Klagetråd

Det er sant! Håper jeg også! :/

Hahah ja det kan jeg faktisk tro! Jeg ser INGENTING her ute for øyeblikket... står bare forsn butikken og venter på at det skal roe seg litt! Kan bare se for meg hvordan det er i Selbu!
Skikkelig ille :hilarious: har heldigvis en samboer som er veldig på det at jeg ikke skal overanstrenge meg, iallefall ikke nå som jeg er gravid :rolleyes: så jeg er nok bortskjemt...
 
Skikkelig ille :hilarious: har heldigvis en samboer som er veldig på det at jeg ikke skal overanstrenge meg, iallefall ikke nå som jeg er gravid :rolleyes: så jeg er nok bortskjemt...

Ja det er fint! Han her har bursdag i dag, så følte jeg måtte på butikken for å kjøpe noe godt haha!
 
Den verste dagen hittil. Det føles som om jeg har feber og det verker i kroppen som om jeg har influensa. :(
 
Føler meg så stakkarslig. Ikke akkurat en stolt viking, mer en puslete liten fisle.
 
Spysjuka i heimen i helga frøkna på to spydde natt til i går. I dag var det oss voksne sin tur... heldigvis var formen opp og ned på rundtur så vi fekk passa på frøkna litt, men ho var veldig lei av ti foreldre på sofaen omtrent heile dagen. Kvalmen har heldigvis gitt seg, men verka i heile kroppen. Får håpe vi er friske og fine alle mann i morga
 
Spysjuka i heimen i helga frøkna på to spydde natt til i går. I dag var det oss voksne sin tur... heldigvis var formen opp og ned på rundtur så vi fekk passa på frøkna litt, men ho var veldig lei av ti foreldre på sofaen omtrent heile dagen. Kvalmen har heldigvis gitt seg, men verka i heile kroppen. Får håpe vi er friske og fine alle mann i morga
Var vist ikkje ferdig med å spy hardt å flytte seg frå sofaen til senga
 
Nå kjennes det ut som om jeg har feber igjen, varm i hodet, stiv i nakken og svimmel.
 
En ting med å være så dårlig er at alt tar så lang tid! Jeg har brukt over en time på å spise to knekkebrød nå. Moter meg også opp til å gå i dusjen, så det blir visst sent på natt før jeg får lagt meg.
 
Så forferdelig trøtt hele dagen. Har heldigvis en rolig fase på jobb, men det er så vanskelig å få noe gjort! Null konsentrasjon og vil enten gå tur eller sove. Tiden går sakte og har null energi. Har fleksitid og benyttet meg av det, men vet ikke når jeg skal orke å ta igjen de timene. Har kanskje jobbet gjennomsnittlig 80 % de siste to ukene i stedet for 100 %.
 
Savner å like kaffe!

Savner å fungere en hel dag!

Savner trening!

Savner energi!

Når det er sagt... går dette veien er det verdt det!
 
Gi. Meg. Overskudd.

Jeg må: støvsuge og vaske hele huset, brette en solid mengde klær, skifte på alle sengene, rydde i alle bodene (her er det kaos etter jul), dusj og komfyr skulle vært vasket men har blitt utsatt. Også bør vinduene få seg en runde med nalen.

Har vanligvis gode rutiner på rydding og rengjøring, men brått orker jeg ikke dagens oppgaver også hoper det seg opp. Nå har jeg egentlig lyst til å rydde huset og bestille vaskehjelp så jeg kan starte på null igjen med rutinene... Blir så matt av å leve i kaos
 
Gi. Meg. Overskudd.

Jeg må: støvsuge og vaske hele huset, brette en solid mengde klær, skifte på alle sengene, rydde i alle bodene (her er det kaos etter jul), dusj og komfyr skulle vært vasket men har blitt utsatt. Også bør vinduene få seg en runde med nalen.

Har vanligvis gode rutiner på rydding og rengjøring, men brått orker jeg ikke dagens oppgaver også hoper det seg opp. Nå har jeg egentlig lyst til å rydde huset og bestille vaskehjelp så jeg kan starte på null igjen med rutinene... Blir så matt av å leve i kaos

Er i samme båt as.
Har hund og det er hundehår OVER ALT!!! Planen er å få han i egen seng når han blir året (i februar), men nå blir det så mye hår i senga (han sover med oss) at vi må legge han i buret framover! Så jeg må jo skifte sengtrekk, og det eeeer såå dritt! Tar lang tid, er så slitsomt!! Og må støvsuge hele leiligheten, ooog soverommet. Må kaste gulvteppet fordi det er seriøst dekt av hår og jeg orker ikke engang prøve å støvsuge det av haha. Har en haug av pizzaesker og pappesker og julepynt som står i veien og bør kastes/kjøres bort, samt en svær ødelagt gamingstol. Har også 372742 klær som må vaskes... og henges opp... og ryddes bort.... orker ikke haha!!
 
Drømmer sååå om å ha en dag hvor jeg ikke føler meg kvalm og sliten:yuck:
 
Venter sårt på den dagen da mat blir ok igjen!! Nå smaker alt ekkelt.. og blir så kvalm når jeg spiser! Flere som sliter med det?
 
Så trøtt man blir i graviditeten...visste ikke at det skulle bli sånn og hadde heller ikke hørt noe om forstoppelse og kaninbæsj:laughing025
 
Back
Topp