Klagetråd

Kjedelig å ikke få sove når man er kjempetrøtt. :bored:
 
Jeg får altså ikke til å rydde kjøkkenet, jeg blir så sliten og svimmel. :depressed: Har prøvd i over en time, hatt mange pauser, men kommer ikke i mål. Vanligvis ville det vært unnagjort på et kvarter.
 
Har omgangssyke eller noe lignende. :depressed: Vært våken siden halv 1 med kjempevondt i magen, den er nå 10 over 2. :(
 
Jeg er så utrolig sensitiv blitt, griner jaggu meg for alt :smiley-angry017
 
Har gjort ett eller annet med ene kneet, så klarer ikke strekke foten ut skikkelig... fungerer skikkelig godt sammen med bekkenet som krangler.. :(
 
Jeg er altså så trøtt hele døgnet, klarer nesten ingen ting med et bekken som krangler og en 4 åring som krever oppmerksomhet/stimuli. Jeg føler at jeg ikke strekker til som mamma og "hjemmebarnehage" for henne, og samboeren er på jobb om dagene og pusser opp hus i helgene:banghead: Jeg har sagt han bare må dra, skal huset bli ferdig må han jobbe. Men ååååh, akkurat nå er altså ting tungt. For ikke å snakke om at verden er på hodet...
 
Ååh, jeg har så vondt i setemusklene :arghh: Det smertene kommer så tilfeldig, føles det som. Håper jeg ikke skal gå hele resten av svangerskapet sånn.
 
Back
Topp