Klagetråd

Har det helt likt! I dag er jeg på kontoret faktisk, og det er en helt annen verden. Her kan man liksom ikke legge seg ned, mens hjemme så blir det maaaange pauser på sofaen..
Ja, jobbet fra kontoret i går og kjente det var noe helt annet da man ikke kan ta seg pauser hvor man legger seg på sofaen for å sove litt. Hadde attpåtil møtt opp 40 min tidligere enn jeg trengte ettersom jeg har så mye å gjøre og hadde en kjøretime rett etter jobb (holder på med å kjøre opp til sertifikat). Dro hjemmefra rundt kl 07:10 og var ikke hjemme før rundt kl 16:45. Var helt utslitt. Hadde atpåtil bare sovet 4,5 timer den natta så i går kveld lå jeg og hylskrek i senga fordi jeg var så sliten. Stakkars samboeren min visste ikke sine arme råd.
Er som sagt veldig sliten i dag og så skal slutte med å dra tidlig på jobb når jeg jobber derfra. Satser på at det ikke blir like ille når jeg bare blir ferdig med det første trimesteret :) Tror også at jeg stresser for mye og det hjelper jo lite ;)

Såååå skuffet :( Vi skulle ha den digge middagen! Grillet laks, scampi og kylling med krema grønnsaker til. Og så klarer jeg bare å smake én bit av hver ting før jeg blir kvalm. :arghh: Prøver så å ta noen biter til, fordi det var jo veldig godt, men kjenner det bare vokser i halsen på meg. :wideyed:
Så.. det var den middagen :arghh:

Såååå skuffet :( Vi skulle ha den digge middagen! Grillet laks, scampi og kylling med krema grønnsaker til. Og så klarer jeg bare å smake én bit av hver ting før jeg blir kvalm. :arghh: Prøver så å ta noen biter til, fordi det var jo veldig godt, men kjenner det bare vokser i halsen på meg. :wideyed:
Så.. det var den middagen :arghh:

Åå det hørtes veldig godt ut! Skjønner at det var frustrerende...
Vi skulle ha pasta og kjøttsaus, jeg fikk ned en bit men var helt umulig å spise... generelt en dårlig dag idag, måtte bare legge meg...

Åå det hørtes veldig godt ut! Skjønner at det var frustrerende...
Vi skulle ha pasta og kjøttsaus, jeg fikk ned en bit men var helt umulig å spise... generelt en dårlig dag idag, måtte bare legge meg...

Det kjipeste er jo at det smaker veldig godt, men man klarer bare ikke å spise :(
Uff, kjedelig med så dårlig form som du er altså :arghh:

Det kjipeste er jo at det smaker veldig godt, men man klarer bare ikke å spise :(
Uff, kjedelig med så dårlig form som du er altså :arghh:

Ja kjempe kjipt :(

Ja det er det.... når jeg er ferdig med denne graviditeten har jeg totalt sett vært kvalm i over 2 år av livet mitt :P

I dag våknet jeg også kl 5, og bare wtf? Tok på meg øyebind og fikk sove en times tid til. Ellers startet jeg dagen med tidens brekningsanfall over doen :sick009

I dag har kvalmen bare tatt helt av :grumpy: Spyet ligger i halsen, men kommer ikke noe ut. Har heldigvis hjemmekontor i dag og kan ta pauser, men sliter med konsentrasjonen :sour:

Har knapt klart å spise noe i dag. Våknet kvalm, slet med å pusse tennene, klarte ikke tanken på mat. Dro i butikken og kjøpte meg eplemost, farris bris, og en pakke med tuc kjeks. Det ble jevnt fordelt utover dagen, og først kl 13 klarte jeg å få i meg litt til, så da ble det en liten sandwich. Nå er det snart middagstid igjen, og jeg takler ikke tanken på mat igjen selv om jeg egentlig er ganske sulten. :(

Har knapt klart å spise noe i dag. Våknet kvalm, slet med å pusse tennene, klarte ikke tanken på mat. Dro i butikken og kjøpte meg eplemost, farris bris, og en pakke med tuc kjeks. Det ble jevnt fordelt utover dagen, og først kl 13 klarte jeg å få i meg litt til, så da ble det en liten sandwich. Nå er det snart middagstid igjen, og jeg takler ikke tanken på mat igjen selv om jeg egentlig er ganske sulten. :(
Jeg sliter også med å få i meg mat. Er veldig sulten, men tanken på mat gjør at det vrenger seg i magen. Spist et «fullverdig» måltid i dag - wienerpølse med pommes frites - fra en bensinstasjon når jeg var krisesulten :oops:

