Klagetråd

Jeg passer INGEN bukser jeg har lenger, får de ikke over hoftene, og hvis jeg gjør det er magen for oppblåst/tjukk til å kneppe igjen. :arghh: Jeg skjønner jo hvorfor, men akkurat nå føler jeg meg bare større generelt uten noe babymage. Føler meg tung overalt!

Kjøper dere større vanlige klær eller mammaklær? Er bare 7+6. Det er så tidlig enda, men kroppen har begynt å endre seg allerede kjenner jeg. Bruker kun joggebukser akkurat nå! :oops:

Har det helt likt! Hva er greia liksom? Kan ikke akkurat skylde på baby føler jeg.. Føler meg rett og slett feit. Har lenge skyldt på oppblåst mage, men idag skulle jeg ta på meg ei bukse det er lenge siden jeg har brukt og det var så vidt jeg fikk lirket den over rumpa og hoftene. Ikke snakk om at jeg fikk lukka knappen altså :shifty: Har riktignok gått opp 3 kg, men det kan da ikke være 3 kg fett :eek: Er 10+2..

Er så slapp idag etter jobb, har bare hvilt meg i ettermiddag. Skulle virkelig vært ut på en tur, bare skjønner ikke hvordan jeg skal klare å komme meg i vei :dontknow

Har det helt likt! Hva er greia liksom? Kan ikke akkurat skylde på baby føler jeg.. Føler meg rett og slett feit. Har lenge skyldt på oppblåst mage, men idag skulle jeg ta på meg ei bukse det er lenge siden jeg har brukt og det var så vidt jeg fikk lirket den over rumpa og hoftene. Ikke snakk om at jeg fikk lukka knappen altså :shifty: Har riktignok gått opp 3 kg, men det kan da ikke være 3 kg fett :eek: Er 10+2..
Første svangerskap?
Kroppen endrer seg drastisk uten at man nødvendigvis går så mye opp. Mine gamle bukser sitter ikke som før, tross at jeg gikk nesten ned alle kilo etter første svangerskap.
Dette gjelder ikke alle, men fler enn man tror. Man får mammakropp :)

Første svangerskap?
Kroppen endrer seg drastisk uten at man nødvendigvis går så mye opp. Mine gamle bukser sitter ikke som før, tross at jeg gikk nesten ned alle kilo etter første svangerskap.
Dette gjelder ikke alle, men fler enn man tror. Man får mammakropp :)
Ja, det er første svangerskap :) Bygger man permanente større hofter/rumpe? :p Ikke det verste det da, hvis midja går inn igjen når vi er ferdig :rolleyes:

Ja, det er første svangerskap :) Bygger man permanente større hofter/rumpe? :p Ikke det verste det da, hvis midja går inn igjen når vi er ferdig :rolleyes:
Vet ikke hvor permanent det er ;) Men ja jeg tror faktisk det... Den midja ja, den kommer om man gjør en liten innsats tror jeg... Litt avhengig av utgangspunktet og hvordan svangerskap osv går :)
De færreste får samme kropp som før barn, i alle fall ikke uten jobb.
Men jeg slår et slag for mammakroppen jeg altså, (litt ekstra å ta i) et fantastisk bevis på at man har produsert et menneske :)

Samme her! Har gått opp to kilo selv siden jeg ble gravid. Har vært ganske oppblåst til tider, og det hjelper nok heller ikke på. Vi spiste spaghetti med kjøttdeig i går, og kjøttdeig er en vinner når det kommer til å gi luft hos meg, så jeg pakket meg inn da vi skulle gå ut en tur. Jeg så veldig gravid ut plutselig! :eek: Kan ikke la noen mistenke helt enda. :hilarious:

Men ellers føler jeg meg bare tung og som om jeg har lagt på meg masse, men har jo ikke det. :wideyed: Frustrerende det der. Gleder meg litt til å få mage, så føler jeg kanskje ikke bare at jeg har lagt på meg, men at det også er en leieboer der inne. :joyful:

10 +3 og har mye mindre symptomer idag, det vil si mindre såre brystvorter og mindre kvalm. Friker så klart ut! Redd for MA :( Tenk at man skal klage over å ha MINDRE plager også, men synes dette er så skummelt..

