Førstegangsmamma2020
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Julistrålene 2025 ♡
Snøkrystallene2021❄️
Februarbarna 2023
Noen andre som sliter med at de føler de ikke klarer yte optimalt på jobben i disse dager? Jobber offentlig og vi sliter med underbemmaning. På onsdag var jeg alene på min avdeling (vi er egentlig 4 stk) og det ble så mye pågang til slutt fra kunder at jeg måtte slå av jobb mob for å klare å skrive ferdig notater på det jeg akkurat hadde holdt på med før jeg tok imot ny henvendelse. Har i tilleg type 1 diabetes og hadde store problemer med blodsukkeret. Hadde avtalt med sjefen at jeg kunne avspasere fra kl 12:45 ettersom jeg skulle ha kjøretime. Begynte å tenke på hva som kunne være årsaken til alle problemene med blodsukkeret da det plutselig gikk opp for meg... du har glemt å ta morgen insulin
Var så stresset på jobb at det gikk rett i glemmeboka
Hadde litt problemer med blodsukker resten av dagen, men gikk heldigvis bedre etterpå når jeg hadde skjønnt hva årsaken var.
Håper bare stressnivået på jobb roer seg litt ned snart. Heldigvis bare 3 jobbuker igjen før jeg tar ferie
Var så stresset på jobb at det gikk rett i glemmeboka
Hadde litt problemer med blodsukker resten av dagen, men gikk heldigvis bedre etterpå når jeg hadde skjønnt hva årsaken var. Håper bare stressnivået på jobb roer seg litt ned snart. Heldigvis bare 3 jobbuker igjen før jeg tar ferie

men, nå virker det som om ting leter noe uke for uke 

I går sovnet jeg flere ganger i løpet av dagen, helt skutt.

Og jeg er virkelig glad i jobben min, så jeg vil jobbe til desember!
uke 13+3. Fler?