Klagetråd

Har litt takvise murringer. Ingen blod enda. Kjenner jeg bekymrer meg en del nå da det var slik forrige SA begynte. :confused:
Sender gode, varme klemmer ❤️ og håper det er uskyldig!

Jeg har en samboer som snorker og jeg blir GAL! :mad: Tenker mange vonde tanker i løpet av natta når det holder meg våken, mens jeg samtidig syns synd på stakkaren som ikke kan noe for det :oops:

Jeg har en samboer som snorker og jeg blir GAL! :mad: Tenker mange vonde tanker i løpet av natta når det holder meg våken, mens jeg samtidig syns synd på stakkaren som ikke kan noe for det :oops:
Mannen min fikk gjort et inngrep som het «krympe nesesvampene», og har nesten ikke snorka siden! Tok 10 min hos fastlegen. (Nå er det bare bikkja som snorker).

Har vondt i ryggen! Våknet 5. 30 idag, og kom meg nesten ikke rundt i senga! :sorry:
Fikk også migrene i går kveld, fikk heldigvis sove før hodepinen kom, så idag er jeg bare litt tung i hode..

Mannen min fikk gjort et inngrep som het «krympe nesesvampene», og har nesten ikke snorka siden! Tok 10 min hos fastlegen. (Nå er det bare bikkja som snorker).
Jeg håpet det kunne bli gjort noe sånt! Men fastlegen fant ingenting unormalt, så han venter på time hos ØNH. Håper de finner noe å gjøre, for jeg blir tappa for energi av så lite og usammenhengende søvn :sorry:

Jeg håpet det kunne bli gjort noe sånt! Men fastlegen fant ingenting unormalt, så han venter på time hos ØNH. Håper de finner noe å gjøre, for jeg blir tappa for energi av så lite og usammenhengende søvn :sorry:
Guttungen fikk fjernet polypp mellom nese og hals, og har ikke snorket siden! Han fikk også redusert halsmandler, så kan ha en sammenheng der.

Guttungen fikk fjernet polypp mellom nese og hals, og har ikke snorket siden! Han fikk også redusert halsmandler, så kan ha en sammenheng der.
Åå, så bra da. Håper de finner noe sånt som kan fikses hos samboeren min også :smiley-angelic001

Bittepittelitt antydning til lyyyyyys brun farge på utflod igår og idag. Prøver å huske alt jeg har lest om at det er HELT vanlig, men bekymrer meg lell! Løper på do og sjekker HELE tida...

Ømme pupper som vanlig, og de vanlige stikningene og murringen er der.

Har mamma og pappa på besøk, og skal ikke fortelle det før neste uke, for har legetime mandag og TUL fredag... Slitsomt å holde det skjult når jeg er både bekymra og uggen. Sover fremdeles dårlig, og begynner å bli sliten på grunn av det.

Hallo kvalme! Kommer etter kaffe og mat og dette er ikke gøy. Har brekt meg en gang siden det dukket opp og tanken på enkelte ting (spesielt tanken på bakterier generelt, hahaha what?!) gjør meg kvalm igjen. :hungover:

Og i natt ble jeg plutselig ekstremt overveldet og lei meg av ingenting. Prøvde å holde inne tårene, men det var faktisk helt umulig. Er vanligvis en person som er veldig flink, litt FOR flink å holde inne følelser. Men hjelpe meg hvor jeg gråt. Hulket skikkelig og har vært tett i nesten siden da.

Blitt hard i magen allerede. Gleder meg virkelig til den klissete og kvalmende søte lactulosen :depressed::meh: Har ikke savna den for å si det sånn.

Smerter i korsryggen og litt murringer. Tenker en del på statistikk, og det er jo en god sjangs for å miste. Alltid noen i disse termingruppene som opplever sa og ma, og jeg tenker at det blir sikkert meg. Føles som om jeg bare går rundt å venter på å miste.

Hallo kvalme! Kommer etter kaffe og mat og dette er ikke gøy. Har brekt meg en gang siden det dukket opp og tanken på enkelte ting (spesielt tanken på bakterier generelt, hahaha what?!) gjør meg kvalm igjen. :hungover:

Og i natt ble jeg plutselig ekstremt overveldet og lei meg av ingenting. Prøvde å holde inne tårene, men det var faktisk helt umulig. Er vanligvis en person som er veldig flink, litt FOR flink å holde inne følelser. Men hjelpe meg hvor jeg gråt. Hulket skikkelig og har vært tett i nesten siden da.
Jeg har det på samme måte, gråter og er småsur, det kjennes ut som om jeg ikke er lykkelig, noe jeg absolutt ikke trenger å tenke. Tror bare det kommer av hormoner og at man er sliten. Men tungt når det står på...

Jeg har det på samme måte, gråter og er småsur, det kjennes ut som om jeg ikke er lykkelig, noe jeg absolutt ikke trenger å tenke. Tror bare det kommer av hormoner og at man er sliten. Men tungt når det står på...
Ja samme, føler at jeg har null kontroll over følelsene mine. Det er så rart! Kjenner at jeg fort blir sur og irritert, spesielt hvis noe ikke funker eller bruker litt tid. Er så utålmodig for tiden! Men det verste er gråtingen, når det står på. Hater å ikke ha kontroll, og disse følelsene bare tar over. :wideyed:

Back
Topp