Klagetråd

Tips som kanskje kan friste litt som man gjøre litt sunt og en fin måte å snike seg selv og barna grønnsaker: Fried rices :D Har så dilla!

1. Kok ris (fullkorn for sunnere variant) og avkjøl, eller bruk gårsdagens rester? (Viktig: ris skal kjøles ned raskt)
2: Ta grønnsakene du liker, eventuelt hva du har av restegrønnsaker i kjøleskap.Jeg bruker en chopper og i dag kjørte rødløk, vårløk og brokkoli i den så det bli bittesmå biter. Guleroten rasper jeg i det store rivjernet. Stek grønnsakene i godt med smør.
3. Kutt kylling eller annet kjøtt i små biter
4. Ta av grønnsakene og ha i mer smør og brun kyllingen
5. Ha i risen i kyllingen og stek på middels-høy varme
6. Bland sammen en god dæsj østersaus og soyasaus i en kopp og hell over ris og kylling.
7. Hiv oppi grønnsakene
6. Knekk 3-4 egg og visp den raskt sammen, lag eggerøre i egen panne og tilsett med resten, eller lag det rett i pannen med alt det andre.

Ble plutselig sliten og sur, og masse stikninger i magen.

Mannen prøver å fortelle eviglange historier (han er kriminell på det) og jeg har bare lyst til å be ham holde til h***ete kjeft.

Gud, nå er jeg sjarmerende gitt!

Jeg må tisse! Vi bytter do, så akkurat nå er vi uten do et øyeblikk. Jeg har allerede vært borte hos svigermor og lånt doen to ganger, og nå er jeg redd hun vil fatte mistanke hvis jeg låner doen hennes enda en gang på så kort tid! :inpain:
Dobyttet tar litt lenger tid enn forventet siden ny do ikke passet i gammelt rør, så det førte med seg litt merarbeid. :inpain:

Vil også klage på at det nyvaska badet nå ser ut som det ikke har blitt vasket på to år etter bytte av doen :smiley-angry017:smiley-chores020

Prøvd å få time til TUL i over en uke nå. Får ikke svar fra klinikken og jeg blir gal :banghead: Trenger en dato å forholde meg til nå!

Dritt lei av denne kvalmen, og kjenner på alle plan at dette her gjør jeg ikke flere ganger. Noen dager har vært så ille at jeg har tenkt på om jeg faktisk skal gjennomføre dette svangerskapet eller ikke...

Klager på at jeg er så inni h** trøtt. Klarer ikke en hel dag uten å måtte sove en time eller to på ettermiddagen.

Har litt takvise murringer. Ingen blod enda. Kjenner jeg bekymrer meg en del nå da det var slik forrige SA begynte. :confused:

Har litt takvise murringer. Ingen blod enda. Kjenner jeg bekymrer meg en del nå da det var slik forrige SA begynte. :confused:
Uff! Så ekkelt å kjenne på og bekymre seg for. Sender deg en klem og håper virkelig at dette er helt vanlig og uskyldig :Heartbigred

Uff! Så ekkelt å kjenne på og bekymre seg for. Sender deg en klem og håper virkelig at dette er helt vanlig og uskyldig :Heartbigred

Tusen takk. ❤️ Prøver å avlede tankene nå. Kan være jeg bekymrer meg litt ekstra fordi jeg angivelig er 5+6 i dag, og jeg mistet 6+1 sist.

Hjelpes, så dårlig jeg blir etter mat! Den ekstreme sulten er ikke så ekstrem lenger, den er bare byttet ut med en uggen følelse. Kjenner på sult, men gruer meg til å spise fordi jeg vet at jeg blir dårlig + at alt kommer opp i halsen hvis jeg rører meg. Vil bare sove det bort... :meh: Er også veldig trøtt da, men prøver å holde meg til en blund før kvelden. :smiley-ashamed004

Back
Topp