Førstegangsmamma2020
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Julistrålene 2025 ♡
Snøkrystallene2021❄️
Februarbarna 2023
Ja, jobbet fra kontoret i går og kjente det var noe helt annet da man ikke kan ta seg pauser hvor man legger seg på sofaen for å sove litt. Hadde attpåtil møtt opp 40 min tidligere enn jeg trengte ettersom jeg har så mye å gjøre og hadde en kjøretime rett etter jobb (holder på med å kjøre opp til sertifikat). Dro hjemmefra rundt kl 07:10 og var ikke hjemme før rundt kl 16:45. Var helt utslitt. Hadde atpåtil bare sovet 4,5 timer den natta så i går kveld lå jeg og hylskrek i senga fordi jeg var så sliten. Stakkars samboeren min visste ikke sine arme råd.Har det helt likt! I dag er jeg på kontoret faktisk, og det er en helt annen verden. Her kan man liksom ikke legge seg ned, mens hjemme så blir det maaaange pauser på sofaen..
Er som sagt veldig sliten i dag og så skal slutte med å dra tidlig på jobb når jeg jobber derfra. Satser på at det ikke blir like ille når jeg bare blir ferdig med det første trimesteret
Prøver så å ta noen biter til, fordi det var jo veldig godt, men kjenner det bare vokser i halsen på meg. 

Spyet ligger i halsen, men kommer ikke noe ut. Har heldigvis hjemmekontor i dag og kan ta pauser, men sliter med konsentrasjonen 
På en måte føles det bra at jeg ikke er alene...
blir alltid bedre i formen når jeg spiser
Jeg vil jo ikke at noen på jobben skal vite noe enda.
Regner med at de fleste får øyeblikk med slike tanker. Det er så mye som skjer og skal skje framover! -Førstegangs