Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å herregud for en blåmandag!Dagens start på dagen: våkner 5.30 av minste som var ferdig for natten.. Står opp, skrur på barnetv til han, så skal jeg fikse kaffe, da ser jeg at ene hunden har bæsja ut 2 av gulv mattene! Vaske bort det og hive mattene ut og tørke litt rusk av gulvet. Får meg en kopp kaffe og lille får en flaske melk, så kommer katten inn, han har kuttet opp foten sin å blør som en gris, blod over alt i hele huset, jeg er full av blod, mini er full av blod. Vekker mannen og får stoppet blødningen en liten stund, dyrlegen er stengt, og åpnet ikke før kl 8! Og nevnte jeg at mannen kan ikke være alene med barna da han har operert skuldra? Må vekke eldste å få henne på skolen i tillegg. Surrer en hel rull bandasje rundt foten til katta å teiper fast å setter han i bur. Får minste til å sove, å kjører eldste på skolen, så må jeg ringe dyrlegen, kunne bare komme med han, men de måtte ta han i mellom timer for er helt fult idag. Men jeg kan jo ikke kjøre han dit, for nå er minste på tur å våkne.
Heldigvis, så kan ex'n til mannen hente pus å kjøre han ned til dyrlegen, og han kan være hos dyrlegen ril jeg kan hente han i løpet av dagen.
Nå er jeg kvalm av alt blodet, å stresset!
Å så nervøs pga pus, håper det bare er et lite kutt, og at regningen ikke blir så dyr!

først to nattevakter så rett på sein på onsdag (etter natt), så to dagvakter for å virkelig slite meg ut
Men bare 4 uker igjen til ferie 

Vil bare sove ut og ha en natt søvn uten å må opp å tisse..
Og ikke får de vite noe før etter familie og uke 12!Begynner også nå å kjenne at noen av klærne sitter strammere rundt hofta. Hjemme bruker jeg å ha på meg en trenings tights fra Pierre Robert som er MYE stretch i, men kjenner nå at den til tider ikke er like behagelig. Når jeg jobber fra kontoret har jeg vanligvis på meg skinny jeans fra B Young som det er skikkelig stretch i, men må vel snart gå til innkjøp av større størrelse eller noe type mamma bukser, men foreløpig går det. Er 10+0 i dag.Jeg passer INGEN bukser jeg har lenger, får de ikke over hoftene, og hvis jeg gjør det er magen for oppblåst/tjukk til å kneppe igjen.Jeg skjønner jo hvorfor, men akkurat nå føler jeg meg bare større generelt uten noe babymage. Føler meg tung overalt!
Kjøper dere større vanlige klær eller mammaklær? Er bare 7+6. Det er så tidlig enda, men kroppen har begynt å endre seg allerede kjenner jeg. Bruker kun joggebukser akkurat nå!![]()
? Er kun 10+1 i dag. Har blitt gradvis verre i løpet av de tre siste dagene. Trenger ikke nødvendigvis ha noe med graviditeten å gjøre ettersom jeg såvidt har antydning til mage. Det gjør det utrolig slitsomt å sitte og jobbe.Hatt noen tøffe dager på jobb hvor det skal omstruktureres. Jeg trives veldig godt der jeg er nå, så syns det er veldig trist. Prøver å være åpen og positiv til det nye.

Dette kom faktisk i etterkant. Dette kommer fra lengre oppi systemet, og sjefen sa at det vil bli enklere å styre dagen min. Så var ment som en gest fra sjefens side, men jeg har følt det litt som et tap.ser dette er en stund siden, og du skriver ikke akkurat hva de holder på med, men du kan jo vurdere å fortelle at du er gravid. Man får jo ofte litt vern av det![]()
Ah, skjønner! Så kjedeligDette kom faktisk i etterkant. Dette kommer fra lengre oppi systemet, og sjefen sa at det vil bli enklere å styre dagen min. Så var ment som en gest fra sjefens side, men jeg har følt det litt som et tap.![]()
Å bruke magemusklene påvirker ikke den lille. Og etterhvert som magen vokser så orker/klarer man ikke å stramme magen på samme måte...Jeg hadde noe helseproblemer for tre år siden som førte til en lengre utredning. Dette var skremmende og jeg har i ettertid slitt en del med angst. Har fått hjelp for det og det er mye mer håndterbart nå, men et av «symptomene» mine er at jeg ofte går rundt og strammer/spenner magemusklene. Må liksom tenke over å slappe av, og blir stresset av tanken på at det skader lillebølla. De skriver jo at den glatte muskulaturen slapper av og at det er viktig, men så driver jeg å spenner rundt store deler av dagen![]()