Klagetråd

Så jeg er så redd for at jeg har en ma :( legen fant ikke hjertelyd sist uke og satt meg 5 dager bak. Ny ul på fredag og minuttene går sakte....

Trøtt og sliten etter jobb idag, samt masse murring i mage og korsrygg :grumpy:

Alt jeg har spist (les: noen saltpinner, 2 biter tomater og tre slurker smoothie) går RETT gjennom og ut bakveien. Det er absolutt mye bedre enn å spy, så kanskje jeg skulle poste i jubeltråden :hilarious:
Men uggen, dårlig, klarer ikke spise noe, slapp og sykdomsfølelse i kroppen. Har flere ting jeg skal gjøre uti august hvor det blir vanskelig å finne vikar, men hvis dette skal vedvare må jeg nesten begynne å lete for i dag har toalettet, sofaen og senga vært eneste logiske plasseringer av legemet mitt.
Klarer ikke å drikke noe særlig heller, men er kjempetørst og leppene er helt tørre :arghh:

Jeg har fått ei kvise!! På haka! Som gjør vondt!:dead:

Har så og si aldri kviser, kunne komme ei og anna ved menstruasjonen riktignok.. men nå som jeg kjenner denne, og kanskje ei til i emning, blir jeg skeptisk på at jeg kanskje vil få et kvise-problem i graviditeten! Hadde vel vært typisk, når jeg har sluppet unna hele livet med bare sporadiske kviser:lurking:

Sønnen min og jeg lekte i går. Herja litt, også får han smelt hodet sitt rett i nesa mi. Jeg hører det knekker og jeg har drit vondt i nesa enda pluss en ekkel hodepine... Ahhh. Jeg er ikke redd den er brekt assa, bare fått et skikkelig trøkk:hungover:

Igår merket jeg at det begynte å bli svært ubehagelig å ligge på magen, synes det er veldig tidlig (6+4)?! Jeg elsker å ligge på magen når jeg skal sove, så dette er absolutt verdt et innlegg i klagetråden :p

Har de siste dagene hatt skikkelig mensmurringer.. Kommer og går litt, ikke veldig kraftig, men sånn at jeg går å tenker og irriterer meg over det.. Er det flere?

Er så plagsomt. Er du langt på vei?
Nei er bare 6+1, men med ett svangerskap bak meg så vet jeg at det er nokså normalt. Ting strekkes og tøyes, kroppen er fulk av hormoner og la oss ikke begynne å prate om luft :hilarious:
Jeg tar rn paracet dersom det er skikkelig ille, men drøyer lengst mulig og fokuserer mer på at det er normalt. Det hjelper også å sove litt hos meg.
Hvor langt på vei er du?

Nei er bare 6+1, men med ett svangerskap bak meg så vet jeg at det er nokså normalt. Ting strekkes og tøyes, kroppen er fulk av hormoner og la oss ikke begynne å prate om luft :hilarious:
Jeg tar rn paracet dersom det er skikkelig ille, men drøyer lengst mulig og fokuserer mer på at det er normalt. Det hjelper også å sove litt hos meg.
Hvor langt på vei er du?

Okei. Jeg er 5+6, og har vært gravid 3 ganger tidligere men mistet i uke 18.. Men kan ikke huske at det var så mye murringer de andre gangene..

Må vel klage litt over økende bekkensmerter, merker det godt utover dagen og om natten. Sliter med å finne god stilling allerede :bored:
Også bruker storebror min store kroppspute i senga si for å ikke få enda flere kuler i hodet da han sliter med mareritt og kaster seg rundt hele natta. Må få bestilt 1 til :)

Alt jeg har spist (les: noen saltpinner, 2 biter tomater og tre slurker smoothie) går RETT gjennom og ut bakveien. Det er absolutt mye bedre enn å spy, så kanskje jeg skulle poste i jubeltråden :hilarious:
Men uggen, dårlig, klarer ikke spise noe, slapp og sykdomsfølelse i kroppen. Har flere ting jeg skal gjøre uti august hvor det blir vanskelig å finne vikar, men hvis dette skal vedvare må jeg nesten begynne å lete for i dag har toalettet, sofaen og senga vært eneste logiske plasseringer av legemet mitt.
Klarer ikke å drikke noe særlig heller, men er kjempetørst og leppene er helt tørre :arghh:
Huff! Jeg føler med deg. Jeg er ekstremt kvalm heeele dagen. Fungerer ikke, men kaster ikke opp og har fått presset ned litt mat og drikke. Husk at du kan få hjelp av lege. Du skal ikke ha det sånn. Viktig å få i seg nok mat og drikke. Jeg skal til legen i morgen for å be om hjelp/kvalmestillende. Det høres ut so om det kan være en god ide for deg også om du ikke allerede har det. Take care❤️

Huff! Jeg føler med deg. Jeg er ekstremt kvalm heeele dagen. Fungerer ikke, men kaster ikke opp og har fått presset ned litt mat og drikke. Husk at du kan få hjelp av lege. Du skal ikke ha det sånn. Viktig å få i seg nok mat og drikke. Jeg skal til legen i morgen for å be om hjelp/kvalmestillende. Det høres ut so om det kan være en god ide for deg også om du ikke allerede har det. Take care❤️

Tusen takk ❤️ jeg var heldigvis bedre i går, da spiste jeg saltpinner og drakk saft før jeg sto opp, virker som det kanskje hjalp. Fortsatt kvalm, men mer i bølger som jeg kunne forhindre at ble verre hvis jeg fikk spist noe raskt. Men hvis det blir mange sånne dager som i forigårs kontakter jeg legen ja.
Håper du får det bedre snart også, helt grusomt å være sååå kvalm ❤️

Tusen takk ❤️ jeg var heldigvis bedre i går, da spiste jeg saltpinner og drakk saft før jeg sto opp, virker som det kanskje hjalp. Fortsatt kvalm, men mer i bølger som jeg kunne forhindre at ble verre hvis jeg fikk spist noe raskt. Men hvis det blir mange sånne dager som i forigårs kontakter jeg legen ja.
Håper du får det bedre snart også, helt grusomt å være sååå kvalm ❤️
Litt kjeks før man står opp hjelper ofte ja. Jeg har hatt betraktelig bedre dager de dagene jeg spiser noen kjeks før jeg går ut av senga.

Back
Topp