Klagetråd

Jeg er sykt øm i puppene enda:banghead: uke 13+3. Fler?
Er også sykt øm på i puppene :inpain: Hvis samboer rører de er det ekstremt ubehagelig... vet ikke om det er likedan for deg, men for meg gjelder det nesten kun ved berøring innenfor areola. Jo lenger mer midten jo verre er det.
 
Her er det meldt tordenvær i kveld, jeg gleder meg! Er det meldt hos deg?

Her er det ikke meldt tordenvær så langt værvarselet kan vises.
Men jeg synes jeg hørte det buldre borti her nå, men i følge lightningsmaps.org har det ikke vært noe lyn i nærheten. :confused005 Jeg får bare fortsette å danse tordendansen og håpe at det hjelper :hilarious:
 
Haha, værvarselet oppdaterte seg nå, så da er det i det minste meldt tordenvær i morgen :D
 
Er så forbaska hard i magen, minste er seriøst overalt om dagen, like før han begynner å klatre oppover veggene! Og når han er absolutt overalt, så er det jo ikke tid til å sitte på do i en hel evighet heller, ikke det at det kommer noe ut på do da.
 
Her er det ikke meldt tordenvær så langt værvarselet kan vises.
Men jeg synes jeg hørte det buldre borti her nå, men i følge lightningsmaps.org har det ikke vært noe lyn i nærheten. :confused005 Jeg får bare fortsette å danse tordendansen og håpe at det hjelper :hilarious:
Haha, værvarselet oppdaterte seg nå, så da er det i det minste meldt tordenvær i morgen :D

Du må være god til å danse!! :hilarious::hilarious:
 
Har begynt å slite med smerter i korsryggen allerede.. skal ikke mye aktivitet til heller, har alltid hatt problemer med korsryggen, men angrer nå på at jeg ikke har vært flink å ta ryggøvelser de siste mnd..
 
Sult er blitt om til uggenhet/kvalme igjen nå... Jeg har også slitt med luft og forstoppelse, noe som blir smertefullt! Og halsbrannen er tilbake, bare dobbelt så ille. Det brenner gjennom hele røret. :sorry: Åh, hadde håpet det skulle roe seg. Jeg fikk noen gode, så og si symptomfrie uker da!
 
Usj.. kvalmen har vært mye bedre i det siste, men i dag våknet jeg kvalm midt på natta, og fortsatt kvalm på morgenen. Frokosten hjalp ikke heller. :depressed: Ikke veldig fristet til å dra på jobb i dag, men jeg må jo bare prøve, så får jeg heller bare dra hjem hvis det blir for ille. :confused:
 
Og jeg starter dagen med bekkenleddsmerter.. :bored: God mandag! :bag:
 
Er i uke 12, yay! :joyful: Men stress... det slapp jeg ikke unna. Skulle flytte ut i dag, men huseier skulle være så vanskelig. Så nå ender dette vel opp i en sak eller noe... Jeg trenger seriøst ikke mer stress, etter to uker med flyttelass og vasking flere runder. Kroppen og hodet mitt takler ikke mer. Samboer skal reise tilbake i morgen og gå over en gang til, for vi kan ikke se på bildene vi tok at noe var galt. Men vi vil jo få snakket med han. Håper dette ordner seg!! :nailbiting:
 
Fått urinveisinfeksjon, glemte å si jeg var gravid selvfølgelig så da må jeg ringe i morgen å høre om den AB jeg får kan tas av gravide :inpain:
 
Fått urinveisinfeksjon, glemte å si jeg var gravid selvfølgelig så da må jeg ringe i morgen å høre om den AB jeg får kan tas av gravide :inpain:

søk den opp på relis så får du svar på det :)
 
Nå er jeg lei!
Såå kvalm i uke 12, vond rygg og migrene hver kveld i 2 uker.
Og på toppen av alt har jeg blitt sååå forkjølet, bare fordi min (egentlig helt fantastiske) forlovede tenkte han skulle sette soveromsviften på enda kaldere og kraftigere i natt. Feber og potte tett i nesa. Hipp hurra.
Takk for meg ❤️
 
Håper ingen av dere får astma barn! Mellomste har astma, og begynte i helgen med pustevansker, ble litt lettere når vi kom hjem, helt til han våknet i sted, da var han helt tett igjen..
 
Håper ingen av dere får astma barn! Mellomste har astma, og begynte i helgen med pustevansker, ble litt lettere når vi kom hjem, helt til han våknet i sted, da var han helt tett igjen..

Uff det er så vondt :( håper det gir seg snart ❤️
Håper vi slipper ett astmabarn til. Alle de timene med våking over barnet som ikke puster optimalt, alle turene til legevakt i full fart, nei uff. Det er ett skikkelig traume i meg.
 
Føler meg tett ned gjennom spiserøret, som om ingenting går ned. ALT kommer opp igjen - ferskt... Vann, mat, you name it. Er heller ikke forstoppet, så må jo være skikkelig slappe lukkemuskler jeg har fått.

Er også så uggen og vil IKKE ha mat. Føler sult noen ganger, men ingen del av meg vil spise mat. Brekker meg når jeg spiser middag eller myk mat, som yoghurt.

Gleeeder meg til jeg føler meg bedre, når det enn skjer! :nailbiting:
 
Er så ufattelig trøtt og fryser noe innmari. Vurderte å bruke egenmelding selv om jeg jobber fra hjemmekontor i dag. Har egentlig bare mest lyst til å krølle meg sammen på sofaen innpakket i tepper og sove... men har så utrolig mye å gjøre på jobb. Takk og lov for at det bare er noen få dager igjen til det er ferie.
 
Kan klage litt i dag.. :) bikket 13 uker og blir bare mer å mer kvalm å enda like trøtt. Ferien starter i morgen og jeg har pakket akkurat null.. er ubrukelig!!
 
Back
Topp