Klagetråd

Noen andre som sliter med at de føler de ikke klarer yte optimalt på jobben i disse dager? Jobber offentlig og vi sliter med underbemmaning. På onsdag var jeg alene på min avdeling (vi er egentlig 4 stk) og det ble så mye pågang til slutt fra kunder at jeg måtte slå av jobb mob for å klare å skrive ferdig notater på det jeg akkurat hadde holdt på med før jeg tok imot ny henvendelse. Har i tilleg type 1 diabetes og hadde store problemer med blodsukkeret. Hadde avtalt med sjefen at jeg kunne avspasere fra kl 12:45 ettersom jeg skulle ha kjøretime. Begynte å tenke på hva som kunne være årsaken til alle problemene med blodsukkeret da det plutselig gikk opp for meg... du har glemt å ta morgen insulin :inpain: Var så stresset på jobb at det gikk rett i glemmeboka :confused005 Hadde litt problemer med blodsukker resten av dagen, men gikk heldigvis bedre etterpå når jeg hadde skjønnt hva årsaken var.

Håper bare stressnivået på jobb roer seg litt ned snart. Heldigvis bare 3 jobbuker igjen før jeg tar ferie :cool05

Vet ikke om man kan få bekkenløsning så tidlig, men jeg har vondt i hoften; det stråler ned mot rumpa og inn mot lysken. Og så har jeg ubehag i korsrygg. Yter ikke optimalt på jobb jeg heller pga det... Slitsomt! :sorry:

Jeg er 11+4 og kvalmen har først kommet nå de siste to ukene. Kommer som en bølge og forsvinner like fort som det kommer. Veldig slitsomt. Har tre barn fra før, og har ikke vært kvalm i de svangerskapene.
Slitsomme greier... Uten tvil! Har 'bare' to fra før her, men kvalmen har vært så ulmende siden uke 6, at det har hengt ved hele dagen... :facepalm: men, nå virker det som om ting leter noe uke for uke :happy:
Satser på at du får det kortvarig! :joyful:

Må klage litt over at de to første dagene av ferien har jeg stått opp med en lys våken snart-treåring lenge før klokka 7 :hungover: I går sovnet jeg flere ganger i løpet av dagen, helt skutt.

Det blir ikke én eneste bit til med pizza i dette svangerskapet! Fy søren så dårlig jeg har sovet i natt, har hatt så masse luftsmerter. :inpain:
Er bedre nå, men fy søren så trøtt jeg er! Kjenner nå at dette kommer til å bli en tung dag på jobben..

Sliter så mye med tretthet og at jeg er så enormt sliten :-/ Og nå har jeg så vondt øverst i rompa liksom? Nedenfor korsryggen. Vondt å sitte :-(

Last edited:
Klager over minsten som starter dagen alt fra mellom kl 4-6....i tillegg er han snørrete og får ikke gå i bhg. Det tar på :crybaby2

Klager over begynnende bekkenløsning, smerter i magen som jeg ikke vet om er luftsmerter eller smerter fra livmor.

Klager over det alt for varme været. Er så lei av den intense varmen nå. Og den klamme lufta.
Kan jeg få tilbake vanlig norsk sommer snart? :arghh:

Har vondt mellom beina, i beinet. Tror jeg kommer til å få skikkelig bekkenløsning denne gangen..

Klager over at det er altfor varmt, er kvalm, føler meg crap, ser ut som crap, samboer får mest sansynlig ikke fri til å bli med på duo/dobbeltest, er lei meg, grått nesten i hele dag. Er redd og bekymra. Skikkelig drittdag

Klager over bekkenleddsmerter allerede :( Jeg er nødt til å klare å gå uten at det skal være alt for vondt!!! Jobben min ER å gå :nailbiting: Og jeg er virkelig glad i jobben min, så jeg vil jobbe til desember! :nailbiting:

Klager over bekkenleddsmerter allerede :( Jeg er nødt til å klare å gå uten at det skal være alt for vondt!!! Jobben min ER å gå :nailbiting: Og jeg er virkelig glad i jobben min, så jeg vil jobbe til desember! :nailbiting:
Da skader ikke å prøve fysioterapi eller lignende :) så klarer du kanskje å holde det i sjakk ❤️

Da skader ikke å prøve fysioterapi eller lignende :) så klarer du kanskje å holde det i sjakk ❤️

Ja tenkte å bestille time til det :) Skal også melde meg på gravidyoga og se om det hjelper. :)

GI MEG TORDENVÆR! Jeg klarer ikke denne klamme varme lufta noe mer :arghh: Jeg orker ikke gjøre noe som helst omtrent. Blir så slått ut av dette været. Det er en grunn til at jeg aldri reiser til varmere strøk på sommeren :wtf:

Hadde gleda meg i to uker nå til besøk hjemme, med sol og bading på favorittstranda. Kom ned igår kveld, i natt fikk bikkja våteksem, så måtte dra hjem 0530 for å dra til veterinæren. Nå blir vi bare her. Meldt regn imorgen, og 17gr og overskya fra onsdag når jeg tar ferie... Typisk!!!

GI MEG TORDENVÆR! Jeg klarer ikke denne klamme varme lufta noe mer :arghh: Jeg orker ikke gjøre noe som helst omtrent. Blir så slått ut av dette været. Det er en grunn til at jeg aldri reiser til varmere strøk på sommeren :wtf:

Her er det meldt tordenvær i kveld, jeg gleder meg! Er det meldt hos deg?

Back
Topp