Klagetråd

Er det lov å klage over at husnissen ikke har vasket tøy på to uker, så vi nå er tomme for rent tøy alle mann og må gå i pysj i morgen? smiley-chores003:laughing025
Stakkars husnissen:laughing002 han får skylda :smiley-ashamed005

Akkurat nå er jeg irritert på gubben. Starter dagen dårlig med kvalme før jeg har stått opp.. han reiser på jobb. Jeg må følge opp en lite motivert 2 klassing og en enda mindre motivert 8 klassing.. så halvannen times møte, hvor gubben er hjemme og skal ta seg av det siste skolearbeidet så resten av dagen er fri.
Hva gjør han? Setter på TV og slapper av.. når møtet mitt er ferdig må han gå - og vi må fortsette skolearbeidet han ikke gadd å ordne opp i....
jeg la ned protest, krøyp under et pledd og har ikke tenkt å komme fram før til middag.
:banghead::banghead:

Er så kvalm og spyr bare jeg beveger meg. Har i tillegg vondt som kommer og går på ene siden nederst i magen, noen ganger så vondt at jeg spyr av bare det. Nå har jeg lagt i sengen i snart 3 timer, etter å ha lagt på sofaen like lenge. Mannen må gjøre alt og jeg har så dårlig samvittighet! Dette blir definitivt sistemann :depressed:

Jeg har så mye ubehag i magen! Det presses på alle kanter og jeg sliter med å finne en god sitte- og liggestilling.

I dag er en sånn dag der jeg helst skulle ha lagt meg på soverommet og rett og slett sovet bort hele dagen. Det er ingen spesiell grunn til at alt er dritt, men jeg merker at humøret og formen ikke er på den positive siden i dag :bag:

Jeg blir så utslitt av kvalmen! Har sendt mannen på apoteket for å kjøpe Postafen, håper det hjelper.. Skal på jobb på mandag, og ser virkelig mørkt på det hvis ikke dette kan roes på noe vis :dead:

Etter å ha vært kvalm av og på de siste ukene måtte jeg gi tapt og stikke hodet nedi doskåla.. oppkast er virkelig noe av det verste jeg vet!!:sorry::banghead:

Jeg blir så utslitt av kvalmen! Har sendt mannen på apoteket for å kjøpe Postafen, håper det hjelper.. Skal på jobb på mandag, og ser virkelig mørkt på det hvis ikke dette kan roes på noe vis :dead:
Jeg synes Postafen hjelper, men kun hvis jeg tar den tidlig nok. Altså før jeg blir skikkelig kvalm, den tar ca 20 min før den virker. Håper den virker for deg

Fikk grei effekt, har fått sovet litt og fått i meg litt mat. Men usikker på om trettheten kom pga Postafen eller om det bare er den vanlige knekken som bruker å komme, må finne ut av det før jeg forsøker med tablett før jobb.. Ikke aktuelt å være sløv da.

Er så lei av å ikke fungere, men har bare hatt det sånn i en uke! Nå er det nesten sånn at jeg skulle ønske jeg ble lagt inn igår fordi jeg skal plutselig prøve meg på 3 kvalmestillende samtidig og jeg aner ikke hvordan jeg reagerer på dem. Det er ganske ekkelt når jeg har barna rundt meg 24/7.

Skikkelig luftsmerter i kveld... veldig ubehagelig.. tips eller erfaringer?

En uke før jeg fant ut at jeg var gravid hadde jeg mye menssmerter, i morgen er det en uke siden jeg fant ut av det, så nå er det over to uker med sterke kramper hver eneste dag, hele dagen. Gleder meg til å levere hjemmeeksamen så jeg kan ta påskeferie og bare ligge rett ut...

Uke 10+3 og NÅ skulle kvalmen melde seg. Jeg som var på skryteren i går om at jeg slapp unn det værste :smiley-bounce015

7+5 spydde for første gang i dag av kvalmen, håper ikke det blir det nye

Jeg K L Ø R ! :scared007
Håper virkelig legene har fått snakka sammen og jeg kan få noe som demper kløen i morgen!

Er skikkelig lei i dag. Så lei av å ligge stille. Og kvalmen. Og tisse en million ganger i døgnet.
puh. Ut med det.

Er skikkelig lei i dag. Så lei av å ligge stille. Og kvalmen. Og tisse en million ganger i døgnet.
puh. Ut med det.
Enig. Jeg og er skikkelig lei. Lei av å være dårlig 24/7, lei av å ligge i ro i sengen eller på sofaen for å ikke spy. Lei av å føle meg helt udugelig. Blir ekstra lei når det er så fint vær og alle andre er ute og nyter solen!
Er derimot ikke lei av å tisse. Har ikke tisset siden igår kveld, må ikke tisse heller. Er nok rimelig dehydrert :rolleyes:

Hadde planlagt å juble for at kvalmen holdes i sjakk med tabletter, men vil heller klage litt over at jeg nå har begynt med spontanblødning av neseblod! Og ikke bare litt heller, massakre ut nesen :woot: Dette er nytt for meg..

Back
Topp