Jeg passer INGEN bukser jeg har lenger, får de ikke over hoftene, og hvis jeg gjør det er magen for oppblåst/tjukk til å kneppe igjen.Jeg skjønner jo hvorfor, men akkurat nå føler jeg meg bare større generelt uten noe babymage. Føler meg tung overalt!
Kjøper dere større vanlige klær eller mammaklær? Er bare 7+6. Det er så tidlig enda, men kroppen har begynt å endre seg allerede kjenner jeg. Bruker kun joggebukser akkurat nå!![]()
Har det helt likt! Hva er greia liksom? Kan ikke akkurat skylde på baby føler jeg.. Føler meg rett og slett feit. Har lenge skyldt på oppblåst mage, men idag skulle jeg ta på meg ei bukse det er lenge siden jeg har brukt og det var så vidt jeg fikk lirket den over rumpa og hoftene. Ikke snakk om at jeg fikk lukka knappen altså
Har riktignok gått opp 3 kg, men det kan da ikke være 3 kg fett
Jeg skjønner jo hvorfor, men akkurat nå føler jeg meg bare større generelt uten noe babymage. Føler meg tung overalt!
Frustrerende det der. Gleder meg litt til å få mage, så føler jeg kanskje ikke bare at jeg har lagt på meg, men at det også er en leieboer der inne.