for å få henvisning til ultralyd, da jeg ikke vet når termin er. Da spurte jeg han ang postafen, så det fikk jeg ta morgen og kveld. Føler jeg har vært litt bedre i dag men kjenner fortsatt kvalmen, men ikke så sterkt ;) håper det holder seg slik. :)

Klager over at kvalmen virkelig har tatt tak, kaster ikke opp men konstant kvalm kroppen orker ikke en dritt og føler meg som verdens dårligste mamma og kjæreste for tiden:depressed: fått kvalmestillende av legen men funker ikke skikkelig. Pluss at jeg er blitt sykemeldt i en evighet:facepalm:

Jeg har vært av og på kvalm siden onsdag, men i går kveld følte jeg meg ikke kvalm i det hele tatt. Tok meg i å bli litt bekymret over at det var tegn på mindre utvikling der inne... men nå er jeg ikke bekymret for det, for å si det sånn! Helt utslått av kvalmen i formiddag!! Har fått i meg ett knekkebrød med skinkeost, og et halvt eple. Men tror jeg bare ble mer kvalm av eplet.. uuuugh

Jeg har vært av og på kvalm siden onsdag, men i går kveld følte jeg meg ikke kvalm i det hele tatt. Tok meg i å bli litt bekymret over at det var tegn på mindre utvikling der inne... men nå er jeg ikke bekymret for det, for å si det sånn! Helt utslått av kvalmen i formiddag!! Har fått i meg ett knekkebrød med skinkeost, og et halvt eple. Men tror jeg bare ble mer kvalm av eplet.. uuuugh
Jeg forstår deg så godt! Det er så forferdelig å være kvalm, men med en gang den blir borte så blir en så bekymra at en skulle ønske den kom tilbake :rolleyes:

Jeg forstår deg så godt! Det er så forferdelig å være kvalm, men med en gang den blir borte så blir en så bekymra at en skulle ønske den kom tilbake :rolleyes:

Ikke sant... men fysj, jeg HATER virkelig å føle meg så shitty som dette. Har i tillegg vondt i hodet.. Nå kaaan dette selvsagt ha noe sammenheng med at jeg har to valpekull her, et på 5 uker og ett på 3 dager, sistnevnte krever fortsatt «døgnvakt» og jeg sover nesten ikke om natten. Sover ved siden av kassen for å kunne redde valper fra eventuell klemming under mor, begravelse i tepper etter overdreven graving fra mor, sørger for at alle finner pattene osv.. begynner nok å tære når en er nygravid og dårlig i tillegg!
Får trøste meg med at om et par tre dager blir det mindre risiko for insidenter i valpekassen, da kan jeg snart sove hele netter i min egen seng.. åå som jeg gleder meg til det!:dead:

Vet ikke om samboeren er hjelpsom heller. Da jeg klaget litt over kvalmen og utmattetheten sa han tørt «så bra at det bare er 8 måneder igjen da». :banghead:

Back
Topp