Svinger så sinnsykt i humøret i dag, blir kjempefort sur for ingenting og gråter helt plutselig. Mannen synes kanskje det er slitsomt, men blir jo helt gal av at det svinger så mye selv..

Var ut å spiste middag med noen kolleger i går, drakk en alkoholfri øl, men føler meg så fyllesyk i dag.. :wideyed::schocked028

Blir kvalm når jeg er sulten og kvalm av å spise.. Skulle ha hamstra kjeks på tilbud i går likevel:eek:

Våknet kl 0620 i dag av at jeg måtte skikkelig på do. Ble sittende på do i 10 minutter, masse vondt i magen, og ganske løs.
Gikk og la meg igjen, men rakk bare å bre dyna over meg før jeg måtte opp og ut igjen.
Så min søndag har startet alt for tidlig, og foreløpig med 20 minutter på utedo. :arghh:
Og nå får jeg selvfølgelig ikke sove lenger..

Føler jeg enten er forstoppet eller løs i magen.. :(

Og bare for å toppe det...
Etter gang nr 3 på do, så ble jeg stukket av en humle i fingeren.. den satt på innsiden av dørhåndtaket når jeg skulle åpne døra.. det brant skikkelig! Fy søren det var vondt! Første gang jeg har blitt stukket av humle, synes det var mye verre enn vepsestikk. :confused:

Og bare for å toppe det...
Etter gang nr 3 på do, så ble jeg stukket av en humle i fingeren.. den satt på innsiden av dørhåndtaket når jeg skulle åpne døra.. det brant skikkelig! Fy søren det var vondt! Første gang jeg har blitt stukket av humle, synes det var mye verre enn vepsestikk. :confused:

Neimen! For en morgen :(

Neimen! For en morgen :(

Og for å toppe det enda en gang.......
Skulle ut og varme meg i sola, så tenkte jeg at hundene kunne bli med ut, men før jeg rakk å sette på båndet så løper de avgårde for å bjeffe på en mann, hu ene nærmer seg nok løpetid, og hun andre bare hjelper til. De pleier aldri å gjøre sånn.
Fikk hentet hundene, og mannen var selvfølgelig pottesur, han liker jo ikke hunder. Og nå er jeg pottesur også. :banghead:

Og for å toppe det enda en gang.......
Skulle ut og varme meg i sola, så tenkte jeg at hundene kunne bli med ut, men før jeg rakk å sette på båndet så løper de avgårde for å bjeffe på en mann, hu ene nærmer seg nok løpetid, og hun andre bare hjelper til. De pleier aldri å gjøre sånn.
Fikk hentet hundene, og mannen var selvfølgelig pottesur, han liker jo ikke hunder. Og nå er jeg pottesur også. :banghead:

Å hjelpes! På tide å komme seg hjem? :hilarious:
Pass på for huggorm ❤️ To av hundene og ett menneske i familien har blitt bitt av huggorm i år :(

Å hjelpes! På tide å komme seg hjem? :hilarious:
Pass på for huggorm ❤️ To av hundene og ett menneske i familien har blitt bitt av huggorm i år :(

Jeg tror jeg må bruke opp all uflaksen min først nå, så ikke jeg kræsjer på vei hjem :p Skal prøve å bevege meg ut en tur igjen nå.
Er heldigvis lite huggorm her, men følger nøye med når vi går :) Uff, ikke noe særlig med så nye huggormbitt altså!

Søvnmangel, unge som står opp tidlig men ikke vil sove mer tross stuptrøtt... Også topper vi det med løs mage, og seff ekstra mye brekninger og kvalme ved bleieskift.

Jeg tror jeg må bruke opp all uflaksen min først nå, så ikke jeg kræsjer på vei hjem :p Skal prøve å bevege meg ut en tur igjen nå.
Er heldigvis lite huggorm her, men følger nøye med når vi går :) Uff, ikke noe særlig med så nye huggormbitt altså!

Uff ikke si det engang!

Lykke til ute :hilarious:

nei, jeg hater huggorm, og er livredd for dem.. maser mye på ungene. Yngste eeelsker å gå i høyt gress...

Jeg har masse masse strekkende og stikkende følelse i hele magen i dag, men spesielt nede under navlen. I natt var det så ille at jeg ble skikkelig kvalm av det. Heldigvis er det bedre nå :happy:

Back
Topp