Klagetråd

Nå har kvalmen kommet, IKKE gøy :depressed: alt lukter vondt, ingen matlyst, magen er oppblåst, kvalmen kommer i altfor tette bølger :sorry:

Jeg har vært kvalm i en uke ca. Er 4-0 i dag. Har ikke så mange andre symptomer. Annet enn at jeg svetter mye fortere. Men den kvalmen starta tidlig syns jeg :depressed:

Konstant trøtt, men det er greit nok. Det verste nå er at jeg ER SÅ KALD. Fryser hele tiden og klikker snart :arghh:

Klager over at tiden går så sakte. Kan det bli februar og 12 uker snart? :hilarious:

Jeg er også konstant trøtt, og fryser-herlighet som jeg fryser!

Sååå kvalm. :depressed: I dag har jeg tatt min første postafen, i tillegg til paracet noen timer etter. Har vært kvalm og uggen ei uke, lengter etter en pause. Sist gang ga det seg i uke 14, det er 7 uker unna. :sour:

Har kronisk murring i magen og det er så plagsomt. Merker det veldig godt om natten så våkner hver natt, skikkelig ubehagelig. Hjelper ikke at jeg googlet meg frem til svangerskap utenfor livmoren. Har UL i uke 12, men vurderer å ta en ekstra tidligere nå i januar.:(

Sååå kvalm. :depressed: I dag har jeg tatt min første postafen, i tillegg til paracet noen timer etter. Har vært kvalm og uggen ei uke, lengter etter en pause. Sist gang ga det seg i uke 14, det er 7 uker unna. :sour:
Dette ble helt krise. Samboer lagde nydelig middag, jeg klarte ikke å spise, la meg etterpå og sov 2 timer. Klarer ikke å være god mamma til 1-åringen slik som dette! :(

Dette ble helt krise. Samboer lagde nydelig middag, jeg klarte ikke å spise, la meg etterpå og sov 2 timer. Klarer ikke å være god mamma til 1-åringen slik som dette! :(

Kjenner meg igjen her, er så kvalm at det er lite hjelp i meg. Det jeg klarer om dagen er å ligge i én stilling i sofaen så lenge som mulig og ikke prøve å spy. Mannen gjør alt hjemme, rydder, vasker klær, kjører og henter sønnen vår i bhg. Noenganger skulle jeg ønske noen bare kunne lagt meg i koma til uke 12 når alt forhåpentligvis er bedre

Første trimester sucks ass. :mad: Godt å kunne si det her, er jo takknemlig for Frøet også. Andre trimester husker jeg som en slags "løpe gjennom blomstereng"-tid, det blir fint. :shy:

Stod opp kl 10 (vi sover ut annenhver dag), kvart på 12 gikk jeg og la meg igjen. Akutt sulten etter et kvarter, kokte nudler. Ble kvalm av kjøkkenviftelyden. Spiste 1/4 av porsjonen. Tilbake i senga nå. o_O

Første kontroll idag og Påan igjen med UVI :inpain: det skjer opptil flere ganger hver gang jeg er gravid og jeg kjenner det ikke :wacky: oppdaget det heldigvis før det gikk over til nyrebekkenbetennelse denne gangen da.

Er helt gåen, klarer knapt være våken og spydde opp tacoen min. Mais i nesen. Godt denne dagen er over nå.

Første trimester sucks ass. :mad: Godt å kunne si det her, er jo takknemlig for Frøet også. Andre trimester husker jeg som en slags "løpe gjennom blomstereng"-tid, det blir fint. :shy:

Åh jeg håper på "løpe gjennom blomstereng"! Som du sier, jeg er så takknemlig for bøllefrøet i magen, men livet er så kjipt med konstant kvalme, oppkast og trøtthet.. Håper tiden frem til 2.trimester flyr avgårde for oss alle og at det blir noen supre, kvalmefrie uker!!

Trøtt, murringer og veien fra latter til fullstendig breakdown med snørr og tårer er plutselig veldig kort. Og der står en samboer som ikke skjønner noen ting stakkars.:hilarious:

Trøtt og nesten konstant uggen.. Spent å se hvordan 7,5 t på jobb og 2 timer personalmøte går i morgen

Jeg er så kvalm! Er så heldig å ha ferie nå, men her smeller jeg nok på en sykmelding. Jeg blir jo bare dårligere og dårligere. Jeg får ikke til å kaste opp heller, bare konstant kjempedårlig:meh:

Jeg har også en på 1. Jeg er så vanvittig trøtt for tiden at jeg ikke har overskudd til noen ting. Er heldigvis ikke plaget med noe annet enn overveldende trøtthet. Jeg legger meg 20 og sover til 10. Så tar jeg en lur når han sover. Føler meg som verdens verste mamma som bare sover. Heldigvis er samboeren god som gull, så de har vært på lekeland, trampolinepark og svømmehall i ferien. Gleder meg til det gir seg, håper det skjer før uke 12. 9+0 i dag :(

Back
Topp