Klagetråd

Fire hele dager uten oppkast var for godt til å være sant. Virkelig fått vrengt magesekken i dag:depressed:

:grumpy: Bekkenet har begynt å krangle nå:wtf:
Begynte for 1,5 uke siden her, så her er bekkenputa på plass i senga og jeg forsøker å heller gå mindre porsjoner enn en lang tur, bære minst mulig på mini og har prøvd meg litt forsiktig med styrketrening igjen.

I dag er alt skikkelig tungt. Er trøtt, har vondt i bekkenet og er skikkelig deppa. Savner mamma og resten av familien, har ikke sett de på et halvt år nå:sad015

Jeg er så sliten! Håper så inderlig å kunne komme tilbake på jobb igjen snart, men virker ikke som om det er lys i tunnelen med det første...

Etter en dag tilbake i jobb (barnehage) er bekkenet tullete

Jeg KLØR, får lov å øke dosen kløstillende til dobbelt men blir så zoombie at jeg har ikke lyst til det heller... Gleder meg til kveldens dose så jeg får noen timer kløfri!

Dette burde egentlig vært positivt, men kvalmen har vært borte siden i går, selv om jeg ikke har tatt kvalmestillende. Vet det er tåpelig, men blir stressa for at noe er galt:(

Dette burde egentlig vært positivt, men kvalmen har vært borte siden i går, selv om jeg ikke har tatt kvalmestillende. Vet det er tåpelig, men blir stressa for at noe er galt:(

Skjønner deg veldig godt, føler det samme de dagene jeg er bedre. Klamrer meg på en måte til kvalmen, det er i det minste litt betryggende ha den. Det er ikke tåpelig å føle det sånn :)

La meg tidlig, men rastløse bein og å måtte tisse hvert kvarter gjør meg gaaaal.

Forstoppa, halsbrann, kvalm og sulten, uggen. Prøve å sove nå

Veldig symptomfri og kjenner jeg stresser. Savner ikke kvalmen, men den er betryggende å ha:sorry:
Jeg har fått tilbake matlyst, klarer å spise, klarer å gå på kjøkkenet uten å spy (tåler luktene der) og er mindre trøtt (sikkert fordi jeg spiser).
Puppene er dog ømme og spesielt brystvortene, og det presser i magen og stikker i ligamentene når jeg nyser.
Legen sier det forsvinner symptomer når morkaken kommer og på TUL i uke 8+4 for en uke siden kunne legen se morkaken.

Men jeg STRESSER sånn med lite symptomer!
Hater første trimester! Man er så nervøse og stresser sånn, graviditeten er der, usynlig og ufølbar. Jeg føler meg så mye tryggere og roligere når jeg kan SE magen og FØLE bevegelser/liv.

Veldig symptomfri og kjenner jeg stresser. Savner ikke kvalmen, men den er betryggende å ha:sorry:
Jeg har fått tilbake matlyst, klarer å spise, klarer å gå på kjøkkenet uten å spy (tåler luktene der) og er mindre trøtt (sikkert fordi jeg spiser).
Puppene er dog ømme og spesielt brystvortene, og det presser i magen og stikker i ligamentene når jeg nyser.
Legen sier det forsvinner symptomer når morkaken kommer og på TUL i uke 8+4 for en uke siden kunne legen se morkaken.

Hater første trimester! Man er så nervøse og stresser sånn, graviditeten er der, usynlig og ufølbar. Jeg føler meg så mye tryggere og roligere når jeg kan SE magen og FØLE bevegelser/liv.

Det går nok bra, skal du se. Bare tenk så høy prosent sjanse det er for at det går fint nå som du har kommet så langt!
Dessuten virker det som om det er gjennomgående at de fleste i gruppen her nå begynner å føle seg bedre, mindre kvalme osv. Vi får bare prøve å nyte det, men skjønner hvorfor du tenker som du gjør, altså!

Klem til deg :)

Jeg har det AKKURAT som deg.
jeg har hatt en MA hvor symptomene forsvant, så jeg er også dritredd for om noe er galt. Går og kjenner etter hele tiden. Veldig frustrerende.
Jeg er kvalm on and off, men mindre og trøttheten er også bedre.
Var på ul 8+1 og alt så perfekt ut. Er 9+1 i dag og jeg skal på ul igjen i morgen. Jeg håper virkelig det er liv og alt er fint Også for deg

Back
Topp