Nå har kvalmen kommet, IKKE gøy
alt lukter vondt, ingen matlyst, magen er oppblåst, kvalmen kommer i altfor tette bølger 
alt lukter vondt, ingen matlyst, magen er oppblåst, kvalmen kommer i altfor tette bølger 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

I dag har jeg tatt min første postafen, i tillegg til paracet noen timer etter. Har vært kvalm og uggen ei uke, lengter etter en pause. Sist gang ga det seg i uke 14, det er 7 uker unna. 
Dette ble helt krise. Samboer lagde nydelig middag, jeg klarte ikke å spise, la meg etterpå og sov 2 timer. Klarer ikke å være god mamma til 1-åringen slik som dette!Sååå kvalm.I dag har jeg tatt min første postafen, i tillegg til paracet noen timer etter. Har vært kvalm og uggen ei uke, lengter etter en pause. Sist gang ga det seg i uke 14, det er 7 uker unna.
![]()
Dette ble helt krise. Samboer lagde nydelig middag, jeg klarte ikke å spise, la meg etterpå og sov 2 timer. Klarer ikke å være god mamma til 1-åringen slik som dette!![]()

det skjer opptil flere ganger hver gang jeg er gravid og jeg kjenner det ikke
oppdaget det heldigvis før det gikk over til nyrebekkenbetennelse denne gangen da.Første trimester sucks ass.Godt å kunne si det her, er jo takknemlig for Frøet også. Andre trimester husker jeg som en slags "løpe gjennom blomstereng"-tid, det blir fint.
![]()
Dette ble helt krise. Samboer lagde nydelig middag, jeg klarte ikke å spise, la meg etterpå og sov 2 timer. Klarer ikke å være god mamma til 1-åringen slik som dette!![]()