3gutter-ennsålenge
Forumet er livet
Kvalm og vondt i magen. Skikkelige luftsmerter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kvalm og vondt i magen. Skikkelige luftsmerter
Haha, huff, skjønner godt hva du mener! Til og med treningstightsene mine strammer.. skjønner ikke hva jeg skal ha på meg når dagene med hjemmekontor er overTok på meg en litt finere bukse i dag for første gang på lenge, og fy søren som den strammer! Så ut som en godt stappa pølse! Er ikke mentalt forberedt på dette så tidlig
Hadde gledet meg til barnehagen åpnet på mandag. Vi fikk en telefon fra bhg i forgårs om at det var planen. Jenta fikk snakke med en av de ansatte også, og plutselig husket hun på at barnehagen var stengt. Vi har forsøkt å forberede henne på at bhg skal åpne igjen, og hun gleder seg sånn. Så plutselig får vi melding i går om at barnehagen ikke åpner før torsdag likevel...
Jeg har en jobb som gjør at jeg kan få bhgplass selv om jeg har hjemmekontor, men jeg har liksom ikke lyst å strekke ressursene til barnehagen mer enn jeg må i denne tiden.
bare frustrerende å innstille seg på barnehagestart på mandag og så i siste liten få kontrabeskjed.
Haha, huff, skjønner godt hva du mener! Til og med treningstightsene mine strammer.. skjønner ikke hva jeg skal ha på meg når dagene med hjemmekontor er over
Helt enigVet dette skulle være en klagetråd, men hjemmekontor kunne nesten ikke kommet på en bedre tid! Ingen å måtte skjule trøtthet, kvalme og underlige nye matvaner for. Og man kan gå i pysj hele dagen.