I dag har jeg vært kvalm fra morgenen og det kommer i bølger enda! Ingen matlyst og har bare craving på noe friskt, som Bris, saft, saftis, frukt, bær, etc. Men det gir liksom ikke så mye næring som jeg trenger. Hvis jeg spiser brød blir jeg uggen. Middag; uggen. :meh: På en måte føles det bra at jeg ikke er alene... :hilarious: Men jeg føler med dere. :oops:

Jeg sliter også med å få i meg mat. Er veldig sulten, men tanken på mat gjør at det vrenger seg i magen. Spist et «fullverdig» måltid i dag - wienerpølse med pommes frites - fra en bensinstasjon når jeg var krisesulten :oops:

I dag har jeg vært kvalm fra morgenen og det kommer i bølger enda! Ingen matlyst og har bare craving på noe friskt, som Bris, saft, saftis, frukt, bær, etc. Men det gir liksom ikke så mye næring som jeg trenger. Hvis jeg spiser brød blir jeg uggen. Middag; uggen. :meh: På en måte føles det bra at jeg ikke er alene... :hilarious: Men jeg føler med dere. :oops:

Vet vi er forskjellige, men jeg ble lykkelig når jeg oppdaget hvor godt det var med rugsprø med ost, selv når jeg var kvalm. Så spiste det til middag i dag :hilarious: Men altså, hvis dere ikke har prøvd rugsprø enda så funket hvertfall det for meg :happy:

Æsj, naboen er ute og røyker og det trekker rett inn på soverommet vårt. :meh: Røyklukt er det verste!! :puke_r

Vet vi er forskjellige, men jeg ble lykkelig når jeg oppdaget hvor godt det var med rugsprø med ost, selv når jeg var kvalm. Så spiste det til middag i dag :hilarious: Men altså, hvis dere ikke har prøvd rugsprø enda så funket hvertfall det for meg :happy:

Æsj, naboen er ute og røyker og det trekker rett inn på soverommet vårt. :meh: Røyklukt er det verste!! :puke_r
Rugsprø er absolutt verdt et forsøk! Jeg får i meg frukt, men burde ha noe annen næring også. Takk for tips :D

Rugsprø med jalapeño tubeost har jeg funnet ut at er det enkleste å spise når ingenting frister:yuck: blir alltid bedre i formen når jeg spiser

Kjipt å måtte tisse hele tiden, når man ikke har do tilgjengelig hele tiden på jobb. Kan ikke be kollegaen min stoppe på hver bensinstasjon heller:shy: Jeg vil jo ikke at noen på jobben skal vite noe enda. :shy:

Skal prøve rugsprø i dag! Skal også kjøpe alt friskt jeg finner haha :joyful:

En liten ekstra klage i dag. Har følt meg så overveldet denne uka. Er litt ekstra redd og tenker. «Hvordan skal jeg klare dette? Blir jeg en god mor?» Er så redd for at jeg ikke skal være nok, at jeg er for ung + litt fødselsangst har også kommet nå nylig, noe jeg ALDRI har kjent på før. Til og med da jeg fant ut at jeg er gravid bare gledet jeg meg til fødsel, og nå sliter jeg med å se fødselsvideoer fordi jeg skal gjennom det selv. :nailbiting: Regner med at de fleste får øyeblikk med slike tanker. Det er så mye som skjer og skal skje framover! -Førstegangs :hilarious:

Fy fader jeg er i dårlig form for tiden! Kan ikke huske at jeg var i så dårlig form med de andre barna.. De siste dagene har jeg vært konstant kvalm, uansett hva jeg spiser, så ubeskrivelig sliten at jeg føler jeg skal besvime flere gang i løpet av dagen. Men tar det som et godt tegn da, siden jeg har vært så å si symptom fri fram til uke 7.

I dag var det brun utflod på papiret og en del i trusa. Vet det kan være uskyldig, men føles også litt skummelt. Typisk det skjer på fredag før langhelg, sambo er 12t unna med bil...

Back
Topp