Klagetråd

Kvalm og vondt i magen. Skikkelige luftsmerter

Jeg har en KLØØØØØØØØØØØØØ dag :inpain: Prøver desperat å la være å klø, men av og til MÅ jeg bare...

Luftsmertene er litt bedre nå, lå i fosterstilling og lå på magen og tok knebøy.. Men er kvalm da, føler meg så stinn.. :( får bare pøse på med vann

Blir bare mer og mer sliten av å gå på jobb og kjenner jeg orker snart ikke synet av barnet jeg har ansvar for. Har aldri vært et problem tidligere, men det er så utrolig utfordrende å bli testet på denne måten, få masse slag i løpet av dagen og samtidig ha såå ubalanse i hormonene som jeg har for tiden. Klarer ikke å vente til andre barn kommer i barnehagen som jeg kan fokusere på i tillegg og da få noen positive relasjoner i løpet av dagen. Bare redd jeg blir satt alene voksen sammen med han videre nå pga strenge tiltak..

Jeg føler meg så lei nå, hjemmeskole, samboeren med hjemmekontor. Og 1.klassingen min syns alt er vanskelig fordi han heller har lyst til å gjøre andre ting. Og jeg er så sliten og har lyst til å rømme

Tok på meg en litt finere bukse i dag for første gang på lenge, og fy søren som den strammer! Så ut som en godt stappa pølse! Er ikke mentalt forberedt på dette så tidlig :wtf:

Tok på meg en litt finere bukse i dag for første gang på lenge, og fy søren som den strammer! Så ut som en godt stappa pølse! Er ikke mentalt forberedt på dette så tidlig :wtf:
Haha, huff, skjønner godt hva du mener! Til og med treningstightsene mine strammer.. skjønner ikke hva jeg skal ha på meg når dagene med hjemmekontor er over :arghh::p

Gråter for ingenting.. Trøtt og sliten av å ikke gjøre noe. Gråter så for mannen kommer hjem sliten og trøtt, og jeg får dårlig samvittighet for jeg ikke har gjort en dritt. Gråter så igjen fordi mannen min er den beste som passer på meg og hormonene mine... At det går an.. Gråter fordi jeg er sulten og vi har ikke mer brød hjemme, for jeg skulle egentlig handla i dag. Noe jeg ikke orka etter lunsjen kom i retur for et liv..

Herregud. Vært våken siden kl. 2 og nå kl. 5 måtte jeg kaste opp... Sovner vel om en time eller to igjen da... Ikke ideelt å måtte sove utover dagen :( :(

Hadde gledet meg til barnehagen åpnet på mandag. Vi fikk en telefon fra bhg i forgårs om at det var planen. Jenta fikk snakke med en av de ansatte også, og plutselig husket hun på at barnehagen var stengt. Vi har forsøkt å forberede henne på at bhg skal åpne igjen, og hun gleder seg sånn. Så plutselig får vi melding i går om at barnehagen ikke åpner før torsdag likevel...

Jeg har en jobb som gjør at jeg kan få bhgplass selv om jeg har hjemmekontor, men jeg har liksom ikke lyst å strekke ressursene til barnehagen mer enn jeg må i denne tiden.

bare frustrerende å innstille seg på barnehagestart på mandag og så i siste liten få kontrabeskjed. :(

Hadde gledet meg til barnehagen åpnet på mandag. Vi fikk en telefon fra bhg i forgårs om at det var planen. Jenta fikk snakke med en av de ansatte også, og plutselig husket hun på at barnehagen var stengt. Vi har forsøkt å forberede henne på at bhg skal åpne igjen, og hun gleder seg sånn. Så plutselig får vi melding i går om at barnehagen ikke åpner før torsdag likevel...

Jeg har en jobb som gjør at jeg kan få bhgplass selv om jeg har hjemmekontor, men jeg har liksom ikke lyst å strekke ressursene til barnehagen mer enn jeg må i denne tiden.

bare frustrerende å innstille seg på barnehagestart på mandag og så i siste liten få kontrabeskjed. :(

Vi har også fått utsettelse til onsdag, forstår at det er utrolig kjipt for alle.. Er ganske mye planlegging blant ansatte før åpning og mye som skal ordnes. Men hvis du har krav på bhgplass uansett, tror jeg at jeg hadde hørt om du kunne fått en dag eller to, eventuelt redusert dag? Kanskje det kan hjelpe litt på dagen din? Da strekker du uansett ikke barnehagens ressurser da det ikke er «fullt»! Hadde det vært min barnehage hadde vi vært behjelpelige her!

Etter et par dager med feber i hus, er mini endelig i litt bedre form, men nå er min form helt på bånn. Jeg er helt utslitt.

Haha, huff, skjønner godt hva du mener! Til og med treningstightsene mine strammer.. skjønner ikke hva jeg skal ha på meg når dagene med hjemmekontor er over :arghh::p

Vet dette skulle være en klagetråd, men hjemmekontor kunne nesten ikke kommet på en bedre tid! Ingen å måtte skjule trøtthet, kvalme og underlige nye matvaner for. Og man kan gå i pysj hele dagen.

Så kvalm, etter å ha spist sjokolade nå. Må kanskje bare se positivt på det, kanskje man klarer en sukkerstopp.

En ting til! Mister så sykt mye hår for tiden. Redd jeg er skalla til fødselen :bag:

Tenkte at jeg skulle prøve makrell i tomat på brødskiva til frokost i dag. Nesten så jeg kasta opp etterpå og er skikkelig kvalm. Feil valg av pålegg :banghead:

Back
Topp