Klagetråd

I dag var det brun utflod på papiret og en del i trusa. Vet det kan være uskyldig, men føles også litt skummelt. Typisk det skjer på fredag før langhelg, sambo er 12t unna med bil...
Å nei!!!:(:Heartbigred sender deg en stor klem og håper virkelig virkelig det er uskyldig! :Heartbigred du må holde oss oppdatert

Skal prøve rugsprø i dag! Skal også kjøpe alt friskt jeg finner haha :joyful:

En liten ekstra klage i dag. Har følt meg så overveldet denne uka. Er litt ekstra redd og tenker. «Hvordan skal jeg klare dette? Blir jeg en god mor?» Er så redd for at jeg ikke skal være nok, at jeg er for ung + litt fødselsangst har også kommet nå nylig, noe jeg ALDRI har kjent på før. Til og med da jeg fant ut at jeg er gravid bare gledet jeg meg til fødsel, og nå sliter jeg med å se fødselsvideoer fordi jeg skal gjennom det selv. :nailbiting: Regner med at de fleste får øyeblikk med slike tanker. Det er så mye som skjer og skal skje framover! -Førstegangs :hilarious:

Det er derfor jeg ikke ser på fødselsvideoer :hilarious:
Men det er vel en konsekvens av alle hormonene som pumpes rundt i kroppen nå :p Du er nok ikke alene!

I dag var det brun utflod på papiret og en del i trusa. Vet det kan være uskyldig, men føles også litt skummelt. Typisk det skjer på fredag før langhelg, sambo er 12t unna med bil...

Så ekkelt med brun utflod. Er heldigvis normalt, men ja, føles likevel skummelt. Håper det ikke kommer noe mer!

Skal prøve rugsprø i dag! Skal også kjøpe alt friskt jeg finner haha :joyful:

En liten ekstra klage i dag. Har følt meg så overveldet denne uka. Er litt ekstra redd og tenker. «Hvordan skal jeg klare dette? Blir jeg en god mor?» Er så redd for at jeg ikke skal være nok, at jeg er for ung + litt fødselsangst har også kommet nå nylig, noe jeg ALDRI har kjent på før. Til og med da jeg fant ut at jeg er gravid bare gledet jeg meg til fødsel, og nå sliter jeg med å se fødselsvideoer fordi jeg skal gjennom det selv. :nailbiting: Regner med at de fleste får øyeblikk med slike tanker. Det er så mye som skjer og skal skje framover! -Førstegangs :hilarious:

Du er nok ikke for ung, kommer til å gå strålende :)

Jeg har født to ganger før, og kjenner ingen frykt for å gjøre det igjen. Det er vondt, men det går over ❤️

Skrev i en annen tråd at kvalmen var mye mindre, men det varte ikke lenge gitt. Har vært såå kvalm siden 1300. Begynner å bli lei maten jeg vanligvis spiser, sikkert fordi jeg må spise så ofte. Matlei rett og slett.

Må si det hjelper litt å lese i klagetråden og se at andre også plages :joyful: Ønsker ingen noe vondt, men godt å ikke være alene liksom :happy:

Opplevde det samme som deg i dag, og har fått tatt en hcg i dag og skal ta ny på søndag. Håper det bare er uskyldig. Krysser fingrene for oss❤️

Opplevde det samme som deg i dag, og har fått tatt en hcg i dag og skal ta ny på søndag. Håper det bare er uskyldig. Krysser fingrene for oss❤️
Takk for det ❤️ håper det samme for ❤️

Kjipt å måtte tisse hele tiden, når man ikke har do tilgjengelig hele tiden på jobb. Kan ikke be kollegaen min stoppe på hver bensinstasjon heller:shy: Jeg vil jo ikke at noen på jobben skal vite noe enda. :shy:
Sa jeg hadde mensen ;) Men det fungerer jo ikke hver uke :)

Sa jeg hadde mensen ;) Men det fungerer jo ikke hver uke :)

Nei, det er nettopp det. :p Er veldig påpasselig på å tisse når jeg har mulighet på jobben, og så prøver jeg å holde meg sånn at det ikke blir lagt merke til :hilarious: Overtenker sikkert det hele, men men.. :hilarious:

Du er nok ikke for ung, kommer til å gå strålende :)

Jeg har født to ganger før, og kjenner ingen frykt for å gjøre det igjen. Det er vondt, men det går over ❤️
Det er godt å høre! :love7 Tror det skumleste blir biten etter fødselen, å være forelder. Spennende, men skummelt! :nailbiting: Føler jeg må snakke mer med samboer om det; hans eneste tanke nå er PENGER haha! :hilarious: Han vil så gjerne gjøre mest mulig for å ha sikkerhet.

Det er godt å høre! :love7 Tror det skumleste blir biten etter fødselen, å være forelder. Spennende, men skummelt! :nailbiting: Føler jeg må snakke mer med samboer om det; hans eneste tanke nå er PENGER haha! :hilarious: Han vil så gjerne gjøre mest mulig for å ha sikkerhet.

Det skjønner jeg er skremmende. Håper du har noen i nettverket du kan støtte deg på. Selv ringte jeg mamma for alt mulig med første barnet :)

Min første klage, men jeg er sliten av å enten være ekstremt sulten, eller overmett. Føles ikke som om det finnes en mellomting...

Vondt i hode, og sliten i både kroppen å hode. Både mann og barn går meg litt på nærvene idag, det suger med dårlig vær, kan liksom ikke sende ungene ut heller.

Vondt i hode, og sliten i både kroppen å hode. Både mann og barn går meg litt på nærvene idag, det suger med dårlig vær, kan liksom ikke sende ungene ut heller.

Høres ut som vi har samme type dag idag :P
Orker ikke å forholde meg til mannen, men her er det heldigvis strålende sol og super varmt, så de har måtte være ute uten meg idag. Eldste er ikke hjemme, så da er det bare mannen og minsten :)

Høres ut som vi har samme type dag idag :P
Orker ikke å forholde meg til mannen, men her er det heldigvis strålende sol og super varmt, så de har måtte være ute uten meg idag. Eldste er ikke hjemme, så da er det bare mannen og minsten :)

Dumme følelser som bare har tatt over i dag. Er uggen, sliten og trøtt, kanskje det er det som har gjort meg så følelsesladet og lei. :confused: Har grått masse i dag og nå føler jeg meg litt tom. Vi har bestilt pizza til i kveld så det skal nok løfte på humøret! :joyful::Heartpink

Gravid-hormoner er... intenst. :confused2

Hvordan går det med deg??? ❤️

Back
Topp