Klagetråd

Augustinaen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Det vil alltid være ting å klage på, gjør det her :D
 
Måling hjemme idag viser at svangerskapsdiabetes er en realitet :banghead:
 
Å nei! Det hadde jeg sist også. Har du fått beskjed av legen om å begynne og måle nå?

Ikke fått beskjed, men følte noe var "galt" noen ganger rundt mat - og det var det gitt. Og har man hatt det en gang er sannsynligheten stor for å få det igjen.

Husker du verdiene ? Må og få målt ..
Verdiene skal være

Fastende under 5.3 mmol/l
2 timer etter måltid under 6.7 mmol/l
 
Ikke fått beskjed, men følte noe var "galt" noen ganger rundt mat - og det var det gitt. Og har man hatt det en gang er sannsynligheten stor for å få det igjen.


Verdiene skal være

Fastende under 5.3 mmol/l
2 timer etter måltid under 6.7 mmol/l

Hmm.. Ja, regner med at jeg kommer til å få det denne gangen også. Kjente liksom aldri til det fysisk sist, bare så det av og til på målingene. Det er jo ikke så dumt å passe kostholdet litt ekstra, men det er veeeeldig kjipt..
 
Hmm.. Ja, regner med at jeg kommer til å få det denne gangen også. Kjente liksom aldri til det fysisk sist, bare så det av og til på målingene. Det er jo ikke så dumt å passe kostholdet litt ekstra, men det er veeeeldig kjipt..
Merka bare at jeg ble veldig slapp på en måte jeg ikke er vant til.
Så nå er det å være ekstra flink i matveien fremover.
 
Klager på sure oppstøt :yuck:
 
Invitert på vinkveld med noen venninner. Jeg har bytter om vinen i flaska, og gjort en del ting for å unngå noe mistanke.

Men jeg er dausliten allerede nå, og skal sitte i flere timer å spille småbrisen når jeg egentlig vil være hjemme og sove :hungover:
 
Invitert på vinkveld med noen venninner. Jeg har bytter om vinen i flaska, og gjort en del ting for å unngå noe mistanke.

Men jeg er dausliten allerede nå, og skal sitte i flere timer å spille småbrisen når jeg egentlig vil være hjemme og sove :hungover:
Da hadde jeg blitt hjemme:love017
:signs003
 
Halsbrann og sure oppstøt x10 og ufattelig treg, oppblåst mage... Er glad jeg kjenner symptomer så klart, men det betyr ikke at det er godt haha. :hilarious: Det er så smertefullt, brenner nesten hele veien ned mot magesekken føles det ut som. :sick009
 
Invitert på vinkveld med noen venninner. Jeg har bytter om vinen i flaska, og gjort en del ting for å unngå noe mistanke.

Men jeg er dausliten allerede nå, og skal sitte i flere timer å spille småbrisen når jeg egentlig vil være hjemme og sove :hungover:

Det er lov til å finne en unnskyldning for å dra litt tidlig, eller ikke dra i det hele tatt hvis du egentlig ikke føler for det. :) Men, selvfølgelig, har du lyst til å være med de så drar du og ser hvor lenge du orker :happy: Håper du klarer å kose deg uansett hva det blir til :happy:
 
Det er lov til å finne en unnskyldning for å dra litt tidlig, eller ikke dra i det hele tatt hvis du egentlig ikke føler for det. :) Men, selvfølgelig, har du lyst til å være med de så drar du og ser hvor lenge du orker :happy: Håper du klarer å kose deg uansett hva det blir til :happy:
Tenkte jeg skulle dra den med at jeg skal stå opp med frøkna i morra. Men jeg hadde håpa jeg kunne kjøre hjem også, men da må de andre dra først :hilarious: Hun som bor der vet jeg er gravid.
 
Tenkte jeg skulle dra den med at jeg skal stå opp med frøkna i morra. Men jeg hadde håpa jeg kunne kjøre hjem også, men da må de andre dra først :hilarious: Hun som bor der vet jeg er gravid.

Parker bilen litt unna så ikke de ser at du kjører. :hilarious:

Eller så er jo «jeg må opp med frøkna i morgen tidlig, og jeg har ingen til å hente meg i dag, så jeg må kjøre» er god unnskyldning både for å dra tidlig og for å ikke drikke :p
 
Åååååååh spyr å spyr å spyr!!!! I tilegg lammende kvalme !!! Totalt ubrukelig :sad010
 
Åååååååh spyr å spyr å spyr!!!! I tilegg lammende kvalme !!! Totalt ubrukelig :sad010

Uff syns så synd på deg! ❤️
Mitt første svangerskap var sånn, neste litt bedre og nå tredje har jeg ikke kastet opp i det hele tatt.. har du vært dårlig med alle? :(
 
Uff syns så synd på deg! ❤️
Mitt første svangerskap var sånn, neste litt bedre og nå tredje har jeg ikke kastet opp i det hele tatt.. har du vært dårlig med alle? :(
Jepp elendig ikke like dårlig me jenta,spydde mella 5-10 ganger daglig med hun mens guttene mellom 12-20 ganger daglig :sad010tusen takk snille deg:Heartbigred
 
Åååååååh spyr å spyr å spyr!!!! I tilegg lammende kvalme !!! Totalt ubrukelig :sad010
Kjære vene, jeg føler så med deg❤️ Forferdelig tungt og slitsomt når det blir slik, jeg hadde hyperemesis med nr 2, var helt pumpa..
Håper det går over etterhvert, og at du klarer å få noen gode dager❤️
 
Back
Topp