Klagetråd

23.45, sitter på do med diaré som aldri vil gi seg.. Helt grusomt og blir skikkelig bekymret.

Vi har hatt noe slikt i hus her også. I kombinasjon med feber, verk og frost i kropp, hoste og diverse andre greier. Mannen har vært kvalm og hatt diarè i nesten èn uke! Jeg slapp unna med to dager.
Vi kan ikke utelukke Korona, og har derfor buret oss inne. Men nå er vi endelig bedre.

Jeg har derimot motsatt problem nå; er litt hard i magen, såpass at det blør litt. Skvatt skikkelig da jeg var på do i sted, ble bekymret! Får håpe det gir seg, hvis ikke må jeg vel finne fram Betulac'en igjen... Levde med den store deler av forrige svangerskap.
 
Tenkte at ryggen var bedre, men no stråla det ned til kneet på venstre sida.. :arghh:
 
merker at dette corona greiene gjør meg ekstra følsom. Men må klage på magetrøbbel, halsbrann og forstoppelse :( er stadig som det ligger en klump i magen :(
 
Dagen begynte så bra, med sol og kos på verandaen. Nå ligger jeg rett ut og er såå kvalm :grumpy: Æsj altså!
 
Idag skal jeg på sykehuset og få behandling for en sykdom jeg har og jeg gruer meg så vanvittig. For det første er behandlingen veldig smertefull, for det andre må jeg dra alene pga corona-restriksjoner... jeg burde vel være takknemlig som får behandling i det hele tatt i disse tider, men gruer meg mest fordi kvalmen også er så lammende i tillegg. Hvordan skal dette gå :(
 
:grumpy:Kvalm og begynner å bli deprimert av isolasjon, permittert fra jobben, klarer ikke følge opp hjemmeskole, husarbeid eller noe annet fornuftig.
 
Idag skal jeg på sykehuset og få behandling for en sykdom jeg har og jeg gruer meg så vanvittig. For det første er behandlingen veldig smertefull, for det andre må jeg dra alene pga corona-restriksjoner... jeg burde vel være takknemlig som får behandling i det hele tatt i disse tider, men gruer meg mest fordi kvalmen også er så lammende i tillegg. Hvordan skal dette gå :(
Masse lykke til! Du klarer det :)
 
Ooog i dag er det løs mage som regjerer igjen... Søren meg ikke godt å bli klok på disse symptomene! :wtf:
 
Vært oppe siden kl 03 med helt sjuke smerter i ene side på nakke.. kunne ikke ligge på pute, føltes som om noen var inni der og skviste på noen vondter, og smerten spredte seg helt ned til albuen. Skikkelig vondt, kjenner jeg er hoven hvor det gjør vondt men aner ikke hvordan jeg kan få det bort..
 
Vært oppe siden kl 03 med helt sjuke smerter i ene side på nakke.. kunne ikke ligge på pute, føltes som om noen var inni der og skviste på noen vondter, og smerten spredte seg helt ned til albuen. Skikkelig vondt, kjenner jeg er hoven hvor det gjør vondt men aner ikke hvordan jeg kan få det bort..

Høres ut som noen nerver har kommet i klem? Jeg har en liten hard ball jeg bruker til å løsne opp med når det kommer vondter i nakken. Enten direkte på nakken eller mest effektivt - ruller ballen opp mot en vegg for å trykke på de vonde punktene, men det kommer jo litt an på hvor det er og hva man har tilgjengelig.
Håper det gir seg! Det er jo kinkig med fysio akkurat nå, men vet mange har kommet i gang med videokonsultasjoner?
 
Kvalmen er tilbake i selskap med oppkast for første gang. Ingen høydare:grumpy: Hvordan i all verden greier dere med hjemmekontor OG barn å få gjort noe som helst!? Jeg har mer enn nok med meg selv..:happy3
 
Høres ut som noen nerver har kommet i klem? Jeg har en liten hard ball jeg bruker til å løsne opp med når det kommer vondter i nakken. Enten direkte på nakken eller mest effektivt - ruller ballen opp mot en vegg for å trykke på de vonde punktene, men det kommer jo litt an på hvor det er og hva man har tilgjengelig.
Håper det gir seg! Det er jo kinkig med fysio akkurat nå, men vet mange har kommet i gang med videokonsultasjoner?

Åh ja tror jeg må finne noen tips til hvordan jeg kan få løst godt opp.. kjenner dette ikke er noe som bare går over av seg selv!
 
Jeg er så drittlei av å være kvalm og slapp. I dag vasket jeg håret for første gang på 5!! dager og etterpå måtte jeg kaste opp fordi jeg ble så fryktelig uvel. Klarer så og si kun å ligge.. Er helt pyton. Jeg orker ikke å leke med ungen eller gjøre noe med han i det hele tatt. Sykemeldt på andre uka og ser ikke for meg at jeg blir bra til neste uke heller.. Får så innmari dårlig samvittighet også selv om jeg vet det bare er tullete.. Må denne spiren holde seg på plass så jeg slipper å gå gravid igjen for det orker jeg ikke!!!
 
Last edited:
Mannen dro på jobb idag og blir borte i fire uker. Roper hurra for at jeg blir alene med jentungen på 4 samtidig som jeg skal ha hjemmekontor og er mega trøtt:confused: blir noen spennende uker
 
Back
Topp